[Halo 2 Live] The Live! Experience [Deel 4]

Discussie in 'XBW Gaming' gestart door Orcrist, 12 aug 2005.

Topicstatus:
Niet open voor verdere reacties.
  1. PoX^

    PoX^ Guest

    zoiets heet aim ;) Als je op het hoofd kan blijven aimen
     
  2. Razcos

    Razcos Active Member

    Berichten:
    5
    Leuk Bevonden:
    0
    Anyways, ik vind 't steeds moeilijker aimen vanaf Look Sensibility 5.
    Sensibility, lol. Sensitivity natuurlijk.
     
    Laatst bewerkt: 2 sep 2005
  3. PoX^

    PoX^ Guest

    aghja dat zijn de skills die sommige gamers beschikken he ;)
     
  4. Razcos

    Razcos Active Member

    Berichten:
    5
    Leuk Bevonden:
    0
    'T komt goed, 't komt goed. Practice makes perfect, je weet.
     
  5. Sostic

    Sostic Sostic

    Berichten:
    2.159
    Leuk Bevonden:
    95
    Host prog gebruiken is handig zodat je niet gecheat word. Alleen heb je nerd's die er misbruik van maken en mensen booten. Trouwens het is nu een keer aan de yanks om met lag te spelen.
     
  6. TimL

    TimL val dood teef

    Berichten:
    690
    Leuk Bevonden:
    0
    Ja egt!:eek:
     
  7. fl0wrush

    fl0wrush Vitamin R

    Berichten:
    372
    Leuk Bevonden:
    0
    Ik denk dat toch de meesten het doen om host te krijgen en dat is beetje in hun voordeel zegmaar. Want met host maak je sneller kills. Dit is de fout van bungie, het zou eigenlijk geen reet uit moeten maken (maar misschien is hier wel helemaal niets tegen te doen). Nu is het te vergelijken met een voetbalwedstrijd waar met 10 tegen 11 man word gespeeld, en als je dan altijd host hebt is het toch een heel stuk makkelijker om te winnen.
     
  8. FreakinDell

    FreakinDell Reflex Prime

    Berichten:
    646
    Leuk Bevonden:
    1
    mwhahaha pros hahaha wat een bak :'-(
     
  9. Sostic

    Sostic Sostic

    Berichten:
    2.159
    Leuk Bevonden:
    95
    Hostvoordeel was er altijd al, maar nu word er zoveel standby en mods gebruikt dat het gewoon word gebruikt zodat je geen cheaters tegen krijgt.
    Fuck hun, ik snap het probleem niet van zone alarm gebruiken, zolang je maar geen mensen boot kan t me geen ruk schelen.
     
  10. serious siem

    serious siem PSN: Serious-Siem

    Berichten:
    786
    Leuk Bevonden:
    6
    IK wil hier nog even reageren om Goatslayer s'(masterlijke clanlord die niet bepaald slecht is) prachtige dialogen, sjonge jonge, wat kan hij goed praten en heeft totaal gelijk. Het ging er wel wat te "gezellig" aan toe maar dat vond ik het wel waard. IK ga weer halo 2 en zal dat spel nog lang met fijne gedachtes spelen. HULDE AAN MURWGEBEUKT
     
  11. Sostic

    Sostic Sostic

    Berichten:
    2.159
    Leuk Bevonden:
    95
    hulde aan murwgebeukt!!!
     
  12. BuLLeTTiMe 88

    BuLLeTTiMe 88 .

    Berichten:
    1.406
    Leuk Bevonden:
    0
    Heej niet liechen he :p ik speel ook op 7 want dat is mijn geluksgetal *)

    Volgens mij weet jij niet wie er allemaal met programma spelen tegenwoordig :confused: Ik noem geen namen maar een normaal potje team slayer is al niet meer te vinden
     
  13. Jerreby

    Jerreby Active Member

    Berichten:
    2.043
    Leuk Bevonden:
    32
    Whhaa, iedereen gabannend.

    BTW, jullie zitten volgens mij allemaal op zo'n stoel zodat als je naar de WC moet je niet achter je PC vandaan hoeft

    [​IMG]
     
  14. BuGaBoO

    BuGaBoO Active Member

    Berichten:
    698
    Leuk Bevonden:
    0
    Wie zijn er allemaal gebanned dan? 8)
     
  15. serious siem

    serious siem PSN: Serious-Siem

    Berichten:
    786
    Leuk Bevonden:
    6
    Heerlijk vind ik het om te zien dat mensen gebanned worden, kopen ze weer een accountje en gaan ze weer door met cheaten. Ik snap het mens soms niet hor. |mr chaos| ofzo was zo'n nederlands mannetje, triest hoor. En ja, het blijft door gaan, - zojuist double team op Turf, overal voertuigen en als je een granaat gooide kwam er rete grote nucleaire bom uit, Dikke shit, alleen weeer expo gezakt. tis maar zo,
     
  16. PureMaximus

    PureMaximus Guest

    hahahah mr chaos das tog die kerel die zo leleijk is dat ie nep foto s vanzichzelf heeft verspreid:D:D hahaha

    over nerds gesproke:p
     
  17. Sostic

    Sostic Sostic

    Berichten:
    2.159
    Leuk Bevonden:
    95
    bwahahaha wat een kenker loser dan! :D
    Net weer ff double team gedaan en heb yanks op hun host geraped, alleen 1 potje ctf warlock verloren met 2-1, fucking luckers :mad:
     
  18. Jerreby

    Jerreby Active Member

    Berichten:
    2.043
    Leuk Bevonden:
    32
    Ik heb het over XBW acounts, lees paar pagina's terug.
     
  19. MasterApu

    MasterApu De klassieker

    Berichten:
    1.580
    Leuk Bevonden:
    0
    Het is maar een voorbeeldje he. DoD Experienz is nogal een bekende, hij wist voor het host programma al een manier om de host altijd te regelen. Wel grappig dat wij 2 keer van hun wonnen op hun host tegen team DoD destijds, en dat ze dan beweren dat wij host waren, terwijl hij en zijn clangenoten vertellen dat experienz altijd host heeft.
     
  20. PoX^

    PoX^ Guest

    Ik wil je best wel effe rapen hoor =) Heb het nog druk met rapen trouwens :+ Apu, jij staat op volgende week }:] _0/
     
Topicstatus:
Niet open voor verdere reacties.

Deel Deze Pagina