Unreal Chamionship ... Controller of Keyboard+Muis?

Discussie in 'Algemeen' gestart door Elitian, 2 nov 2002.

1. Elitian

Elitian Active Member

Leuk Bevonden:
    0
    UC word wel een goed spel voor de Xbox maar waar ik aan twijfel is de gameplay met een controller.
    Zelf speel ik UT en UT2k3 op de PC en zoals iedereen wel weet, is reactiesnelheid en richten een must.

Met een muis kan je heel snel richten (lees: headshots!).
    Zou het met een controller ook zo soepel gaan dan? :confused:

Ik ben bestwel benieuwd daarnaar...want dit zal echt een online topper worden voor de X-Box.

2. Daanos

Daanos Achievementhoer

Leuk Bevonden:
    0
    Met Halo MP kan je elkaar toch ook precies in het hoofd knallen? Volgens mij komt dat wel goed met een controller hoor.

3. mr.ed

mr.ed ^^XboX k!ck$ @@r$^^

Leuk Bevonden:
    2
    ik vind halo ook een van de shooters die het lekkerste schiet dus ik heb er wel vertrouwen in dat dat bij uc lekker gaat.

4. tonymontana

tonymontana you talkin' to me?

Leuk Bevonden:
    0
    nee hoor dat zit wel goed, staat ook in de power unlimited die hebben het gespeeld en zeggen dat het een shooter van het zuiverste water wordt!!!

5. goldenheart4

goldenheart4 Guest

ik speel al een hele tijd ut op de pc en op de ps2
    dus ik speel met muis en en controller en ik moet heel eerlijk zijn dat de controller me beter afgaat
    dit komt misschien omdat ik meer speel op mijn ps2 dan op mijn pc
    maar ik denk niet dat de controller een probleem gaat geven
    je moet ff wennen maar dat is met alles

6. Xearo Li

Xearo Li Active Member

Leuk Bevonden:
    0
    Maar als ik vergelijk met de Xbox en de PS2 controller ... vind ik 3d shooters het fijnst met de xbox controller. De besturing van Halo vind ik perfect. Moet dus lukken met een controller (xbox controller).

7. Bloody_Apron

Bloody_Apron Guest

timesplitters werkt ook prima met xbox controller en die is een stuk sneller dan halo...dus moet met UC ook wel goedkomen

er zou toch een keyboard en muis voor de xbox uitgebracht worden btw? dat lijkt me niet zo cool want als je dan UC via live gaat spelen dan heb je mensen met en zonder keyboard...niet zo fair is dat

8. Angelfire

Angelfire 360'ed

Leuk Bevonden:
    0
    Dus je bedoelt de te zeggen dat die met keyboard dus in het voordeel zijn ?

9. Bloody_Apron

Bloody_Apron Guest

ja lijkt mij wel..ik denk dat je met een muis sneller op iemands hoofd kan richten dan met een controller

10. Shriko

Shriko Gamebites.nl

Leuk Bevonden:
    4
    Ik denk dat je met een muis, toch wel iets sneller kan richten, maar ik vind ook dat de cotnroller het perfect doet!

bv met TS2, de headshots vliegen in het rond :D

Of met halo, multiplayer geen probleem, daarom denk ik ook dat UC ook perfect te spelen zal zijn met de controller.

11. * HoTShoT *

* HoTShoT * Guest

Unreal Tournament op de PS2 was kut met die controller...

12. Ravage

Ravage Active Member

Leuk Bevonden:
    0
    Ik vind muis/toetsenbord gewoon niet lekker spelen bij shooters,geef mij maar gewoon Halo met de controller

13. Nigel

Nigel Ghost Recon Fanatic

Leuk Bevonden:
    0
    Met controller verloopt Halo bij mij uitstekend alhoewel ik me kan voorstellen dat als je een muis gebruikt dat je sneller te werk kunt gaan.Als je sneller wilt richten moet je je "Look Sensitivity" op z'n hoogst zetten dat is een enorme verbetering

Laatst bewerkt: 3 nov 2002
  14. [-FREEZER-]

[-FREEZER-] Active Member

Leuk Bevonden:
    0
    Ik heb UT al op de XBOX gespeeld en het richten is niet echt moeilijk, dat went vanzelf wel. HALO is net iets lekkerder.

Maar ik speel ook al jaren met muis en toetsenboord op de PC en daar kan geen enkele controler aan tippen.

Mochten er 2 clans tegenover elkaar staan, de een met controller en de ander met muis en toetsenboord dan wint het 2de team zeker. Reageert gewoon veeeel sneller en veeeel preciezer.

15. Sen

Sen Active Member Hoofdredacteur

Leuk Bevonden:
    378
    Idd, ik heb er ervaring mee ivm Quake 3 arena op de Dreamcast. Je MOET gewoon wel een muis en keyboard hebben anders heb je online echt helemaal geen kans. De controller is niet vreselijk ofzo, maar de muis is gewoon veel sneller. Dit zeg ik als Sega gamer en niet als PC gamer, want ik speel bijna nooit op de PC.

16. underhunter

underhunter XBW member 706

Leuk Bevonden:
    0
    halo speelt lekker dus zal uc ook wel lekker spelen

17. CyberMonkey

CyberMonkey Proud xbox-owner

Leuk Bevonden:
    0
    uc zal toch geen keyboard+muis ondersteunen zeker? Dat zou bijzonder slecht zijn voor xbox live, omdat iedereen dan ook nog een muis en toetsenbord moet kopen. De snelheid zal ongetwijfeld aangepast zijn aan de iets tragere controller, dus zal een muis net cheaten zijn.

18. Kees

Kees Bring out the gimp!

Leuk Bevonden:
    0
    Muis is zeker sneller dan een controller, een optische muis is nog sneller :9

magoed, da's mijn mening.. heb ook altijd een excuus waarom ik in mp's van halo verlies :)

19. Fardo

Fardo Well-Known Member

Leuk Bevonden:
    224
    Jullie hebben we gelijk .. maar jullie vergeten ook een ding... Je speelt UT2k3 achter een PC en UC achter de TV... tja en als je op de bank zit gaat het tyoen en muizen net ietsjes lastiger ... daarom speel je ook met een controller ipv muis en keyboard

20. Elitian

Elitian Active Member

Leuk Bevonden:
    0
    Jah okee ... de plaats van het keyboard en muis is moeilijker dan een simpele controller.

Maar ik denk, zoals eerder is gezegd hier, het niet eerlijk is dat er online word gespeeld met controller en de andere met keyboard+muis. Want een muis reageert sneller.
    Maar een ervaren X-Boxer zal misschien die snelheid wel al onder de knie hebben met een controller..

Het is gewoon afwachten tot UC en dan kunnen we een echt oordeel scheppen :+

Deel Deze Pagina