Gisteren heb ik van een stuk of 5 mensen requests gehad om toe te voegen. Raar, want waarom ineens zoveel en ook echt allemaal totaal onbekend ?
heb trailer van pes5 even bekeken en was niet echt spannend. De bewegingen zullen vast verbeterd zijn, maar wat eruit sprong was het spelen in sneeuw, je de spelers ziet uitademen vanwege de kou, loshangende shirts en wielrennersbroeken onder hun sportbroek. Online had ook minder lag als ik het goed las.
weet niet meer, maar als je even zoekt, vindt je genoeg links. (bv: http://www.pesinsight.com/news.php)
replays opslaan? als ik ergens een hekel aan heb in het spel zijn het de talloze replays,hoop dat je alles kan wegdrukken mocht je daar behoefte aan hebben
inderdaad wegklikken zou handig zijn, maar sommige goals zijn de moeite waard om die hd mee vol te duwen
Sommige replays vind ik ook mooi om te zien hoor, maar de meeste moeten gewoon weggeklikt worden, bijvoorbeeld als je 10 meter naast schiet en ze een replay laten zien of een buitenspel.
Zag laatst een uithangbord ergens in japan: "koop nu pes ! het grote replay spel !" "tussen de replays door is er ook nog wat tijd om te voetballen..." grrrr....replays ok, maar als BEIDE online gamers hem wegklikken dan gewoon niet tonen. Prima oplossing dacht ik zo.
Heb wel een mooie replay ik speelde tegen een van de beteren van dit spel ene ik dolde hem met me keeper en scoorde ook met me keeper haha was zo grappig marja dat was voor hem een ander verhaal.
haha ik speelde tegen Omnirocket en hij stond 3x buitenspel en ik heb van hem gewonnen met 3-1, omg hij is zo noob. Kheb de hele wedstrijd op mijn capture card staan wil iemand behoefte hebben
Ik had keer van een of anderen kleuten met 61 - 0 haha zo grappig dat was een wedstrijd van 90 minuten was wel lachen alleen jammerd dat hij er niet was..