1. Deze website gebruikt cookies. Door deze website verder te gebruiken, gaat u akkoord met ons gebruik van cookies. Leer Meer.

Jade Empire 2

Discussie in 'Algemeen' gestart door Vegetom, 31 aug 2005.

  1. Vegetom

    Vegetom whojow!

    Berichten:
    1.810
    Leuk Bevonden:
    3
    Omdat het geruchten en feiten topic dicht is, krijgt het een mooi eigen topic :)

    BioWare heeft bekend gemaakt dat zij bezig zijn met een vervolg op Jade Empire. Ook dit tweede deel zal zich weer rond de oosterse cultuur afspelen. Waarschijnlijk zal de Aziatische gaming community hiermee worden voorzien van een goede Aziatisch getinte RPG, waarmee zowel de Xbox360 als BioWare een goede voet in de Japanse game cultuur wil krijgen.

    Daarnaast is Bioware ook nog eens bezig met een tweede Xbox360 titel. Dit zou een RPG met FPS elementen kunnen zijn, gemaakt op de Unreal 3.0 engine, maar het is ook mogelijk dat de PC RPG Dragon Age omgebouwd wordt voor de Xbox360. Duidelijkheid is hier nog niet over...
    bron 1
    bron 2, tekst rip :)
     
  2. Gryphon

    Gryphon FritsmaN

    Berichten:
    1.148
    Leuk Bevonden:
    1
    Nou Nou omdat nu al bekend te maken. Ik zit er wel op te wachten, maar het kan nog wel een tijd duren voordat ie in de schappen komt.
     
  3. Perfect Mark

    Perfect Mark Active Member

    Berichten:
    1.552
    Leuk Bevonden:
    0
    Een Jade Empire 2 vind ik wel goed nieuws, maar een release voor 2007 lijkt me erg onwaarschijnlijk
     
  4. boss

    boss Stay frosty people!

    Berichten:
    4.420
    Leuk Bevonden:
    2
    Als er van elke game waar een gerucht van is, een topic gemaakt gaat worden,mmm mm. Dat is net hetzelfde als nu al een topic van halo 3 maken,er is nog niets over bekend, gewoon dat hij op de xbox 360 verschijnt ja...
     
  5. MassHyponotic

    MassHyponotic Active Member

    Berichten:
    582
    Leuk Bevonden:
    6
    Je hebt wel kans dat ze het net als met Star Wars: Knights of the Old Republic gewoon een vervolg maken. Ik zou dit zelf niet echt erg vinden, deel 1 was goed dus ik verwacht dat deel 2 ook wel goed gaat worden. Maar wat dan weer een trap is is dat het op een next-gen console komt. Ze moeten dus veel aanpassen om mee te kunnen gaan met de rest en dat zou ze hun kop wel kunnen kosten als ze te makkelijk gaan denken. Dus tip, pas maar aan dan er werd gedaan van Star Wars: KotOR naar Star Wars: KotOR 2.
     
  6. westlander

    westlander Active Member

    Berichten:
    408
    Leuk Bevonden:
    0
    ik vind het eerste deel 1 van de beste games op de huidige xbox, en zeker de beste rpg met een mooi verhaal en een redelijk lange speelduur. en natuurlijk goede gameplay en mooie graphics. meer van dit is dus alleen maar beter. dus van mij mag er wel een 2e deel komen ;)
     
  7. Undergrounder

    Undergrounder .

    Berichten:
    487
    Leuk Bevonden:
    4
    Ergens in het midden van Jade Empire verloor ik mijn interesse. Ik weet niet waarom, want het spel was erg goed(ik heb hem al een hele tijd niet meer gespeeld, en ook nog niet uitgespeeld, al ben ik wel dichtbij)
    Ik hoop dat Jade Empire 2 mijn interesse wel kan vasthouden.
     

Deel Deze Pagina