Oke mensen waar te beginnen ?
hmmm..., de praktijk: de LE26 heeft een dermate hoge resolutie dat van je normale xbox signaal (ook via advanced rgb scart) weinig mooi's meer over houd. Dat wil zeggen dat de LE26 het signaal wat je er in stuurt ongezouten op je bord (scherm) gooit.
KEIHARD en haarscherp, (dat is toch fantasties hoor ik jullie denken) ja Maar...... de meeste xbox games draaien op 480p dus word alles lekker hard en kartelig...... dus je meeste games zien er niet meer uit, sommige zelfs zeer slecht.
Voorbeeld : als een game er al niet zo best uit zag B.V. forza motorsport ! draait op 480p dan zie je nu hoe de game er echt uit ziet ( weg met de vage waas filters )
kortom: Forza EXITxbox weg ermee.
IK BEGRIJP DAT IK HIER TEGEN EEN HEILIG HUISJE AANTRAP, maar als je een tv met een zeer hoge resolutie bezit wil je nu een maal mooie graphics zien.
MAAR...... stop een game in je xbox die draait op 720p B.V. soul calibur2 of Amped 2 ooooooohhhhhh!!!!
prachtig ( en over 1080i nog maar te zwijgen)
MAAR...... there is a downside..... je moet een HDTV component kabel aan schaffen , en je moet een speciale save/file op je hardeschijf zetten om hdtv/pro.scan te activeren ( bill gates vond dat hdtv alleen nodig was in de usa en japan) dus onze pal xboxen hebben die optie wel maar hij moet wel eerst geactiveerd worden.
en het goede nieuws is: het is xboxlive proof (veilig)
Geintreseerd? kijk op :
http://www.xboxworld.com.au/forum/showthread.php?postid=372869#poststop
Anyway's er is nog een hoop te vertellen en te ontdekken over hdtv/pro.scan en het signaal wat je naar je hdtv stuurt !
En ben je toch vastberaden om een hdtv aan te schaffen, ga dan naar bcc
als jij kan aan tonen dat een bepaald model elders goedkoper is (ook online mits er een bezoek adres is, lees: voordeur) dan moeten ze je em voor die prijs meegeven, het verschil bij mij: ruim 200 euro goedkoper dan hun normale winkelprijs.
Klik om te vergroten...