HD TV Responsesnelheid?

Discussie in 'Xbox Hardware' gestart door Dusun, 4 sep 2005.

Topicstatus:
Niet open voor verdere reacties.
  1. Dusun

Dusun Oldskool NL

Leuk Bevonden:
    0
    HD TV Response snelheid?

Dag,

Nu ben ik al een tijdje alles over de XBox 360 aan het lezen en dan voornamelijk de mogelijkheden die het apparaat bied ten aanzien van HD TV.
    Nu weet ik dat als je een beetje fatsoenlijk wil gamen (PC) op een TFT monitor deze een response snelheid van 8ms of lager moet hebben, hoe zit dit eigenlijk met HD TV's? Als voorbeeld:

Panasonic TX-32LX500

Deze heeft een response snelheid van 14ms zal het dan net zo zijn als bij een TFT die een hogere response snelheid (8ms -> of meer) heeft dat bij snelle beelden (1st person shooters) je beeld wat vervaagt?

Ik zelf zou denken van wel, dus neem ik aan dat je daar mee moet opletten bij de aanschaf van een HD/HD Ready TV. En zo ja, iemand suggesties over TV's die geschikt zouden kunnen zijn voor de Xbox 360?

Groeten,

Bart.

Laatst bewerkt: 4 sep 2005
  2. kneyber

kneyber MORE DOTS!

Leuk Bevonden:
    0
    belangrijk is dat je bij een tv een componenten-ingang krijgt, zodat je in progressive scan kan weergeven.

Bij interlaced heb je namelijk veel last van ghosting en bij progressive scan een stuk minder. Daarnaast is componenten sowieso beter dan scart.

Deze tv is niet zo heel goed dus. Hij heeft wel een HDMI-ingang en een pc-ingang. Maar niemand weet nog zeker of de 360 hdmi gaat ondersteuenen, daarnaast weet niemand hoe de vga-ondersteuning van de 360 zal zijn.

Het prijskaartje is wel erg hoog. Kijk eens naar de Samsung Le32R41B, die is een stuk goedkoper.

3. Gerjan

Gerjan XBW.nl VIP XBW.nl VIP

Leuk Bevonden:
    221
    We weten wel zeker dat ie hdmi gaat ondersteunen... Alleen er zal niet gelijk een hdmi kabel beschikbaar zijn.

Laatst bewerkt: 4 sep 2005
  4. Cygnum

Cygnum XBW.nl VIP XBW.nl VIP

Leuk Bevonden:
    0
    Probeer het hier eens.

~Closed.

Topicstatus:
Niet open voor verdere reacties.

Deel Deze Pagina