Xbox 360 meerdere disks per spel?

Discussie in 'Xbox Hardware' gestart door Metal_Wolf, 2 sep 2005.

1. Zilverpijl

Zilverpijl GT: MVP4Riaz

Leuk Bevonden:
    11
    Precies zal waarschijnlijk gewoon aan de hoeveelheid CGI filmpjes liggen. Als games als Elder Scrolls Oblivion gewoon op 1 schijfje passen, wat zo lijkt te zijn, is er niks aan de hand en is dit gewoon een uitzondering.

2. FabianNL

FabianNL Guest

Fardo, het is voor de duidelijkheid geen gerucht meer dat er iig 1 spel sowieso op 2 dvd's gaat uitkomen hoor...

bron: Gamer.nl

3. Fardo

Fardo Well-Known Member

Leuk Bevonden:
    224
    BNogmaal als Gamer blaat en papegaait dat 1 japanse publisher die zegt dat ze mogelijk ruimte te kort komen dan noem ik dat nog geen bewijs .... Gamer heeft dit feit niet direkt van de bro... maar van een gerucht ... dit heet paniek voetbal

Enchant Arm is een Japanse RPG met heel veel CGI filmpjes ... en als je het japanse interview hebt gelezen .. dan verteld men dat ze problemen hebben om alle contents op 1 dvd te krijgen ... ze hebben nog niet gezegd dat ze het spel op meerdere dvd's gaan uitgeven

NB ik betaal liever 60-70 euro voor een game dan 80-90 euro voor een PS3 game ... Een console kopen is een kleine uitgave .. maar uiteindelijk betaal je de spellen

NB tip voor gamer neem een tolk in dienst

... en werk aan php want dan kan ik weer eens nieuws posten

Laatst bewerkt: 2 sep 2005
  4. Goiz

Goiz XBW.nl VIP XBW.nl VIP

Leuk Bevonden:
    38
    Couldn´t care less.

Boeie dat als je na een uurtje of 8 (ik noem maar wat) even een cdtje moet wisselen. Kun je gelijk wat te drinken en/of eten halen. Dat doe je toch wel.

Mensen die zich hier al druk om maken zullen wl een zwaar leven hebben denk ik :+.

5. FabianNL

FabianNL Guest

Gamer.nl blaat? Nee, ze zeggen alleen dat idd 1 Japanse publisher moeite heeft met 1 enkel spel op één DVD te krijgen. Of je dit paniek voetbal noemt of niet, het is gewoon zo dat iig 1 publisher daar moeite mee heeft. En ik, en hopelijk niemand, zit zich nu ook al druk te maken over mogelijk te kleine DVDs hoor.
    En jij zegt dat het alleen maar van de geruchten kom? Ach, een interview (zoals je zelf zegt) is toch best betrouwbaar? ;)

Maar als het niet op 1 DVD gaat passen, zullen er toch wel 2 nodig zijn lijkt mij? :+

Volkomen mee eens ook hoor ;)

6. The Stig

The Stig www.snyggast.se

Leuk Bevonden:
    0
    ik zou het iig wel erg handig vinden als de SP en de MP van bv halo 3 op twee afzonderlijke discs stonden, bij chaos theory moet ik om MP te spelen soms 10 minuten w88 voordat ik eindelijk kan beginnnen, omdat ik het filmpje van de Sp aan heb begn van het spel niet kan scippen.

7. Velvet_Dark

Velvet_Dark Finish the Fight...

Leuk Bevonden:
    3
    klopt, maar ik las lvlak na de bekend making van de Xbox 360 prijsklasse dat MS in de toekomst misschien de 360 van HD-DVD drives wil voorzien. Ben alleen benieuwd hoe ze dat met de oudere modellen gaan regelen...

8. Fardo

Fardo Well-Known Member

Leuk Bevonden:
    224
    Ja de kans is groot dat er 2 dvd's gebruikt gaan worden, voor enkele games. Maar dat betekend niet dat er games zullen komen op 3 of 4 dvd's ... Het betekend zelfs niet dat de game in kwestie op 2 dvd's gaan uitkomen.. In het interview op een Japanse site verteld de publisher dat ze de volledige capaciteit van de dvd gaan gebruiken (ze hebben bijna te kort ruimte) ... de engelse sites vertaalde dit als te kort ruimte ... gamer vertaalt dit dat meerdere games problemen hebben ...

Kortom paniek voetbal

9. FabianNL

FabianNL Guest

Mensen met een ouder model zullen dan waarschijnlijk gewoon pech hebben en een HD-DVD's af kunnen spelen.
    Kunnen ze dan de nieuwste games niet meer spelen?! :eek:
    Nope, want als er een HD-DVD speler ooit in komt te zitten, zal het zijn voor de films die dan op HD-DVD uitkomen, de games zullen áltijd op normale DVD uitkomen :)

En Fardo, hm... ja, dan is het idd wel íets opgeblazen al... En ach, we zullen wel zien hoe het gaat lopen, als ik 2 DVD's krijgt maakt het mij ook totaal niks uit dusja...

10. ganontoad

ganontoad Active Member

Leuk Bevonden:
    0
    DVD's

Misschien dat je een installatie DVD krijgt waarmee je spel informatie op je Xbox Harddisk zet zodat de meest veel ruimte eisende rommel alvast op je Xbox staat... Dan hoeft de spel DVD alleen nog maar de voor de speler unieke spelinformatie te laden... Misschien zijn dan gelijk de laadtijden opgelost _O_ ..

11. Zeroine 83

Zeroine 83 Active Member

Leuk Bevonden:
    0
    Ach ja wat kan mij het ook schelen, ff van CD'tje wisselen is zo gedaan :)
    Final Fantasy VII bijvoorbeeld, stond ook op 4 disc's (en zo zijn er nog meer voorbeelden te noemen uit het PS1 tijdperk) en daar heb ik ook nooit over geklaagd dus jah....

12. JeePee

JeePee Guest

Damn. Klinkt wel erg fanboy allemaal hoor. Als de PS3 dit had, en de Xbox wel grotere schijfruimte had, dan werd er vast gezegt: "Ohh, wat dom van Sony. Ja dat doet M$ dan toch weer goed. Weet je hoe irritant om een game te wisselen, zit je er net lekker in, kan je weer opstaan." Moet je jullie eens horen over de Memory Cards.

Het is gewoon irritant. En wat Fardo al zegt, het zijn geruchten, maar als die er nu al zijn, terwijl de Xbox nog geen eens uit is, hoe gaat het dan over een paar jaar, als de games nog groter/mooier worden.

Alsof je bij geen een game het voorfilmpje kan skippen. Dit is ook alleen maar bij SP:CT. Geef gewoon toe dat het veel handiger is als je een game op 1 schijfje hebt. En als je zonodig wat drinken moet pakken, kan je hem altijd nog op pauze drukken.

13. FabianNL

FabianNL Guest

Hahaha, jajoh... weg aan lekker alle spellen intstaleren _0/
    daar hebben ze nou een PC voor uitgevonden ;)

En JPRaceGamer, tuurlijk is het altijd handiger als het niet nodig zou zijn maar echt een probleem zal het ook niet zijn om een DVD te wisselen... áls het al nodig is...

14. M4ST3RB0Y

M4ST3RB0Y Active Member

Leuk Bevonden:
    0
    als het dan zo is he meerdere disks dan zou het wel zo zij: dat er 1 disk is voor single player en 1 voor multiplayer

15. boss

boss Stay frosty people!

Leuk Bevonden:
    2
    Origineel gepost door Fardo:
    Zou je me eens je bron willen geven waar je het haalt dat een ps3 game 80-90 euro gaat kosten?
    Jij zit wel te zeggen dat anderen zitten te blaken op geruchten,...maar wat doe jij???

16. ganontoad

ganontoad Active Member

Leuk Bevonden:
    0
    Zoals ik heb begrepen wordt de Xbox een groot deel PC achtig... Is Harddisk niet PC achtig?... Heb je een Harddisk in een Nintendo console bijvoorbeeld? *Kuch*

17. rikkel

rikkel Umm Kulthum

Leuk Bevonden:
    1
    MB RAM is ook pc-achtig. En dat heeft elke console. Dus dat is een verkeerde vergelijking. HDD is gewoon handig en functioneel.

18. forza katwijk

forza katwijk Hardcore For Live

Leuk Bevonden:
    0

* kuch * komt spruit elf

19. FabianNL

FabianNL Guest

het is spuit elf ipv spruit elf :+
    toch? ;)

en ganontoad, dat slaat echt idd weer helemaal nergens op ook....

20. Ruttyx

Ruttyx Oh inverted world

Leuk Bevonden:
    5
    Meerdere discs is echt bagger, ik heb nog steeds nachtmerries van Driver 2, moest je voor elke stad die disc veranderen.

Deel Deze Pagina