ik had een mail gestuurd naar microsoft en als antwoord kreeg ik: als je een xbox live hebt (6,99 euri p/mnd) kan je dat straks op de 360 automatisch naar gold forwarden zoals dat werd genoemt dus die 6,99euri is in principe al een gold-abbootje . goed geregeld p.
Weet je wat ik me nopg een beetje af zit te vragen. als je op xbox 1 nummer 1 een account hebt staan en deze vervolgens via account recovery op een ander xbox ophaalt, dan doet de gene op die eerste xbox het niet meer... dat zou dan dus betekenen dat als je je account recoverd naar je 360 dan kun je niks meer met live op de xbox 1 tenzij je daar weer een nieuwe account voor aanmaakt..... heeft iemand anders daar al eens aan gedacht? of weet iemand hoe het wel kan... je scheen de memorycards namelijk niet universeel te kunnen gebruiken..
Je xbox live account op de xbox 360 recover je niet (maar activeer je via MSN Pasport) ... dus je kan gewoon nog op xbox 1 op live, maar niet tegelijkertijd ... net als met msn word je dan uitgelogd (zodra je met een andere xbox op live gaat Memory cards zijn niet universeel .. je kan ook geen save games overzetten
De controllerpoorten zijn zeker ook niet meer hetzelfde he? dus je kan waarschijnlijk ook geen lightgun van de xbox 1 drop aansluiten of wel?
sterker nog de aansluiting van de xbox en de xbox 360 is verschillend ... je kan je controllers niet eens aansluiten ... De layout van de xbox 360 is wel aangepast ... maar geen groot verschil. Alleen de plaats van de zwart wit knoppen zijn aangepast (zitten nu boven de triggers)