ik zag op gamefaqs.com een leuke poll staan over welke Xboxgame je het meeste geintereseerd bent, dus ik stemmen op Splintercell, en toen ik de results zag viel ik bijna van me stokkie: Which scheduled November Xbox release are you most interested in? Votes BMX XXX 4.41% 203 Ghost Recon 0.93% 43 James Bond 007: NightFire 1.78% 82 Jedi Outcast 2.17% 100 Kakuto Chojin 0.76% 35 MechAssault 2.54% 117 Medal of Honor Frontline 0.91% 42 Metal Dungeon 0.33% 15 Metal Gear Solid 2: Substance 14.99% 690 Mortal Kombat: Deadly Alliance 4.32% 199 Serious Sam 0.78% 36 Splinter Cell 13.6% 626 Steel Battalion 4.24% 195 Unreal Championship 6.24% 287 None of the Above 41.99% 1933 TOTAL VOTES 4603 bijna 42% is uberhaupt niet geintereseerd in xbox games Dit staat scheef sorry
Ik hecht niet veel waarde aan zo'n poll. Als je op XBW zo'n poll zou houden was zeker 90% voor Splinter Cell, en om nou te zeggen dat wij allemaal fan-boys zijn: nee.....
wooow idd schrok zelf ook een beetje.. Maar er komen idd veel nintendo mensen daar. Maar toch is best jammer
Indd jah. Maar als je bijv. als Xboxer op Halo 2, Brute Force of Gohst of iets dergelijks zit te wachten dan kan je toch ook op None of the above stemmen? Maar jah, dit zijn wel alle goede games voor november... Lamme site dan...
Dit is alleen maar een supergoed teken! Als 42% niet in de Xbox is geïntereseerd, dan is 58% dat dus wel! Dus meer dan helft van alle gamers is geïnterseerd in de Xbox. Als je dan nog even mee rekent dat er ook nog PS2-, PC- en Cubegamers zijn.. Tja, dan is dit toch goed?
Er staat toch dat 42% niet geinteresseerd is in de genoemde spellen, dat hoeft niet te betekenen dat ze niet geinteresseerd zijn in de xbox
Hallo, mensen, wordt toch eens wakker. Er komen daar ook PC/GC/PS2 fans, en nog steeds is meer dan de helft geïntereseerd in de Xbox. Dus als deze poll representatief zou zijn, zou dat betekenen dat 3/5 van alle gamers een Xbox heeft....
Idd... sommige mensen moeten toch echt beginnen nadenken vóór ze beginnen janken dat nog niet de halve wereld een xbox heeft