Vandaag is bekend geworden dat de xbox 360 op 15 november uit komt In Amerika. hier kunne jullie het bericht lezen. http://www.dailygame.net/news/archives/004525.php hier komt die twee weken later meen ik 25 novermber
officieel ???? denk van niet de spellen staan ook BV voor 5 november maar dat betekend nog niet dat dan ook de 360 uit komt anders zou m$ al niet zo mistierus doen ovzer de relais datum DUS ik denk NEP-GERUCHT !!!!!
Spelling.. Gast... Probeer volgende x is met behulp van het woordenboek een reply te geven... Ik heb nog nooit zoveel spelfouten in 1 post gezien...
ze weten het niet zeker: want de titel luidt: xbox 360 coming 15 november ? ze zetten er een vraagteken dus niet echt overtuigend
nee, het is een gerucht en daar zie ik er de laatste tijd erg veel van. de komende tijd zullen er waarschijnlijk alleen maar meer geruchten verschijnen over de release van de xbox360. maar we zullen gewoon moeten wachten op een bevestiging van microsoft over de release van de xbox360.
Die bevestiging zal binnekort wel komen van Microsoft. Misschien wel in ons eigen Amsterdam hiero op de X05 Ik denk niet dat het verder veel zin heeft om te gaan gissen naar iets wat over een paar weken officieel wordt.