1. Deze website gebruikt cookies. Door deze website verder te gebruiken, gaat u akkoord met ons gebruik van cookies. Leer Meer.

[GTA:SA]Algemeen [Deel 2]

Discussie in 'Algemeen' gestart door Peter OtH, 16 aug 2005.

  1. Ruttyx

    Ruttyx Oh inverted world

    Berichten:
    2.830
    Leuk Bevonden:
    5
    Neen.
     
  2. EmJee

    EmJee Aiight

    Berichten:
    1.144
    Leuk Bevonden:
    0
    Dat zou idd wel erg stoer wezen, van die stickers erop plakken enzo, maarja het kan helaas niet. De Weels of Archs is trouwens wel veel uitgebreider als de Transfender.
     
  3. Zidaan

    Zidaan Active Member

    Berichten:
    13
    Leuk Bevonden:
    0
    Ik heb nu 23 miljoen zonder gecheat te hebben..
    Ik weet nu niet zo uit me hoofd hoe het heet, maar iets in de trant van Bet and Run ofzow.. Je gaat ooit met Catalina daar een overval plegen, Maar goed dan moet je dus al je geld inzetten op zo´n gokmachine en als je wint ga je naar je dichtbijzijnde huis, voor mij is dat niet iets naast Glenn Park, En rijdt je weer terug en ga zo maar door en uiteindlijk had ik 23 miljoen wat eigenlijk al veel te veel van het goede was sinds ik makkelijk alle gebouwen in San Andreas kon kopen.. Maarjah het voelt wel goed want ik heb in ieder geval niet gecheat... *)

    MvG Zidaan
     
  4. Centurion

    Centurion Survivor

    Berichten:
    1.959
    Leuk Bevonden:
    1
    Als je eenmaal in Las Venturas bent heb je dat zo bij elkaar gegokt met blackjack.
     
  5. Daz

    Daz

    Berichten:
    16.099
    Leuk Bevonden:
    2.256
    Waar zit eigenlijk the wheels of arch? In San Fierro of..?
     
  6. WizzNL

    WizzNL Active Member

    Berichten:
    1.711
    Leuk Bevonden:
    13
    D@Master: In SF ja
     
  7. EmJee

    EmJee Aiight

    Berichten:
    1.144
    Leuk Bevonden:
    0
    Als je bij de Ammunation in SF bent in het westen, rij je die weg af naar het westen en dan rij je er vanzelf tegenaan.
     
  8. Madoperator

    Madoperator Rape

    Berichten:
    937
    Leuk Bevonden:
    0
    Weet iemand of er in Las Venturas een modshop zit,
    niet die Transfender maar een andere
     
  9. Mika Kimi

    Mika Kimi McLaren Mercedes

    Berichten:
    1.507
    Leuk Bevonden:
    0
    Kijk op je kaart (ik weet 't niet uit m'n hoofd).
     
  10. ik heb even een vraagje,

    ik mag ga een stuur kopen en ik wil weten kan ik die ook gebruiken tijdens het spelen van gta sa?

    bdankt!
     
  11. Ruttyx

    Ruttyx Oh inverted world

    Berichten:
    2.830
    Leuk Bevonden:
    5
    Ik zou het niet weten, maar het lijkt me persoonlijk gewoonweg niet handig: JE moet ook lopen, vliegen, fietsen, motorrijden, zwemmen etc.
     
  12. neey kijk me zusje noemt het 'netjes rijden' dat vind ze leuk en nu wil ik een stuur kopen maar is het geschikt voor die game want achterop staat namelijk niks erover!
     
  13. MuDvAyNe-fan

    MuDvAyNe-fan O2 waster

    Berichten:
    89
    Leuk Bevonden:
    0
    ik heb het al eens geprobeerd en als je in een auto zit kan je idd met het stuur rijden
     
  14. oke bedankt!
     
  15. de bengel

    de bengel Holy Fuck-nuts!

    Berichten:
    609
    Leuk Bevonden:
    0
    heeft iemand enig idee, hoe je die triatlon kan uitspelen, want bij het laatste stuk als je moet rennen, dan gaat mijn manneke echt helemaal kapot
     
  16. Alex RS

    Alex RS Green HJ Pub DJ

    Berichten:
    609
    Leuk Bevonden:
    0
    Had ik ook problemen mee. Op het laatst is ie veel te moe. Tja, in ieder geval stukken afsnijden ;) Wat ik deed is zorg dat je een biljart keu hebt of een honkbal knuppel en gebruik de rechter Thumbstick om achter je te kijken. Als je ziet als er een mannetje voorbij wil rennen sla je hem in z'n rug... :cool:
     
  17. Gryphon

    Gryphon FritsmaN

    Berichten:
    1.148
    Leuk Bevonden:
    1
    Ja heb ik ook gedaan, maar toen vond ik onderweg een bosje rozen. Dus als iemand me wou inhalen gewoon 2 keer meppen. Dan win je zo :D
     
  18. de bengel

    de bengel Holy Fuck-nuts!

    Berichten:
    609
    Leuk Bevonden:
    0
    ok, ik zal het proberen, bedankt
     
  19. Undergrounder

    Undergrounder .

    Berichten:
    487
    Leuk Bevonden:
    4
    Wat is het toch met zusjes die netjes rijden? Mijn zusje stopt altijd keurig voor alle stoplichten enzovoort.

    Ik doe geen triatlons meer, ik was bijna 1e na een tijdje spelen. Wordt CJ moe en haalt iemand mij in :'-(
     
  20. Daz

    Daz

    Berichten:
    16.099
    Leuk Bevonden:
    2.256
    Kweet niet waar Triatlons zitten maar daar kom ik vast wel achter. En mijn zus stopt ook voor de stoplichten en kijkt naar links en naar rechts enzovoort8). @ Undergrounder misschien moet je CJ meer stamina laten trainen bij de sportschool. Ik doe het altjd op dat fietsje en dan begin ik daar op 1 en eindig ik bij 10 en blijf dan op 10 buttonbashen:D
     

Deel Deze Pagina