1. Deze website gebruikt cookies. Door deze website verder te gebruiken, gaat u akkoord met ons gebruik van cookies. Leer Meer.

Fifa 2003 nu uit !!!

Discussie in 'Algemeen' gestart door halo, 29 okt 2002.

  1. appie21

    appie21 Active Member

    Berichten:
    3.899
    Leuk Bevonden:
    22
    wat een top game je kunt echt precies bepalen waar en waneer je schieten wilt...

    soms enige vertraging maar verder alles is oke

    jammer dat je geen wissels het veld op ziet komen of brancars enz


    en omhaals en koppen is erg moeilijk.. echt een pracht spel.... jammer dat je niks in kunt stellen qua weer en avond of middag enz of kan dit wel?
     
  2. BFalcon

    BFalcon Cupra power

    Berichten:
    1.041
    Leuk Bevonden:
    4
    Die waas is me i.d.d. ook opgevallen, tis niet stoorlijk maar valt (soms) wel op. Het lijkt dan of er 2 beelden over elkaar geplaatst zijn waarbij het 2e beeld net niet over de 1e valt... Vreemd!
    Ook de muziek is niet helemaal cd kwaliteit, er zit een soort ruis doorheen (heel zacht!) en dit is ook alleen maar bij de muziek, absoluut niet bij de sfx! Heeft iemand anders dit ook?

    Maar verders i.d.d echt een topspel!! echt het systeem van vrije trappen is zo relaxeD!! en de free-style begin ik nu eindelijk ook een keertje door te krijgen!

    Echt TOPPIE!
     
  3. deNeut

    deNeut Narf !

    Berichten:
    719
    Leuk Bevonden:
    3
    Is het Ajax en Feijenoord team nog een beetje up to date.
    En lijken ze er op ????
     
  4. macksplack

    macksplack Guest

    heb em gisteren gehaald hij is wel verbeterd. Scoren is gelukkig wel moelijker geworden en 5.1 geluid wordt goed gebruikt niet zoals iss2.De gameplay is fftjes wenne voor mij omdat we elke dag iss2 speelde, fifa beweegt veel mooier iss2 is houteriger petje af voor de mensen bij fifa die aan de beweging van fifa hebben gewerkt, de schaduw effecten van de stadion op het veld is een mooie extra. Ik denk waar de meeste aan moeten wenne is de pasen van de ball, niet elke bal komt aan, sterker nog je ben juist blij als hij aan komt je zult veel tactischer te werk moeten gaan wil je scoren. Ik mis alleen nog trukjes ze zullen er vast zijn maar heb zo nog niet ondekt.
     
  5. Tedje

    Tedje [Ensure-Park]

    Berichten:
    48
    Leuk Bevonden:
    0
    Re: Re: Re: Re: wow

    Ow , dan is het goed.... En ff voor de RECORD ik ben niet 12 :'-( maar 14 :cool:
     
  6. deNeut

    deNeut Narf !

    Berichten:
    719
    Leuk Bevonden:
    3
    Iemand ????
     
  7. SAMUS

    SAMUS Active Member

    Berichten:
    222
    Leuk Bevonden:
    0
    niet echt, Song zit niet eens in Feyenoord!
    echt jammer......
     
  8. BoNEz|NL

    BoNEz|NL Active Member

    Berichten:
    662
    Leuk Bevonden:
    0
    Maarja gelukkig is Litmanen er wel :p
     
  9. * HoTShoT *

    * HoTShoT * Guest

    Bombarda is later dan Song gekomen en die zit er wel in...
    En bij Ajax zit Stekelenburg er niet in :confused: en Litmanen zn gezicht is gewoon een standaard...:confused:...Jelle van Damme ??.....:mad:....
     
  10. BoNEz|NL

    BoNEz|NL Active Member

    Berichten:
    662
    Leuk Bevonden:
    0
    Ja die zijn toch gebleseeeeheeeeeerd 8) 8) :+

    damn ik ben irri
     
  11. * HoTShoT *

    * HoTShoT * Guest

    Ja maar John O'Brien oooook en die zit er weeeeeel innnn.. 8) :9

    Gotcha...:D
     
  12. BoNEz|NL

    BoNEz|NL Active Member

    Berichten:
    662
    Leuk Bevonden:
    0
    Jah maar hij is eerder geblesseerd geraakt dus vonden ze het zielig dat hij helemaal niks goeds kon doen, of Sjonnie heeft was epo gebruikt:{


    /me slaat zichzelf
     
  13. TSTAR

    TSTAR backatthehabit

    Berichten:
    92
    Leuk Bevonden:
    0
    Hij was iig wel cheap, 48,99 euro voor betaald bij de MM!!

    Viel me ff 100%mee!!
     
  14. bartos

    bartos Mooi Kreidler

    Berichten:
    488
    Leuk Bevonden:
    0
    bij de intertoys lag hij vanaf de 30e in de winkels
     
  15. Chrisvr2000

    Chrisvr2000 Gamer P.S.

    Berichten:
    197
    Leuk Bevonden:
    0
    helemaal met je eens. het systeem van de vrije trappen is echt subliem. verder zitten er nog wel een paar kleine irritante dingetjes in. Bijvoorbeeld dat de computer wel erg vaak (op dezelfde manier, kopbal) scoort bij een corner. Maar verders.....8.8
     
  16. nycity

    nycity OPTIMUS

    Berichten:
    204
    Leuk Bevonden:
    0
    kicksen? ff een klein detail: hoe zit het met de kicksen?? In fifa 2002 op de pc kon je altijd patches downloaden van shirtjes en kicksen! Ik neem aan dat de shirtjes gewoon net echt, maar hoe zijn de kicksen?? Heeft elk poppetje andere kicksen aan? Zoals Zidane Adidas Preditor Mania en Davids Nike? Of zijn het stomme zwarte schoentjes?

    Groetsels...
     
  17. dyna_10

    dyna_10 Guest

    Maar mensen ik wil graag een Nederlandse Review met - en + punten van FIFA2003?
     
  18. Zlatan

    Zlatan Active Member

    Berichten:
    31
    Leuk Bevonden:
    0

    voor mijn gevoel is litmanen maxwell...
     
  19. Jos

    Jos 1337

    Berichten:
    115
    Leuk Bevonden:
    0
    Heb het vandaag voor het eerst gespeeld op de Xbox... Heb ook iemand ingemaakt uiteraard... Het speelde alleen kut, de besturing is gewoon niet dope en de graphics zijn IMO ondermaats...
     
  20. Hordo

    Hordo Wormen! XBW.nl VIP

    Berichten:
    2.917
    Leuk Bevonden:
    21
    ik zou graag de nederlandse compettie spelen.. of met het nederlands elftal.. maarja dat zit er dus niet in. :'-(

    jammer want nu vallen er meteen een aantal opties weg die ik wel graag had willen spelen. nu kan ik alleen maar met 3 teams vriendschappelijk of officieel wedstrijdje doen.. terwijl de belgen wel hun crappy competitie kunnen spelen :mad:

    erg jammer.. tis namelijk tegen mijn principes om met een buitenlands team de buitenlandse compettie af te werken
     

Deel Deze Pagina