Colin Mcrae 3 bug ?

Discussie in 'Algemeen' gestart door Netrab, 2 nov 2002.

1. Netrab

Netrab Active Member

Leuk Bevonden:
    0
    Als ik op normal speel dan lijkt het alsof ik vanaf Spanje geen tegenstanders meer heb. Tijdens het racen van deze banen zie ik dan bij de checkpoints ook geen tussen tijden, 00:01:34 in het groen of in het rood bv. Als ik de baan dan gefinished heb dan krijg je normaal een overzicht van je tijden ten opzichte van de rest. De enigste die er dan staat ben ikzelf en linksboven staat er "rest of field still running" en dat kan ik gerust zo 10 minuten laten staan. Ik blijf dus de enige met een eindtijd en de enige die in de lijst voorkomt.

Als ik dan de volgende baan begin dan krijg je je auto te zien en een overzicht van de schade die je hebt. Vlak voor dit overzicht krijg je de tijdsverschillen te zien die er op dat moment zijn. Hier krijg ik echter wel iedereen te zien inclusief mezelf en of ik wel of niet op kop lig.

Ik heb al geprobeerd om een nieuwe career te beginnen maar ook hier begint het gezeik bij spanje. Het land na spanje is ook zo. Bij mijn eerste career had ik bij Spanje 1 nog een tegenstander, maar die had DNF achter zijn naam staan bij de finish en ook kreeg ik toen al de rest niet meer te zien. Bij mijn tweede career is het gelijk vanaf de eerste van spanje dat er geen tegenstanders zijn.

Zijn er mensen die dit ook hebben ? En wat heb je er aan gedaan, als je het hebt kunnen verhelpen.

2. Stijn

Stijn the flying Dutchman

Leuk Bevonden:
    0
    Sorry hoor, maar nu moet ik je toch echt effe voor dweeb uitschelden. Lees eest het boekie ff voordat je een thread opent man. Maar goed, no offense. Dat komt doordat je na de eeste rally de leider in het kampioenschap bent en die start als eeste de proef. De andere rijders hebben dus nog geen tijd gezet waar de jouwe mee wordt vergeleken. Als je niet eerste bent in de stand start je ook niet als eerste en kun je de tijden van de eerder gestarte rijders wel zien. Hebbewem ?

3. masterchief

masterchief USE THE FORCE

Leuk Bevonden:
    0
    snap jij rally net toch!!! ]:- héhé :)
    als je 1ste staat int kampioenschap dan start ja altijd eerste op de stages. Pas als jij finisht dan start de 2e wie diegene is die ook 2des staat in het kampioenschap. enz.
    in het begin van het kampioenschap dan zie je op het einde wel de lijst met de tijden omdat je dan laatste start en iedereen dus al z'n tijd heeft gezet. Dit is zeker geen bug!! Ik heb het spel ook.
    zalig spel btw. en ik heb dit ook dus het ligt zeker niet aan je kopie en btw zie men uitleg hierboven.
    héhé heb men eerste kampioenschap pracgtig gewonnen door alle rally's te winne behalve de eerste en nu in men 2 de seizoen had ik net een goede leiding in het kampioenschap en vandaag rij ik zo een kut rally in japan (de voorlaatste in het kampioenschap) waardoor de stand in het kampioeschap 67 voor mij en 64 voor riolon of zoiets in de xsara!!!
    in zweden wordt het kampioenschap nu beslist. behoorlijk spannend :9

4. Ikke

Ikke New Member

Leuk Bevonden:
    0
    Nominatie voor NOOB THREAD!!!!!

5. Angelfire

Angelfire 360'ed

Leuk Bevonden:
    0
  6. orgaZm

orgaZm CEV's

Leuk Bevonden:
    0
    dudes give him a break...*pffrrrt*:D

7. Quasar de Duif

Quasar de Duif Active Member

Leuk Bevonden:
    0
    Waarschijnlijk voor het eerst een controller in z'n klauwtjes gehad.

8. Netrab

Netrab Active Member

Leuk Bevonden:
    0
    Ik had al zo'n vermoeden dat het zoiets was, echter is het wel vaag dat er na 10 minuten wachten nog niemand is gefinished, terwijl ik er 00:02:nogwat over doe en de pc daar meestal een paar seconden boven zit.

Ik heb dat dus ook getest die 10 minuten en daarom dacht ik dat er wat mis was.

Dus maak me maar lekke uit voor noob, maar ik heb het wel zeker even getest voor het posten. Viel me gewoon op.

9. Stijn

Leuk Bevonden:
    0
    T'is niet lullig bedoeld hoor, maar het staat gewoon in het boekie. En dat wachten tot de anderen finishen dat werkt idd niet. Dat hebben ze er niet in gemaakt.

10. Ikke

Ikke New Member

Leuk Bevonden:
    0
    ja het staat gewoon in het boekje.

11. fallout

fallout Active Member

Leuk Bevonden:
    3
    dat ze nog bestaan he. :)

12. Netrab

Netrab Active Member

Leuk Bevonden:
    0
    Bovendien is het ook irritant dat je pas kan zien waar je staat vlak voor het begin van de volgende race, en niet ergens tussendoor als je je auto nog kan afstellen bv.

En hebben jullie bij de " carsetup " ook een scrollende horizontale lijn ? Die heb ik alleen in dat scherm dus aan mijn tv ligt het niet en ik hoop niet dat ze die er voor de sier overheen hebben gegooid want het ziet er gewoon uit als een foutje.

13. McLaren

McLaren Kimi rulez 2003

Leuk Bevonden:
    0
    Op dit punt ben ik het wel met je eens, het zou beter zijn als je in de service points eens de tussenstand rustig kan bekijken, maarja, wat doe je er aan hé.........

14. xPetertje

xPetertje Active Member

Leuk Bevonden:
    0
    ik ben dus niet meer de enigste die zo slim is.

15. ProXi

ProXi Watch Out!! Vroemmmm

Leuk Bevonden:
    0
    Tis gewoon een vaag spel he;P

16. N M 156

N M 156 Active Member

Leuk Bevonden:
    0
    net of iedereen hier altijd eerst het boekje leest pfffffff

zeker ook toen jullie je klara kochten? nee toen was ze al lek voordat het boekje uberhaupt het daglicht gezien had..

17. WiXX

WiXX Kijk uit maloot...

Leuk Bevonden:
    5
    ik koop nooit koeien

18. Stijn

Leuk Bevonden:
    0
    Ja, er zitten dus voor zover ik weet geen bugs in okee ?

19. Quasar de Duif

Quasar de Duif Active Member

Leuk Bevonden:
    0
    Slimme mensen weten dat het enige moet zijn.

20. Stijn

Leuk Bevonden:
    0
    Hehe, da's net zoiets als "wie dit leesd is een sukel" Dat soort dingen zie je wel eens.]:-

Deel Deze Pagina