[Halo 2 Live] The Live! Experience [Deel 4]

Discussie in 'XBW Gaming' gestart door Orcrist, 12 aug 2005.

Topicstatus:
Niet open voor verdere reacties.
  1. FreakinDell

    FreakinDell Reflex Prime

    Berichten:
    646
    Leuk Bevonden:
    1
    kut man, krijg je van gamen ook al AIDS? waar moet het heen met deze wereld 8)
     
  2. Rokkendoom

    Rokkendoom Top Notch, Baby!

    Berichten:
    25
    Leuk Bevonden:
    0
    Godsallejoden, ga je me nu staan flamen om m'n siggie.

    En je verliest automatisch waneer je verandert in een:

    [​IMG]
     
  3. Razcos

    Razcos Active Member

    Berichten:
    5
    Leuk Bevonden:
    0
    Mensen, wat is de beste Look Sensitivity Level? Op welke level spelen de guru's? Lol.
     
  4. PoX^

    PoX^ Guest

    De echte pro`s zoals Destroy, Exquizite en ik spelen op 7 (H) En bullet speelt op 6 ;) En mannen boeiend als de levels niet kloppen want ik wou alleen goed woordje voor jullie doen :p

    Geloof me 7 is het relaxst
     
  5. BuGaBoO

    BuGaBoO Active Member

    Berichten:
    698
    Leuk Bevonden:
    0
    Nee, is een constatering dat jouw signature triest is, dat is geen flamen. En Goatslayer begon te zeuren over analfabetisme, maar hij snapt zelf nog niet helemaal hoe de werkwoordsvormen in elkaar zitten. Nou goed, voor de rest, doe nou maar niet stoer met je nazi gedoe. Nerd.
     
  6. Goatslayer

    Goatslayer Active Member

    Berichten:
    8
    Leuk Bevonden:
    0
    OH OH, purno snapte de nazi-referentie niet. Dat krijg je als je Postcount 10 keer zo hoog is als je IQ. Misschien moet je het uit gaan leggen Rokkendoom, als je het goed genoeg doet gooit purno er misschien wel een van zn geweldige ebaumsworld plaatjes in die we allemaal al 10.000 keer gezien hebben, maar waarbij we purno altijd in de waan laten dat hij origineel EN grappig is. Over nerd gesproken.
     
  7. BuGaBoO

    BuGaBoO Active Member

    Berichten:
    698
    Leuk Bevonden:
    0
    LOL, jij hebt het over mijn IQ terwijl jij niet eens normaal Nederlands kan typen. En ik had het over
    waarop een plaatje van Hitler volgt, stoer man!

    En trouwens, dit account is van m'n broertje omdat ik het teveel moeite vind om mezelf te registreren op dit pauper forum, dus die postcount is niet van mij. Jij hebt dat daarentegen wel gedaan, waarom dat dan? Om een doeltreffende verdediging te posten, omdat je moet huilen om het feit dat mensen jou een noob noemen? Gwahahaha. Doeltreffende verdeding. 8)

    BTW: Die ebaumsworld plaatjes zijn grappiger dan jij. Nerd.
     
    Laatst bewerkt: 2 sep 2005
  8. Goatslayer

    Goatslayer Active Member

    Berichten:
    8
    Leuk Bevonden:
    0
    Om die verdediging te posten. Dat leg ik net uit, ben je dom ofzo? Ik win van iemand op xboxlive, hij begint te zeiken van "JE BENT EEN NOOB JE BENT EEN NOOB" daarna gaat ie op dit forum. zitten dr nog 4 mensen door te zeiken HIJS EEN NOOB HIJS EEN NOOB.

    GA HUILEN. NERDS. Als je zo triest bent dat je op een forum iemand zwart moet gaan maken omdat t je in de game NET NIET LUKTE ben je gewoon een nerd.

    En die ebaumplaatjes zijn inderdaad retegrappig. daaruit blijkt ook dat jij ze niet zelf gemaakt hebt maar ze gewoon kopieert, wat een man ben je.

    Ik nok hierbij ook met posten omdat jij het toch nooit gaat snappen.
    Kom ik net tot een conclusie met Sostic begin jij weer te huilen en te mierenneuken over dat ik zelf ook grammaticale fouten maak. Ga een leven zoeken gigantische NERD die je bent. Ik keer hierbij terug naar de mijne en zeg me account op.
     
  9. BuGaBoO

    BuGaBoO Active Member

    Berichten:
    698
    Leuk Bevonden:
    0
    Bwahaha waar reageer je nou op, want het slaat nergens op. :)
    En zeg je account maar op ja... HUH?

    Ga nou maar lekker Halo2 spelen he, ookal kan je er geen reet van.
     
  10. Towel

    Towel Guest

    oh my god! i love the map... dust

    Rokkendoom is fuckin noob met zn fuckin nerd plaatje, ga leven zoeken man! En ehh bert, jij bent ook fuckin nerd jonge get a life! En en en Goatslayer... Jij! jij bent al helemaal een noob jonge! Oh my god gewoon! En uh serious siem, jij bent de grootste noob! Stomme nerd, je eigen team zwart maken...

    Yeah! pak aan! jullie allemaal... hmmz voelt eigenlijk helemaal niet zo leuk als het hoort te zijn hiero :{
     
  11. Rouge Xero

    Rouge Xero Active Member

    Berichten:
    5
    Leuk Bevonden:
    0
    Boot Goatslayer

    [dwd ;) ]
     
  12. Volkoren

    Volkoren Active Member XBW.nl VIP

    Berichten:
    3.096
    Leuk Bevonden:
    3
    Ok, nu is het genoeg geweest. Alle betreffende personen die elkaar uitschelden en nazi plaatjes posten worden hier keihard aangepakt. Verpesten van de forumsfeer word NIET getolereerd.

    Tot over een tijdje jongens, hopelijk kunnen jullie je dan wel gedragen.
     
  13. DonScorpion

    DonScorpion Guest

    Met de zweep erover. ka--tsssss
     
  14. II FTM II

    II FTM II Active Member

    Berichten:
    195
    Leuk Bevonden:
    0
    Jongens ga gewoon is een keer stappen ofzo, dat is een stuk leuker dan achter je computer elkaar uitschelden voor allemaal dingen die je niemand toewenst.
     
  15. The Watcher

    The Watcher I'll Be Watching You

    Berichten:
    960
    Leuk Bevonden:
    0
    Behalve IGOR
     
  16. Erik_

    Erik_ Active Member

    Berichten:
    165
    Leuk Bevonden:
    0
    Eindelijke rust \o/
     
  17. LoDiSh

    LoDiSh New Member

    Berichten:
    44
    Leuk Bevonden:
    0
    Speelde ik vroeger ook mee, is wel chill maar heb nu weeer 5 (weet ook niet waarom) maar heb geen zin meer in nieuwe look sensitivity
     
  18. MasterApu

    MasterApu De klassieker

    Berichten:
    1.580
    Leuk Bevonden:
    0
    Laatst bewerkt: 2 sep 2005
  19. PoX^

    PoX^ Guest

    Ik kan best begrijpen dat mensen om hun level geven, host programmas zijn gewoon voorzorgsmaatregelen dat je niet wordt gestandbyet.
     
  20. Razcos

    Razcos Active Member

    Berichten:
    5
    Leuk Bevonden:
    0
    7 vind ik veel te hoog. Elke keer als ik mijn 'reticule' op iemand's hoofd probeer te richten schiet ik voorbij zijn hoofd. I stick to 4.
     
Topicstatus:
Niet open voor verdere reacties.

Deel Deze Pagina