Prima. Heb hem ook zonder gun gespeeld en is prima te doen. Je moet wel af en toe pauze nemen want 25 minuten a-knop en/of right trigger drukken is vermoeiend, maar dat zal het ongetwijfeld ook met een gun zijn.
Yep, met een gun schieten hou je nog geen 15 minuten nonstop vol. Ik heb de TimeCrisis serie op de PS2 met guns, en het is geweldig maar de vermoeidheid slaat heel snel toe hoor.
Watjes ik heb het spel gekocht en kan gerust de hele game uitspelen zonder pauze (niet dat de game zo lang is hoor, 35 min ofzo). Het is erg goed te spelen zonder gun.
In de arcade heb je hem met shotguns...zwaar vermoeiend na een lange tijd en wat eurootjes armer. Ik heb hem @ xbox oook gespeeld met controller maar ik heb liever een gun. Het was echter wel redelijk te doen.
redelijk met de controller. Haalt wel een beetje de fun weg moet ik zeggen. Tis gewoon een gungame...
ik speel het met me baretta 92fs....echt tof, alleen is house of the dead 2 leuker, dan hoor je ook dat je een pistool heb ipv een shotgun
Ik vind HotD3 saai zonder gun, maar mijn gun werkte niet dus heb ik beide terug gebracht (ik had een Boss Battle gun)
okej, maar ik wil eiglijk alleen mar een gun kopen als er meer spellen voor gun zijn. welke spellen zijn er na HOTD 3 en silent scope nog meer voor gun?
even een vraagje over dit spel.. echt ernstig dat ik dit moet vragen, maar ik kom er bij de laatste eindbaas echt niet uit, en het is nogal frustrerend om de hele tijd vlak voor het eind dood te gaan. Zelfs met 3 credits over kan ik dat beest niet stoppen , dus wil ik weten, waar is zijn zwakke plek (want die moet ie toch hebben, ook al kandie niet geanalyseerd worden??)? Bij voorbaat dank
Die eindbaas is inderdaad lastig. Het is een tijd geleden dat ik het spel heb gespeeld, maar ik weet nog dat je zijn rode 'hart' moet raken om hem te verslaan. Hier staat het wat uitgebeider... Bron
weet iemand hoe het komt dat ik opeens free play had? ik was met een vriend aan het knallen, we kwamen niet ver (het level waar de security gaurd opnieuw komt hadden we als eerste gekozen en daar gingen we dan ook dood ), en opeens stond dr you unlocked free play ofzo