[Halo 2] Eastereggs e.d. [Deel 2]

Discussie in 'Algemeen' gestart door Peter OtH, 16 aug 2005.

  1. Peter OtH

    Peter OtH XBW.nl VIP Redacteur

    Berichten:
    3.521
    Leuk Bevonden:
    217
    Zelf heb ik weinig eastereggs te melden over Halo 2, weinig as in geen :)
    Maar in deel 1 van deze thread zijn er genoeg gemeld, en ook de 1st post van Orcrist melde al enkele.

    Deel 1 van deze thread kan je hier vinden:
    [Halo 2] Eastereggs e.d. [Deel 1]
     
  2. Maqua

    Maqua Groen

    Berichten:
    597
    Leuk Bevonden:
    0
    Zet je xbox aan zonder spel erin en ga naar de savegames. Misschien staat de update daarbij (bij halo 2) dan selecteer je hem en verwijder je m. Anders zou je de hele savegame voor halo 2 moeten verwijderen :'-( maar dan ben je dus je singleplayer kwijt.
     
  3. ErikE

    ErikE Active Member

    Berichten:
    8
    Leuk Bevonden:
    0
    Hij staat er niet bij, heb ik al naar gekeken :mad:.

    Dan ga ik toch maar al mn save games verwijderen. Die gametypes kan ik opnieuw maken en wat betreft mn savegames... ik gap er wel 1 van een maat van me, die heeft memory card. Ik zal t proberen, bedankt voor de tip!
     
  4. Espresso

    Espresso Active Member

    Berichten:
    91
    Leuk Bevonden:
    0
    Er is niks meer aan te doen, die update kwam er om stand by en sword flying juist weg te halen.
     
  5. ErikE

    ErikE Active Member

    Berichten:
    8
    Leuk Bevonden:
    0
    Ja daar was ik ook achter, en t is vreselijk vervelend, nouja zonder sword flying kan je ook een eind komen gelukkig.
    Hebben jullie een idee waar ik mijn filmpjes het beste kan uploaden? Heb wel een paar leuke.
     
  6. zanziman

    zanziman Gl!tch

    Berichten:
    10
    Leuk Bevonden:
    0
    Ik heb een bug ontdekt bij het level: "Delta Halo (halo2)"
    Vanaf het moment dat het filmpje gedaan is dan loop je langs de cabines waarmee je bent toegekomen en dan loop je verder en je gaat niet naar links (daar is de covenant) maar je gaat achter een erg groot stuk "rots".
    Daarna zie je aan je rechter zijde een soort van "trapje" naar boven, eenmaal je boven bent, blijf je doorlopen.
    Dan zie je een grijs-witte rots die erg hoog uitsteekt en als je daar dan opspringt en dan naar een zijde springt die erg schuin is (vergt wat oefening) dan kan je blijven doorlopen tot achter de struiken en dan zit je in een soort vallei zonder vijanden :)
     
  7. zanziman

    zanziman Gl!tch

    Berichten:
    10
    Leuk Bevonden:
    0
    Het is misschien wat warrig uitgelegd maarja :p
     
  8. Willem

    Willem Obi-Willem XBW.nl Bestuur

    Berichten:
    13.173
    Leuk Bevonden:
    686
    Als je een Digitale-Camera hebt of een Film-Camera hebt kan je het fotograferen/filmen en hier plaatsen. Dan is het heel makkelijk voor ons om te zien wat jij bedoelt.
     
  9. Daz

    Daz

    Berichten:
    16.101
    Leuk Bevonden:
    2.258
    Ze zeggen dat je in het 3e lvl met die brug en de Scarab, banshees kan lokken in de tunnel en dan als je erdoor heen bent erin kan stappen en naar de Scarab vliegen om zo zijn gun af te knallen en het te gebruiken:eek: is dit waar? Ik heb een keer de Banshee het riool ingeleid en toen was er een checkpoint en pats weg Banshee =(
     
  10. Maqua

    Maqua Groen

    Berichten:
    597
    Leuk Bevonden:
    0
    Als je weet hoe het moet :) ik heb de scarab gun gevonden.

    Het is niet waar dat je de gun van de scarab af moet knallen, de gun ligt gewoon ergens bovenop heel hoog (dus je kunt er alleen met de banshee bij).

    De truuk is, dat je de banshee precies op het moment dat je het checkpoint hebt, moet boarden/
     
  11. Daz

    Daz

    Berichten:
    16.101
    Leuk Bevonden:
    2.258
    Hmm kan je zeggen dan waar de scarab gun ligt? :D
     
  12. ninja-man

    ninja-man YEAH BUDDY

    Berichten:
    1.420
    Leuk Bevonden:
    0
    gewoon het hoogste gebouw zoeken. er is een soort van brug tussen 2 gebouwen en daar ligt ie op.
     
  13. ninja-man

    ninja-man YEAH BUDDY

    Berichten:
    1.420
    Leuk Bevonden:
    0
    ik heb in het level met de scarab iets ontdekt over ene pelican die gewoon tegen ene gebouw aan het vliegen is. maar daar moet je wel op tijd voor zijn om dat te zien. ik heb er een foto van gemaakt maar ik mag geen bijlagen posten. ken iemand uitleggen wrom nie?
     
  14. hayabusa halo

    hayabusa halo Half-shark, half-man, skin like alligator

    Berichten:
    4.827
    Leuk Bevonden:
    253
    kan wel :)
    ga naar www.imagehack.us upload die fotow
    en doe dat tussen [/ img] (maar zonder spaties;))

    ff een vragiE:
    kan iemand mij vertellen waar al die skulls liggen:)
     
  15. x Elimenator x

    x Elimenator x Hans houd van worst

    Berichten:
    200
    Leuk Bevonden:
    0
    zijn er nog nieuwe dingen gevonden zoals waar die tekst stond in dat donkere hoekje, dat je alleen kon zien met de sniper 2x ingezoemt.
     
  16. ninja-man

    ninja-man YEAH BUDDY

    Berichten:
    1.420
    Leuk Bevonden:
    0
     
  17. ninja-man

    ninja-man YEAH BUDDY

    Berichten:
    1.420
    Leuk Bevonden:
    0
    trouwens kheb ook zoiets gehoord (en gedaan).
    moet je et scarb level spelen. en als je bij die stronghold komt waar die tank kapot wordt geschoten door die scarab bent. (kutzin)

    dan moet je als die 2 pelicans aan komen vliegen op de brug staan waar 1 van die planes zn marines gaat droppen. precies op dat moment moet je naar die pelican springen en X inhouden om erin te springen. dan vliegt dat ding weg met jou erin tot aan een punt waar die dan "neerstort" wat je soms overleeft. dan doet da ding allemaal raar en kan je af en toe bij die pelican: "press X to flip banshee" doen.

    dit BLIJKT alleen in singleplayer te kunnen.
     
  18. Jingga

    Jingga Hand in Hand

    Berichten:
    2.531
    Leuk Bevonden:
    139
    Ik heb een probleem :'-(
    Ik dacht, na de verhalen gehoord te hebben, laat ik eens kijken waar die eerste skull in Outskirts ligt. Dus ik vond hem, pak dat ding en dan wordt je "blind", je ziet jezelf + HUD niet meer.. Maar hoe kan ik dit ongedaan maken?? Ik heb al geprobeerd 'Restart level', en ook 'Revert to last checkpoint' hielp niet, heeft iemand een oplossing?
     
  19. BuLLeTTiMe 88

    BuLLeTTiMe 88 .

    Berichten:
    1.406
    Leuk Bevonden:
    0
    Misschien kan je die skull opnieuw op pakken dat het weer normaal wordt. Wie is er nou ook zo dom om te gaan saven ;) :9
     
  20. Jingga

    Jingga Hand in Hand

    Berichten:
    2.531
    Leuk Bevonden:
    139
    uhm, saven gaat automatisch, en skull opnieuw pakken heb ik al geprobeerd

    //edit: laat maar, is al gelukt. Kwestie van Save & Quit en xbox opnieuw aandoen :p
     
    Laatst bewerkt: 26 feb 2006

Deel Deze Pagina