Ik denk dat de titel al genoeg zegt,, mn pc start steeds opnieuw op als ik iets probeer te doen. Ik kan geen enkel spel meer spelen,, en soms start ie zelfs opnieuw op als ik gewoon op internet probeer te gaan. Het gekke is,, niemand anders lijkt er last van te hebben.. Dus ik denk: op de accaunt van mn ouders gaan!! Werkt ook nietStartte BattleField op,, en ja hoor.. er komt het EA logo in beeld en dan floept ie alweer uit.. 100 keer opnieuw geprobeerd.. maar steeds weer springt ie gewoon uit. Kom ik vamiddag thuis uit school.. zit mn broertje vrolijk battlefield te spelen(heb t met alle spellen he,,niet alleen battlefield ) ,,vraag k aan m: hoelang zit je dit al te doen,, zegt ie.. nu al een uurtje of 3.. Werd egt helemaal gek Weet iemand van jullie wat t probleem is want ik hou t egt niet uit,, T valt me trouwens ook nog mee dat ik dit kan posten,,normaal had ie allang uitgeweest
Heb ik ook gehad, niemand anders had er last van. Heb toen de pc geformatteerd. Echter is dit natuurlijk niet een goede oplossing. Ik zou kijken of je pc niet overhit raakt, misschien heeft jouw windows account dermate veel programma's op de achtergrond draaien dat ie, als BF aan gaat, het niet meer trekt.
yup, misschien moet je ff een anti spyware programa opzoeken en kijken hoeveel spyware je op je pc hebt, door die dingen wordt je pc warm en sluit je computer af. heb je toevallig kazaa? die zit vol met spyware, als je het hebt, raad ik je LimeWire of Bearshare aan, want door spyware enzo loopt je pc enorm warm.
Jij hebt het veel voorkomende Blaster virus, heb ik ook gehad. Zoek op google wat de beste oplossing is om het te verwijderen. Denk dat het virus alleen in jou account is beland, elke keer als er contact word gemaakt met internet (bij adsl/breedband is dat bij het opstarten van je pc al zo) word je na een paar min automatisch afgemeld. Oftewel even zoeken op google voor het verwijderen, dit heb ik ook uitgelegt in de centrale topic van Spyware. Edit: voor mensen die nu weer met programma'tjes als Hitman Pro o.i.d aankomen, bespaar je de moeite dit heeft geen enkele uitwerking op dit virus. Edit2: HIER downloaden, en je bent ervan af.
Dat hoeft niet, er bestaan verschillende soorten blaster, ga maar eens de site van symantec checken. Daar staat alles op...zijn iets van 6 verschillende soorten.
Omdat je zegt dat anderen er geen last van hebben denk ik dat het te maken heeft met twee programma's die met elkaar in conflict komen. Programma's die jij alleen hebt geïnstalleerd staan en de rest van de familie niet. Probeer na te gaan wanneer het probleem is ontstaan en of het dan is ontstaan na installatie van een programma(atje).
Misschien kan je een nieuwe windows account maken? Dan kan je daar je bureaublad weer zetten zoals je had, mischien je favorieten ofzo, en dan kan je daarop verder computeren(een soort ontwijking van het probleem)
Goed,,Bedankt allemaal ik ga het gewoon allemaal even uitproberen en daarna zien we het welweer.. Excess-Denied.. helemaal bedankt voor je Blaster Info