Een Bill Gates winkel?

Discussie in 'Xbox Hardware' gestart door boss, 31 aug 2005.

  1. boss

    boss Stay frosty people!

    Berichten:
    4.420
    Leuk Bevonden:
    2
    Microsoft plannen voor winkel?[/B]
    Bill Gates wil een officiƫle Microsoft winkel. Dit wist hij in de Seattle Times te melden. Een winkel oprichten lijkt hem een goede oplossing om de verkoop van de Xbox 360 te stimuleren.

    A retail store would dovetail with Microsoft's recent efforts to raise its profile in New York, an area that generates more than $1 billion a year in business-software sales for the company. New York is also home to the media giants Microsoft is courting with its software for distributing and protecting music, movies, games and television.
    Of deze plannen echter doorgaan, is nog niet bekend. Wel had Bill Gates een voorkeur waar deze winkel zich dan zou bevinden. Hij had het over het wereldberoemde Times Square.

    bron: Seattle Times

    En wat vinden jullie ervan, lijkt me wel cool,maarja Het is in Amerika, dus...:D
     
  2. ryan23

    ryan23 Spartan23R

    Berichten:
    1.974
    Leuk Bevonden:
    1
    jah alleen amerika ckr weer:D, maar het lijkt mij idd ook cool:)!
     
  3. MYSTERY X

    MYSTERY X Fysiotherapeut & Dj

    Berichten:
    4.354
    Leuk Bevonden:
    31
    Als dit echt gaat komen, dan kan je er donder op zeggen dat er over een paar jaar, in heel de wereld een aantal staan. :p
    Hetzelfde met al die "Apple Stores". Centrale winkel waar allerlei Apple producten verkocht worden.
    En aangezien Microsoft net zo famous is, en het geld heeft kunne ze net zo goed hetzelfde doen toch? :)
     
  4. CJIB-sponsor

    CJIB-sponsor Active Member

    Berichten:
    17
    Leuk Bevonden:
    0
    Apple stores? Wij hebben hier al jaren een groenteboer :p

    Ik ben benieuwd of dat wat gaat worden... dan zie je waarschijnlijk tegenover elke Microsoft-winkel een grote Sony-winkel staan. Net zoiets als de Mac en de Burger King. Nou, dan ga ik mooi naar de Bram Ladage!
     
  5. SupahMaster

    SupahMaster Guest

    Dan koop ik liever m'n games bijn de MS winkel dan dat ik langs de barbie-sectie moet bij intertoys waar al die kleine kinderen rondrennen met hun barbie en al die troep
     
  6. JKI

    JKI Ik wil bolletje

    Berichten:
    2.680
    Leuk Bevonden:
    0
    Mij lijkt het wel geinig, zo'n winkel. Maar eigenlijk is het niet echt nodig. Voor Apple is het wel handig omdat haast alles voor Windows wordt verkocht. Maar om nou een speciale winkel van MS te gaan openen. Volgens mij heeft Bill Gates gewoon teveel geld :+ .
     
  7. boss

    boss Stay frosty people!

    Berichten:
    4.420
    Leuk Bevonden:
    2
    Ja, die kerel heeft geld:D, wat moet hij allemaal met zijn geld doen?...
     
  8. ganontoad

    ganontoad Active Member

    Berichten:
    65
    Leuk Bevonden:
    0
    Winkel in Nederland

    Ik denk dat er weinig animo is voor zo'n winkel in nederland... Het zit al vol met winkels die software verkopen... Dixons.. Dynabyte...V&D...Free record shop... enz enz... Je kan toch niet winstgevend blijven met die dure Microsoft software... }:] ... Bovendien zal er wel van alles mis zijn dan met die winkel... Deuren die niet open gaan... Licht dat niet aangaat.. Het blijft Microsoft... Bugs Bugs Bugs _0/
     
  9. SuperFly

    SuperFly Xbox 360

    Berichten:
    273
    Leuk Bevonden:
    0
    Dit idee komt me bekend voor van een concurent van microsoft... Namelijk Apple die heeft die al een tijdje heeft op verschillende plaatsen in de wereld Apple Stores die heel bijzonder moeten zijn. En elke jaar komen er meer bij!

    Als Microsoft dat zo ook gaat doen. Dus niet alleen een een winkel maar met meer er in zoals Apple heeft denk ik dat er wel animo voor is!
     
  10. pressUR

    pressUR Active Member

    Berichten:
    1
    Leuk Bevonden:
    0
    Bille Gates Winkel in Nederland?

    Guys,

    Als ik je vertel dat er binnen 4 maanden een MS winkel komt in Nederland met de vetste en meest zeldzame gadgets, tryout gedeelte voor games, online store, etc.. puur voor de groeiende MS community...:p

    Zou je die winkel dan bezoeken en er spullen kopen?8)
    Of zou je zoiets hebben van ; Ja dag...er zijn al genoeg online shoppies en hobby winkels?_0/
     
  11. SoulFighter

    SoulFighter XBW Zeur

    Berichten:
    823
    Leuk Bevonden:
    0
    Natuurlijk zou er animo voor zijn, maar dan moet de winkel wel meer te bieden hebben.

    Exclusieve dingen die ze nergens anders hebben, of exclusief (lage) prijzen :).
    Dan zou ik best een keertje naar die winkel gaan hoor :)
     
  12. mutantemile

    mutantemile The Pub's Barman

    Berichten:
    1.145
    Leuk Bevonden:
    44
    zou wel vet zijn, een winkel waar je alleen maar dingen van microsoft kan kopen, een soort outlet dan
     

Deel Deze Pagina