welk spel?

Discussie in 'Algemeen' gestart door jelle1988, 2 nov 2002.

1. jelle1988

jelle1988 shop rider

Leuk Bevonden:
    0
    ik krijg binnenkort een nieuwe xbox(sega pack) maar wat is nou een goed schiet spel om erbij te kopen.
    hitman 2
    uc
    time splitters
    mgc
    of een andere?

2. orgaZm

orgaZm CEV's

Leuk Bevonden:
    0
    ligt aan wat voor schietspel je houdt, taktiek zou ik halo aanraden, alleen fraggen UC, en als je met MGC metal gear bedoeld zou ik eerder voor splinter cell gaan

3. tonymontana

tonymontana you talkin' to me?

Leuk Bevonden:
    0
    ik zou unreal championchip kopen, dat word echt super vet

4. Unhooked

Unhooked Adrenaline driven

Leuk Bevonden:
    0
    Halo en Splinter Cell en UC

5. Blade

Blade What?Is it a spider?

Leuk Bevonden:
    0
    Iedereen zegt de nieuwere spellen als UC en SC (die zijn ook erg goed) maar er is nix zoals Halo dus die moet je gewoon als eerst hebben

6. Elite

Elite Elite TAR

Leuk Bevonden:
    14
    Tis zoals Blade het zegt, bij een xbox hoort halo. Halo is zo
    ubervet spel, verveelt vrijwel niet, vet lijpe multiplay(coop/slayer/CTF/oddball/race/team slayer/CTF/race/oddba;ll en de mogelijkheid om je eigen gametype samen te stellen en daarmee online te gaan is echt wel cool
    (je kan bijv. met onzichtbare spelers met oneindig granaten een race houden met tanks in teamverband.)

7. XBox_Frank

XBox_Frank die-hard-core

Leuk Bevonden:
    0
    Halo of UC

8. x-box player

x-box player Just because

Leuk Bevonden:
    1
    Halo natuurlijk. hierover hoef je echt niet te twijfelen. Maar alle andere games die jij noemt zijn toppertjes kan je altijd daarna nog kopen

9. Angelus

Angelus Active Member

Leuk Bevonden:
    0
    Halo is in de singleplayer beter
    UC is in de multiplayer beter

Mij lijkt UC leuker! Ik heb halo en ga UC halen, ik denk dat hij vet gaat worden:9

10. x-box player

x-box player Just because

Leuk Bevonden:
    1
    hier ben ik het (nog)niet mee eens. Heb je UC gespeeld?, de MP van UC zal vast heel goed zijn maar ook Halo heeft echt een hele goed MP mode coop/online etc.(zie post van elite) En je kan pas in maart 2003 met UC op xbox live.

11. Stijn

Stijn the flying Dutchman

Leuk Bevonden:
    0
    Effies tussendoor, heeft UC nou een storymode ? Nee, he ? Alleen Deathmatchen toch ? Best wel jammer.....

12. The FragmaN

The FragmaN Active Member

Leuk Bevonden:
    0
    Als je een echte FPS wilt moet je echt voor halo gaan deze rulez echt en anders voor UC. Wi je meer een sneak game dan zal ik toch voor SplinterCell gaan.(wie niet?)

13. orgaZm

orgaZm CEV's

Leuk Bevonden:
    0
    en CTF, bombingrun, dominion enz uiteraard

14. Angelfire

Angelfire 360'ed

Leuk Bevonden:
    0
    Hij blijft toch MP gericht. Unreal 2 ( als die komt ) heeft wel een verhaal.

15. jelle1988

jelle1988 shop rider

Leuk Bevonden:
    0
    ja halo dus sobieso ja ok thnx en verder weet iemand nog iets wat verder een vet spel is. hoeft geen schooter te zijn en ut vind ik niet zo leuk spel heb et op de comp

16. Yoost

Yoost brains not included

Leuk Bevonden:
    0
    UC. Halo zou ik niet meer halen voor 70 Euro. Dan zou ik gewoon ff wachten totdat ie in de aanbieding komt en ondertussen frag je door met het meesterlijke UC. Splinter Cell is ook erg vet (wordt):+

17. ChaoZ-dRoNe

ChaoZ-dRoNe Keeping shut

Leuk Bevonden:
    0
    Of je koopt hem goedkoper opt forum :D

Niw, Ik haal ze zelf allemaal (Halo en TS2 heb ik al, Hitman 2 net geruild, UC, SC en MGS2: S koop ik ook nog)
    Kzelf zou gaan voor Halo en UC, maar als je meer van Sneaken houdt zou ik gaan voor Halo en SC

18. jelle1988

jelle1988 shop rider

Leuk Bevonden:
    0
    ja ik w8 idd totdat halo in de aanbieding is en verder weet iemand verder nog een vet spel behalve dan sega gt want die krijg ik dan al

Deel Deze Pagina