Volgens mij is het probleem bij SEGA GT dat het ntsc geprogrammeerd is, en waarschijnlijk speel je het op een PAL televisie. Heb hier meerdere mensen over gehoord. Op PAL 50 zou deze license niet te halen zijn. Ik zou zeggen, speel hem eens op een 100 hz of ,als je je xbox gemod hebt, stel met video mode selector je xbox op ntsc in.
de andere kant van modchips Mag ik trouwens even off topic opmerken dat ik het achterlijk gejank vind om te gaan zeuren over modchips? Ik zal dit zeggen: Je zal mij nooit betrappen op gekopieerde XBOX games omdat dat gewoon zuigt maar ik wil WEL een modchip. Simpelweg omdat: - LEGALE games in de US tig keer eerder uitkomen en veel goedkoper zijn - Ik al die leuke "homebrew" software wil runnen die allerlei mensen voor de XBOX aan het maken zijn. MAME lijkt me te gek en ook dingen als DivX spelers enzo. Ben ik nu een vuile crimineel die kotssmileys zou moeten opwekken? Tell me....
Mjah, ik zal t dus nooit doen... - Weg garantie... - Waarschijnlijk geen Xbox live... En als je zo'n ding er toch in zou hebben ben je toch eerder geneigd om stiekem een kopietje te draaien... Kortom, geen mod-chip voor mij!
Yepz je moet gewoon echt de perfecte lijn rijden op het parcour .. geen handbrake .. gewoon lekker gassen en weinig snelheid verliezen. Zo gaat tie goed .. ik had em na 3x proberen gehaald.
ik wil sega gt ook misschien gaan kopen, alleen heb ik er nog geen reviews over gelezen, wat vinden jullie van het spel? is het de moeite/kosten waard aangezein ik al cmr3 heb?
Mwa, ik ben er niet positief over, maar de meesten zijn dat wel... De graphics vielen mij enorm tegen en ik kon maar niet fatsoenlijk rijden... Ik heb PGR nu, die game bevalt me wel heel goed!