Elder Scrolls IV: Oblivion

Discussie in 'Algemeen' gestart door Volkoren, 22 okt 2004.

Topicstatus:
Niet open voor verdere reacties.
  1. [2k]

    [2k] XBW.nl VIP XBW.nl VIP

    Berichten:
    8.968
    Leuk Bevonden:
    207
    Goed teken.
     
  2. smarty_peanuts

    smarty_peanuts Active Member

    Berichten:
    356
    Leuk Bevonden:
    1
    Is dat vervelende dagboek waar al je quests in stonden uit Morrowind er eigenlijk uit?
    Ik dacht van wel namelijk maar weet niet meer zeker.
    Want als je het spel even niet meer speelde wist je helemaal niet meer wat je moest doen omdat het zo onduidelijk daar in stond met al die dagen.
     
  3. ryan23

    ryan23 Spartan23R

    Berichten:
    1.974
    Leuk Bevonden:
    1
    egt he, ik had heb Morrowind GOTY, had het spel iets langer dan een jaar geleden héél veel gespeeld, nu ben ik er weer ff aan begonnen, bijna de normale versie uitgespeeld, maar weet nu egt niet meer wat ik allemaal moet doen :confused: , en dan nog te bedenken dat ik na deze verhaal nog 2 verhalen (Tribunal en Bloodmoon) moet spelen :D . maarjah ik vind het een erg goed spel, grafisch niet bijzonder maar de gameplay! oehhh, gewoon een natte droom 8)
     
  4. Timmeh

    Timmeh \0/

    Berichten:
    1.807
    Leuk Bevonden:
    0
    Kompas? Hah dat heb je wel nodig!!! goed van de makers zeg zeer goed bedacht ik hoop dat alles nu een stukje beter te vinden is maar ik moet er ook wel bijzeggen dat het eigenlijk best leuk is in een spel rond te dwalen. Dit is 1 van de weinige spellen waar dat kan.
     
  5. Timmeh

    Timmeh \0/

    Berichten:
    1.807
    Leuk Bevonden:
    0
    Eej weet trouwens iemand wat over het paardrijd-systeem in oblivion? Of je kunt vechten vanaf het paard. (boogschieten, gevechten enz.) Ik vrees dat ik weer te veel fantaseer jammer genoeg... Links iemand iig over het paardrijdsysteem???

    edit: srry voor mijn dubbelpost

    ik heb het gevonden dankzij chill:

    Maar ik heb nog niet het antwoord erop kun je boogschieten en bijv andere knights uitdagen tot een gevecht te paard?

    edit 2:

    omg: wat anders

    edit 3:
    Deze screens had ik nog niet gezien: (via posts hier dan)
    [​IMG]
    [​IMG]
     
    Laatst bewerkt: 31 aug 2005
  6. Marty NL

    Marty NL Active Member

    Berichten:
    935
    Leuk Bevonden:
    77
    When people get attacked on them, they either ride away, or get off and fight.

    Dat is eigenlijk al het antwoord op je vraag Timmetjeje, je moet dus afstappen om te kunnen vechten
     
  7. Timmeh

    Timmeh \0/

    Berichten:
    1.807
    Leuk Bevonden:
    0
    sjit....... :mad: ........ty
     
  8. Marty NL

    Marty NL Active Member

    Berichten:
    935
    Leuk Bevonden:
    77
    Tja zonde mja kan niet alles hebben, misschien iets voor het vervolg.. O-) :p
     
  9. Timmeh

    Timmeh \0/

    Berichten:
    1.807
    Leuk Bevonden:
    0
    idd maar hoe zullen ze dat uitgewerkt hebben??? Hoe zal dat in vredesnaam zijn als je met je paardje door een grote stad loopt? Kijken dan alle bewoners vd stad naar je gaan ze uit de weg? ik ben zeer benieuwd hier naar.
     
  10. Willem

    Willem Obi-Willem XBW.nl Bestuur

    Berichten:
    13.173
    Leuk Bevonden:
    686
    Dat vind ik wel indrukwekkend zeg! Ga deze game zeker halen.
     
  11. Baermuda

    Baermuda Active Member

    Berichten:
    15
    Leuk Bevonden:
    0
    kan ook gaan zoals in veel andere spellen hoe belangrijker je bent hoe meer eerbied ze voor je hebben en hoe meer je kan maken dus maybe dat als je bekend/berucht bent geworden in die omgeving dat het dat zo is dat ze voor je aan de kant gaan.
     
  12. KINKY

    KINKY Active Member

    Berichten:
    64
    Leuk Bevonden:
    0
    WAT een SPEL wordt dit PFFFF _O_ :9
     
  13. Gemini NL

    Gemini NL Mell

    Berichten:
    559
    Leuk Bevonden:
    0
    Lijkt me een zeer vet spel worden, vooral na het lezen van de special in XBM.
    Ik heb nog geen morrowind ooit in me spel gespeelt maar dit wordt gewoon te leuk om te laten liggen!
     
  14. Marty NL

    Marty NL Active Member

    Berichten:
    935
    Leuk Bevonden:
    77
    Nuttige bijdrage :+ het spel word zeker mooi. Hopelijk hebben ze idd ook een soort respect systeem, hoe meer missies je haalt hoe beter mensen tegen je aankijken:)
     
  15. Benneke

    Benneke De AAP

    Berichten:
    2.221
    Leuk Bevonden:
    11
    Dat was ook al met Morrowind, dus dat zit wel snor.
     
  16. Marty NL

    Marty NL Active Member

    Berichten:
    935
    Leuk Bevonden:
    77
    Oke wist ik niet. Heb dat jammergenoeg nooit gespeelt
     
  17. Cees

    Cees Active Member

    Berichten:
    300
    Leuk Bevonden:
    0
    nou begin eraan heb je wat in de tussentijd te doen ;)
     
  18. Timmeh

    Timmeh \0/

    Berichten:
    1.807
    Leuk Bevonden:
    0
    Idd.. maar voor zo´n spel heb je echt tijd nodig... En het is zo dat een hoop mensen die tijd niet in het spel op het begin spenderen... Want op het begin vinden ze het te ingewikkeld en lelijk ik hoop dat dit veranderd wordt in Oblivion maar daar ga ik vanuit. Ik vind het zo jammer dat er nog maar 1 filmpje is en dat filmpje heeft iedereen al gezien... Zijn er echt niet meer filmpjes van dit spel?
     
  19. KINKY

    KINKY Active Member

    Berichten:
    64
    Leuk Bevonden:
    0
    Nope....volgens mij niet......hopelijk laten ze een keer een filmpje zien met ''ingame play'' in plaats van een trailer.
     
  20. C H i L

    C H i L Active Member

    Berichten:
    2.437
    Leuk Bevonden:
    0
    nog 2 maanden wachten..is toch niet zo lang meer. Stop nou met zeuren
     
Topicstatus:
Niet open voor verdere reacties.

Deel Deze Pagina