Halo 3: wat moet er allemaal in komen, hoe,...?

Discussie in 'Algemeen' gestart door boss, 1 jul 2005.

Topicstatus:
Niet open voor verdere reacties.
  1. unXist

    unXist F5 hoer

    Berichten:
    707
    Leuk Bevonden:
    0
    Ik zeg ook niet dat die auto aim weg moet, alleen zou ie wel wat minder mogen zodat je weer wat moeite moet doen om te raken, zoals in halo1.

    @ D@ M@STER: weet je zeker dat je niet de plasma rifles bedoeld ?
     
  2. BuLLeTTiMe 88

    BuLLeTTiMe 88 .

    Berichten:
    1.406
    Leuk Bevonden:
    0
    Ze hadden gewoon iets moeten maken dat je kan slaan en dan die groene bal afketst. Dan wordt het een stukje moeilijker om een tegenstander te killen. Dus dan zou je iemand meer van achter moeten besluipen en zou er een stukje tactiek bij komen. Nu kan je gewoon dom op iemand aflopen zonder combo en heb je standaard een kill, of je moet heel scheef zijn :+
     
  3. SupahMaster

    SupahMaster Guest

    er moeten juist geen bots komen in halo 3. dat heb je niet nodig aangezien heel veel mensen nu gold ( kunnen ) kopen en er zouden wat minder servers zijn met grotere maps voor meer spelers
     
  4. Willem

    Willem Obi-Willem XBW.nl Bestuur

    Berichten:
    13.173
    Leuk Bevonden:
    686
    Een beetje moeilijk om Plasma tegenhouden. Maar het zou zeker geen slecht idee zijn! Dan bedenken ze wel iets waardoor het wel kan.
     
  5. Baermuda

    Baermuda Active Member

    Berichten:
    15
    Leuk Bevonden:
    0
    of een soort schild dat de kracht van plasma absorbeert en dat dan ook terug kan vuren op de tegenstanders
     
  6. Willem

    Willem Obi-Willem XBW.nl Bestuur

    Berichten:
    13.173
    Leuk Bevonden:
    686
    Dat vind ik dan weer minder. Maar dat terugkaatsen is zeker een goed idee!
     
  7. Baermuda

    Baermuda Active Member

    Berichten:
    15
    Leuk Bevonden:
    0
    neem bijvoorbeeld het schild van de jackal, daardoor kan een jackal alleen nog 1handige wapens gebruiken omdat hij in 1 hand al een schild heeft. Maak een schild die kogels en plasma wegkaatst (dus alle kanten op kan gaan) en dan heb je nog je 1handige wapen zo ben je niet te erg in het voordeel, want ook om het jackal schild kun je heen.
     
  8. Nicos

    Nicos Active Member

    Berichten:
    1.766
    Leuk Bevonden:
    0
    Nee.. de camo kan juist voor nieuwe tacktieken zorgen (bv Assault/CTF op Zanzibar).
     
  9. Baermuda

    Baermuda Active Member

    Berichten:
    15
    Leuk Bevonden:
    0
    camo is niks mis mee maar overshield moet uit de multiplayer wel in de single player. als je naamlijk een klein beetje goed bent ga je gewoon niet dood met zon overshield al heelmaal zit je net in een mooi gevecht komt zon noob daaar aan zetten met zn overshield zwaard en rocket 8).
    conclusie:eek:vershield alleen in de singleplayer en camo ook gwoon in de multi.
     
  10. Nicos

    Nicos Active Member

    Berichten:
    1.766
    Leuk Bevonden:
    0
    Een overshield persoon is heel makkelijk neer te halen. Plasma Pistol? :eek:

    De overshield zorgt voor tacktieken.. en soms zijn die best handig.
     
  11. Alex RS

    Alex RS Green HJ Pub DJ

    Berichten:
    609
    Leuk Bevonden:
    0
    Wat als je geen Plamsapistol hebt! :eek: Nee, overshields zijn lekker natuurlijk maar je gaat ze snel misbruiken. Je denk dat je toch lekker een stuk minder kwetsbaarder ben dus ga je zo snel mogelijk op je vijand af waardoor je je taktiek een beetje vergeet. Voor Cammo ben ik ook niet zo super maar het mag/moet wel blijven.
     
  12. Nicos

    Nicos Active Member

    Berichten:
    1.766
    Leuk Bevonden:
    0
    Op Ivory Tower is een overshield te vinden, en liggen er 2 PP's. Een PP is altijd handig, ook bij close-combat. Zorg dus dat je er altijd ééntje bij je hebt :) behalve als er betere opties zijn..
    Je kunt juist taktieken bedenken hoe je een overshield persoon moet neerhalen, er zijn er meerdere...
     
    Laatst bewerkt: 31 aug 2005
  13. Yerewn

    Yerewn Zo lekker gewoon gebleven

    Berichten:
    2.818
    Leuk Bevonden:
    9.195
    pistol uit deel 1 komt denk ik niet terug, bungie wil vooruit met halo 3 en niet terugblikken.
     
  14. ryan23

    ryan23 Spartan23R

    Berichten:
    1.974
    Leuk Bevonden:
    1
    ze moeten alle wapens uit het Halo universum gebruiken die ze nu gebruikt hebben plus nieuwe!

    Dus alle wapens uit halo 1 + halo 2 + halo 3 = fantastic weapons collection!

    zie het al voor me, begin je met battlerifle, zoom je in paar headshots, pak je 2 magnum's, ff dual wield! en dan pak je assault rifle, ff op afstormen en lekker knallen, dan snel de pistol (uit halo 1) nog de paar laatste headshots maken _O_ :p

    en natuurlijk nog een paar Covenant Wapens!!!
     
  15. Daz

    Daz

    Berichten:
    16.101
    Leuk Bevonden:
    2.258
    Wow beetje te veel enthousiaste fantasie ryan?;) Zoveel wapens hoefen er ook weer niet in hoor:eek:
     
  16. Panzerdelta

    Panzerdelta Konnichiwa!

    Berichten:
    633
    Leuk Bevonden:
    0
    2 verschillende magnums lekker handig en dat krijg je dat iedereen deoverpoweredde pistol uit halo 1 gebruikt nouw dat is leuk zeg. je krijgt dan wel allemaal dubbele wapens

    stelje hebt een rocket(halo 1) je ziet een warthog op je afkomen en maakt een bocht en je wacht tot je rocket locked maar doet het niet boem dood

    dus dat is niet handig
     
  17. Goiz

    Goiz XBW.nl VIP XBW.nl VIP

    Berichten:
    4.408
    Leuk Bevonden:
    38
    Veel geknal op aarde, lange single player mode, streke multiplayer (doh), andere Spartans in de SP, grote levels, ruimte voor massale battles, lading voer-, vaar- en vliegtuigen, nieuwe pistol (wel minder snel dodelijk, òf de andere wapens moeten ook meer schade aanrichten), een hooters-bar (ontspanning) en nog een zooi dingen waar ik nu even niet op kom.

    Hoe dan ook, deze komt hier waarschijnlijk toch wel te liggen. :)
     
  18. ryan23

    ryan23 Spartan23R

    Berichten:
    1.974
    Leuk Bevonden:
    1
    maar dan bedoel ik dan wel maar 1 rocket launcher van halo 2:p
     
  19. Panzerdelta

    Panzerdelta Konnichiwa!

    Berichten:
    633
    Leuk Bevonden:
    0
    Een Spartan in de Singelplayer zou leuk zijn zeker om dat John niet de laatste spartan is

    John turend and watched as Linda, Will and Fred occupied the bridge stations. John would make sure that he and his last surviving Spartans did the same.
    derde boek Halo first Strike Blz 335
     
  20. Goiz

    Goiz XBW.nl VIP XBW.nl VIP

    Berichten:
    4.408
    Leuk Bevonden:
    38
    I know. Ik had de boeken ook gelezen.

    Maar er was er toch nog 1? Kelly ofzo was toch met dr. Halsey ergens heen nog? Of werd dat later nog weer beschreven... Weet het niet meer, maar ik dacht iig dat het zoiets was.. :)
     
Topicstatus:
Niet open voor verdere reacties.

Deel Deze Pagina