Zozo, die pod's gaan heel wat kosten emt zo'n Samsung 66 cm LCD beeldscherm. Ziet er erg sweet uit. Trouwens, M$ wil op Times Square iets van een xbox 360 winkel maken voor de launch. Bron: www.teamxbox.com
Zo dan, ik vind het er echt zeer fraai uitzien . Daar moet je dus een half jaar naar staan kijken als PS2 bezitter.(of langer) Dat lukt ze mooi niet.
Woow dat ziet er zeker vet uit... Daar moet ik dan maar een grote boog omheen lopen, anders lukt het me nooit om pas over een jaar de 360 te kopen Zal trouwens ook wel tof zijn als ze hem naast een ps2 en gamecube pod zetten, een wereld van verschil
Lijkt wel een gehandicapte robot zeg. Ik vind hem afschuwelijk. Maar man wat een tv! Nou hopen dat er zo een hier in de buurt komt. Dat was met de eerste xbox niet het geval.
Die tv's zijn dat van die samsung reclame. En stel je voor dat je bij media martk ff strakke HD graphics kan spelen Dat ding verkoopt dan echt snel...
Leuk, zie je alles bij de MediaMarkt op en HD teevee en ziet het er geweldig uit, waarna je besluit er één aan te schaffen. Vervolgens kom je thuis, plug je hem in je oude 37cm teeveetje (via je VCR omdat de TV nog geen scart heeft) en kan je het verschil niet zien met de, pak 'm beet, Megadrive. Wordt je even mooi genaaid. Aan de andere kant, dan heb ik gelijk een mooie smoes om ook een HD teevee te kopen