[Xbox360] Wat koop je er allemaal bij

Discussie in 'Xbox Hardware' gestart door SupahMaster, 26 aug 2005.

  1. RobbertN

    RobbertN Banned

    Berichten:
    3.722
    Leuk Bevonden:
    0
    Maar die ''Draadlose'' adaptor kan je die ook vooor je je pc gebruiken?
     
  2. Fardo

    Fardo Well-Known Member

    Berichten:
    27.147
    Leuk Bevonden:
    224
    ja die kan je ook voor je pc gebruiken
     
  3. Master Of Blades

    Master Of Blades aka BonkMeister

    Berichten:
    1.422
    Leuk Bevonden:
    4
    Xbox 360 Versie: De complete set, maar pas na de eerste prijsverlaging
    Xbox Live: Sowiezo gold, hoelang, zie ik dan wel
    Spellen: PGR3, TES IV: Oblivion, Saint's row
    Accesoires: Misschien extra HD voor onbeperkt delen, samen met andere kameraden, communicator (moet je er toch los bijhalen), tweede controller. Voor de rest zie k dan wel

    Prijs: Tsja, ik koop allles toch niet bij de release zelf. Ik wacht eerst prijsverlaging en Pack-edities af.
     
  4. FabianNL

    FabianNL Guest

    Je kan gewoon de component gebruiken die erbij zit. Je sluit dan alleen ipv alle 5 de kabeltjes maar 3 aan (als ik het goed zeg, uit me hoofd) (rood en wit (geluid) en geel (beeld) en dan zijn er ook nog 2 andere voor High Defenition, die jij dus niet kan aansluiten). Je zal alleen geen scart blokje erbij krijgen (misschien ook wel) dus die zal je dan wel mogelijk moeten kopen als je die nog niet hebt liggen.

    en @Master Of Blades, als je Xbox Live koopt kan je beter 10 euro meer betalen en dan heb je wel meteen je headset dus hoef je die er niet los bij te kopen (wat miss niet eens mogelijk is) en heb je meteen een gratis Xbox Live Arcade game en 20 euro retour op een spel :)
     
  5. Alé Gertje!!!

    Alé Gertje!!! Active Member

    Berichten:
    299
    Leuk Bevonden:
    0
    ok tnx! Ja ik heb nog een scartblokje van me xbox omdat ik nu een advance scartkabeltje gebuik. geen advance scart voor xbox360 dus??
     
  6. Alé Gertje!!!

    Alé Gertje!!! Active Member

    Berichten:
    299
    Leuk Bevonden:
    0
    ooow nog ff vraagje: zag op xbox.com/nl dat er ook een vga-kabel te verkrijgen is voor de xbox360. waar is dat dan voor? toch niet voor aansluiting op monitor ofzo?
     
  7. RobbertN

    RobbertN Banned

    Berichten:
    3.722
    Leuk Bevonden:
    0
    VGA-Kabel is volgen mij een kabel dat je het op je monitor kan aansluiten.
     
  8. FabianNL

    FabianNL Guest

    jip, kan je bijvoorbeeld op een monitor aansluiten en de nieuwste TV's hebben ook gewoon VGA ingang, heb je ook High Definition :)
     
  9. Alé Gertje!!!

    Alé Gertje!!! Active Member

    Berichten:
    299
    Leuk Bevonden:
    0
    Dat is wel gruwelijk.....heb namelijk best een wat ouder model tv. Misschien hoor ik dit hier niet te vragen maar wordt dat dan een beetje degelijk beeld op 'bijv.' een Iiyama 19" Vision Master Pro 455???
     
  10. Fardo

    Fardo Well-Known Member

    Berichten:
    27.147
    Leuk Bevonden:
    224
    ja beeld is gewoon goed... beeld op een HDTV tv is gewoon beter
     
  11. RobbertN

    RobbertN Banned

    Berichten:
    3.722
    Leuk Bevonden:
    0

    Dus als je een Tv met Vga ingang hebt dan heb je een Hd-Tv?
     
  12. FabianNL

    FabianNL Guest

    uhm... nee, niet per definitie. Kan zijn dat je gewoon een normale TV hebt met een VGA ingang en dat ie de resolutie dan gewoon downscaled van 1920x1080 (1080i) naar 640x480 (dit geeft een "normale" TV weer). Al zullen dat maar héél weinig zijn... Je moet dus echt naar de resolutie kijken van de TV om te zien of hij High Definition is of niet.
     
  13. CJIB-sponsor

    CJIB-sponsor Active Member

    Berichten:
    17
    Leuk Bevonden:
    0
    ...dus als ik het goed begrijpt, neemt iedereen een dradloze controller, en vervoglens een charge-and-play kit, waarmee je een draad vanuit je controller in je xbox plugged...

    Dan betaal je dus ongeveer 40 euro meer (dat prijsverschil met de controllers zit heus wel doorberekend, wees maar niet bang) om alsnog een controller met draad te hebben? |:- |:- |:-

    Knap staaltje marketing van Microsoft, trouwens.

    Ik wacht even met de aanschaf tot 'ie uit is en ik er een en ander over heb gehoord/gelezen/gezien. In elk geval wil ik PGR3 en Battlefield erbij... en Halo 3, afhankelijk hoe lang ik er op wacht, lol.
     
  14. RobbertN

    RobbertN Banned

    Berichten:
    3.722
    Leuk Bevonden:
    0
    Ik ben maar € 460 kwijt aan de hele x360.

    - Xbox 360
    - Battlefield 2 MC
     
  15. Alé Gertje!!!

    Alé Gertje!!! Active Member

    Berichten:
    299
    Leuk Bevonden:
    0
    heb bij dimensionplus de xbox360 premium gereserveerd. later realiseerde ik me dat ik ook maar een spel moest nemen....whaha. dus heb ook maar een mailtje gestuurd voor PGR3. Voor de rest heb ik nog niks nodig. Iedereen heeft et over die play & charge kit maar ik heb oplaadbare batterijen zat dus heb dat niet echt nodig. misschien als ik geld over heb. misschien later ook nog een advance scartkabeltje als het echt scheelt(bij me xbox op me ouwe tv'tje scheelt het wel!!)
     
  16. RobbertN

    RobbertN Banned

    Berichten:
    3.722
    Leuk Bevonden:
    0
    Ik heb hem ook bij Dimensionplus weg!

    En geen spel gereseveerd.

    Maar die spelen lopen denk ik niet storm!
     
    Laatst bewerkt door een moderator: 1 sep 2005
  17. Alé Gertje!!!

    Alé Gertje!!! Active Member

    Berichten:
    299
    Leuk Bevonden:
    0
    ik hoop dat we zeker zijn van onze bestelling.....vast wel!!!!
     
  18. RobbertN

    RobbertN Banned

    Berichten:
    3.722
    Leuk Bevonden:
    0
    Ik heb hem op hun site gereseveerd, en als die uit is kan ik heb in groningen ophalen in hun winkel.
     
  19. FabianNL

    FabianNL Guest

    Uhm... nee... jij snapt hem niet helemaal goed volgens mij. Bij dat play and charge kit zit namelijk ook en accutje die je gebruikt ipv oplaadbare batterijen en dus ook wel langer mee gaan dan batterijen. En je hebt er idd ook een kabeltje bij zodat je die accu weer kan opladen, dit kan je toen tijdens het spelen (zodat je idd met een draad weer aan het gamen bent). Of als je niet aan het spelen bent, zodat je later weer lekker wireless kan spelen met een volle accu :)
     
  20. fllix313

    fllix313 Active Member

    Berichten:
    783
    Leuk Bevonden:
    16
    ik neem xbox 360 luxe versie maar ik wacht nog ff tot er een pakket komt met een vet spel denk ik... tenzij ik van jaloezie gek wordt omdat men maar er al 1 heeft... 8)
     

Deel Deze Pagina