Origenxbox360.com countdown

Discussie in 'Xbox Hardware' gestart door Fardo, 20 aug 2005.

  1. dirtybolle

    dirtybolle xboxlive member

    Berichten:
    700
    Leuk Bevonden:
    0
    ja maar ik denk niet dat het dazt is hoor !!!
     
  2. FabianNL

    FabianNL Guest

    mannetjes? zijn gewoon takjes waar de appels aan hangen hoor... dat jij het toevallig op mannetjes vind lijken? ok, maar stelt verder niks voor lijkt me.

    en CJIB-sponsor, die eerste quote was hier ook al eens gepost en die 2de bestaat weer alleen uit een verschrikkelijk grote hoop fanatasie :+

    En verder zal het wel gewoon weer afwachten zijn.... want van deze "update" word je helaas ook niet veel duidelijker. Was de vorige nog beter... (MSN logotje)
     
  3. INXBOX

    INXBOX Active Member

    Berichten:
    24
    Leuk Bevonden:
    0
    nee dat zijn takjes waar waarschijnlijk ook weer vruchten/appels aan komen te hangen.
     
  4. EL RIFLE

    EL RIFLE paf!

    Berichten:
    260
    Leuk Bevonden:
    0
    Laatst bewerkt: 1 sep 2005
  5. Vegetom

    Vegetom whojow!

    Berichten:
    1.810
    Leuk Bevonden:
    3
    Ik denk ook dat het om HD-DVD gaat. En dat er dan misschien nog een pack met HD-DVD wordt aangekondigd ofzo. Lijkt me niet echt slim als dat zo zou zijn. Weten de kopers helemaal niet meer wat ze moete hebben...
     
  6. FabianNL

    FabianNL Guest

    dus als ik het nieuws van EL RIFLE en Vegetom combineer zal er nog een editie uitkomen met HD-DVD speler?! 8)

    hmm... klinkt opzich best goed moet ik zeggen eigenlijk, alleen word de keuze voor mij dan wel heel lastig ;)
     
  7. RobbertN

    RobbertN Banned

    Berichten:
    3.722
    Leuk Bevonden:
    0
    € 399 met HD-DVD

    € 299 met DVD-Rom

    ?
     
  8. forza katwijk

    forza katwijk Hardcore For Live

    Berichten:
    289
    Leuk Bevonden:
    0
    de derde versie kan ook deze zijn, het was een gerucht maar ja :D

    De volgende Xbox zal in 3 versies op de markt komen, bericht de Amerikaanse technologie site The Inquirer. De eerste versie, genaamd Xbox , zal een afgeslankte versie zijn met alleen de console. Dit wordt vanzelfsprekend de goedkoopste. De versie met de naam Xbox HD, zal een harde schijf bevatten met alle extra functies die daar bij komen kijken. Tot slot zal de derde versie een complete multimedia machine zijn met harde schijf, draadloos muis, toetsenbord en controller ondersteuning, cd brander en een volledig werkende Windows Media Center. Deze heeft de toepasselijke naam Xbox PC
    ( zou dit die 3de versie zijn????)
    . Hierop zul je ook standaard PC software en games kunnen draaien. De eerste twee versies zul je overigens in de herfst van 2005 kunnen verwachten en de complete PC versie een jaartje later.

    Verder zal de Next-gen versie van de Xbox kleiner worden dan de oude versie maar zal het niet te upgraden zijn met extra geheugen en processorkracht.
     
  9. RobbertN

    RobbertN Banned

    Berichten:
    3.722
    Leuk Bevonden:
    0


    *Kuck kuck* Ja :{
     
  10. FabianNL

    FabianNL Guest

    dat is totaal niet realistisch nee...
    een versie met HD-DVD en desnoods ook een volledige werkende Windows Media Center wel, al geloof ik ook daar niet in...
     
  11. RobbertN

    RobbertN Banned

    Berichten:
    3.722
    Leuk Bevonden:
    0
    Een Cd-Brander in een Xbox, ja echt dat wil je..........
     
  12. Pim

    Pim XBW.nl VIP XBW.nl VIP

    Berichten:
    5.887
    Leuk Bevonden:
    76
    Zoiets noemen ze ook wel gewoon een PC...


    Ze zeggen trouwens indirect dat de huidige xbox te upgraden is met processorkracht. Niet dus. Alleen het RAM kun je laten uitbreiden, maar daar merk je bij games toch niks van.
     
  13. Fardo

    Fardo Well-Known Member

    Berichten:
    27.147
    Leuk Bevonden:
    224
    ehm Jonges jullie gaan toch niet speculeren over wat de appels betekenen? :{ ... gewoon weer wachten ... het is saai ik weet het ... maar ik kan er niet meer uit halen ... fantaseren is leuk ... maar veel kunnen we nu niet doen
     
  14. pacboyslim

    pacboyslim jump for joy

    Berichten:
    1.961
    Leuk Bevonden:
    10
    Heb je eindelijk opgegeven dat het een spel is? :D
     
  15. Graveheart

    Graveheart Groovy XBW.nl VIP

    Berichten:
    10.384
    Leuk Bevonden:
    1.548

    Dat kun je dus wel vergeten. :)

    Zou een beetje rot zijn voor de mensen die nu al een pre-order hebben lopen, vind je niet?
     
  16. CJIB-sponsor

    CJIB-sponsor Active Member

    Berichten:
    17
    Leuk Bevonden:
    0
    Ik weet eindelijk zeker wat die countdown inhoudt, dan maken Microsoft (en Sony) bekend dat de Revolution gaat ownen! }:]

    Ik wacht geduldig O-)
     
  17. Fardo

    Fardo Well-Known Member

    Berichten:
    27.147
    Leuk Bevonden:
    224
    ...een wat voor ding :{
     
  18. FabianNL

    FabianNL Guest

    Oja, opzich zou alleen daarom al een 3de versie uitgesloten zijn...
    dan maar gewoon overal een HD-DVD speler in? ;)
    ach... waarschijnlijk zal het idd alleen maar weer op wachten aankomen....
     
  19. Fardo

    Fardo Well-Known Member

    Berichten:
    27.147
    Leuk Bevonden:
    224
    jeb ik heb de moet een beetje opgegeven ...
     
  20. Marty NL

    Marty NL Active Member

    Berichten:
    935
    Leuk Bevonden:
    77
    moed :eek: ;) tja ik weet zelf ook niet wat ik moet verwachten:) we zien wel..
     

Deel Deze Pagina