motogp 3

Discussie in 'Algemeen' gestart door mello1982, 13 mrt 2004.

  1. WouteR

    WouteR Senior Member

    Berichten:
    16.457
    Leuk Bevonden:
    8
    De 2e geloof ik.
     
  2. Borix

    Borix Active Member

    Berichten:
    1.770
    Leuk Bevonden:
    1
    GCshop zegt zelfs de eerste :eek:

    //edit: en op de gameshop site (winkel in den haag) staat ook eerste...

    _O_
     
    Laatst bewerkt: 31 aug 2005
  3. LaZZ

    LaZZ Lord of the Rings

    Berichten:
    1.450
    Leuk Bevonden:
    0
    Hmmm ik merk het er is veel veranderd... En die rondetijd klopt inderdaad 1.33 ofzo was dat.. Mja maar na een half uurtje zat ik nu toch weer rond de 1.35 maarja ik moet mijn bike nog helemaal verbeteren door races te rijden, ben benieuwd wat voor tijden er te halen zijn... Oefening baart kunst. :)
     
  4. JeePee

    JeePee Guest

    Nou ja, het is te doen.
    Kijk maar naar bijvoorbeeld 'Formula One 2005'. Alle rondetijden kloppen op de seconden. En niet alleen op de circuits waar vorig jaar al op gereden is, maar ook op Istanbul. De game was ongeveer 2 maanden voor de eerste Grand Prix van Turkije uitbracht, en het wereldrecord staat nu dacht ik op 1.24.3 terwijl het ronderecord in het echt een 1.24.7 van Montoya is.

    Bij MotoGP2 kan je op Mugello de twee rechterbochten (die omhoog gaan, nadat je een rechts-linkse chicane naar beneden hebt gehad) met gemak volgas nemen, terwijl ze daar in het echt overduidelijk gaan remmen. Dan kan je het daar toch gewoon wat 'gladder' maken?
    Dat geld trouwens voor elk circuit in deel 3. Ze weten dat je veelste snel kan, geef de motoren dan wat minder grip, of maak de circuits wat gladder. Misschien easier said than done, maar daar moet je als developer toch wel een beetje rekening mee houden.
     
  5. LaZZ

    LaZZ Lord of the Rings

    Berichten:
    1.450
    Leuk Bevonden:
    0
    Het is wel iets gladder geworden heb ik het idee maar die bocht waar jij het over hebt kun je nog steeds wel redelijk vol gas nemen, ik gebruik nu nog heel even mijn achterrem om sneller van links naar rechts te gaan hangen maar goed ik heb nog niet zo lang gespeeld, ik heb het idee dat dit ook zonder remmen wel kan.. Straks nog even oefenen.
     
  6. Borix

    Borix Active Member

    Berichten:
    1.770
    Leuk Bevonden:
    1
    4 bladen/sites hebben al een review, dit zijn hun cijfers

    Official Xbox Magazine UK
    9 out of 10

    TeamXBOX
    9 out of 10

    IGN
    8.9 out of 10

    GameSpot
    8.9 out of 10

    ik had ze nog niet gezien, maar het ziet er goed uit :)
     
  7. WouteR

    WouteR Senior Member

    Berichten:
    16.457
    Leuk Bevonden:
    8
    Ik dacht zelf een aantal 'redelijke' tijden gezet te hebben. Lang niet alle, maar een paar die ik lekkere rondjes vond, ondanks dat ik er niet zo heel veel rondjes op heb geplaatst. Maar al na een paar uurtjes met de nieuwe lui (de normale gamers, die het spel gekocht hebben) werden die tijden echt al met 5 seconden verbroken :eek:. Ik heb het spel dus compleet verkeerd begrepen denk ik ;) Neh valt wel mee, maar denk dat powersliden nog steeds enorm goed kan. Hmm.
     
  8. Prime NL

    Prime NL ~Robot in Disguise~

    Berichten:
    549
    Leuk Bevonden:
    1
    Kan iemand zeggen of dit spel al verkrijgbaar is in de winkels...???
     
  9. LaZZ

    LaZZ Lord of the Rings

    Berichten:
    1.450
    Leuk Bevonden:
    0
    Powersliden kan inderdaad nog steeds goed alleen niet in de bochten waar je normaal bijna full speed door heen kunt die je vroeger met een powerslide dan wel kon halen... De scherpere bochten powerslide ik allemaal, scheelt al snel veel tijd want je hoeft veel minder te remmen.. Maar ik moet nog even precies uitvinden waar het wel en waar het niet kan..
     
  10. ff1-x

    ff1-x Active Member

    Berichten:
    47
    Leuk Bevonden:
    0
    ik ben van plan om deze game te gaan halen maar ik wil eerst graag weten hoe realistisch het spel is. kan iemand mischien een paar + punten en een paar - punten aanduiden waarop het spel realistisch of niet is. dus zou rossi zeggen of dit spel precies is als in het echt of dat het dicht in de buurt of komt, of juist helemaal niet.

    en ik heb niet veel verstand van motor rijden dus kan iemand mij vertellen wat powersliden is?

    thx
     
  11. LaZZ

    LaZZ Lord of the Rings

    Berichten:
    1.450
    Leuk Bevonden:
    0
    Powersliden is min of meer door de bocht slippen.. Door 2 keer achter elkaar op A te drukken kom je in een powerslide waardoor je bepaalde bochten sneller kunt nemen zonder al te veel af te hoeven remmen. Rij je echt te snel en gebruik je een powerslide dan ga je op je gat dus het brengt wel risico met zich mee...

    Reed nu net trouwens een 1.30.80 op Mugello maar volgens mij kan dat echt veeeeeeeel sneller :confused:
     
  12. ff1-x

    ff1-x Active Member

    Berichten:
    47
    Leuk Bevonden:
    0
    oke dat begrijp ik, maar kan je het ook vertalen naar het echte motor rijden? is het bijvoorbeeld een techniek die ze op de baan ok doen ofzo?

    ennuh... heb jij de game dan al? of is dat een revieuw versie ofzo?
     
  13. FFWD

    FFWD XBW.nl VIP XBW.nl VIP

    Berichten:
    1.370
    Leuk Bevonden:
    3
    @Mensen die hem al hebben

    Is het de volle 60 euro waard als je MotoGP2 al hebt op de Xbox had namelijk een PC demo gedownload en was in mijn ogen gewoon een seizoensupdate. Dat extreme mode gedoe boeit mij toch niet...
     
  14. LaZZ

    LaZZ Lord of the Rings

    Berichten:
    1.450
    Leuk Bevonden:
    0
    Geen idee ik kijk niet zo vaak naar de Moto GP en heb zelf alleen een autorijbewijs dus eigen ervaring heb ik er ook niet mee...

    En nee ik heb de game nog niet, maar ik droomde erover |:-

    Het is inderdaad grotendeels een update van de vorige Moto GP alleen dan met de Extreme Mode erbij. Er zijn vast wel dingetjes veranderd maar zoals al eerder gezegd, Moto GP2 heb ik nooit erg uitgebreid gespeeld.
     
  15. ff1-x

    ff1-x Active Member

    Berichten:
    47
    Leuk Bevonden:
    0
    oke, ik dacht dat de game nog niet uit was :)
     
  16. FFWD

    FFWD XBW.nl VIP XBW.nl VIP

    Berichten:
    1.370
    Leuk Bevonden:
    3
    Morgen komt hij officieel uit;)

    Moet ff kijken want ik krijg MotoGP4 voor de PS2 gesealed, maar heb geen PS2 :'-( . Misschien kan ik hem met een slimme truc wel ruilen bij de mediamarkt voor MotoGP3 O-)
     
  17. Borix

    Borix Active Member

    Berichten:
    1.770
    Leuk Bevonden:
    1
    vandaag in vele winkels in den haag geweest maar ze hadden hem daar nog nergens, de gameshop zei wel dat ze hem eigelijk zouden moeten hebben maar dat hij ze nog niet binnenhad. maar de free record shop had de game nog niet eens in zijn systeem staan. ''dat betekend dat het nog wel een tijdje duurt tot hij komt'' zei de verkoper. ik hoop dat hij het mis heeft want ik wil hem daar het liefst kopen (3 halen 2 betalen)
     
  18. Prime NL

    Prime NL ~Robot in Disguise~

    Berichten:
    549
    Leuk Bevonden:
    1
    Kan iemand mij nu zeggen ofdat ie al in de winkels is gesignaleerd...???

    Heb het idee dat het spel een week is uitgesteld (gezien de data hier op XBW)...?? :{
     
  19. FFWD

    FFWD XBW.nl VIP XBW.nl VIP

    Berichten:
    1.370
    Leuk Bevonden:
    3
    Volgens mij stond hij al op 9 sept hoor;)
     
  20. KevskiVD

    KevskiVD Active Member

    Berichten:
    949
    Leuk Bevonden:
    0
    Ik had net een review gelezen op gamevillage (http://www.gamevillage.nl/showthread.php?t=118317). Hoe vonden jullie de besturing bij de vorige delen? Is het erg lastig in het begin (volgens de reviewer wel namelijk)
    Het zal wl wennen zijn, gas geven met A.
    Is het trouwens erg belangrijk in de game of je goed voorover leunt enzo?
    Het lijkt mij tog wl een erg leuke game, ik hoop dat ie niet al te lastig voor me is.
    Ik vind race games namelijk wel leuk, maar ik ben dr niet zo heel goed in.
     

Deel Deze Pagina