Ghost Recon 3 vs Call of Duty 2 vs Battlefield 2

Discussie in 'Algemeen' gestart door Meneer Stefan, 6 sep 2005.

  1. Meneer Stefan

    Meneer Stefan Active Member

    Berichten:
    3.061
    Leuk Bevonden:
    0
    [​IMG]

    Meteen vanaf het begin heeft de Xbox 360 niet te klagen wat betreft het aantal shooters. Meteen binnen 2 maanden zullen er zelfs 3 oorlogs-shooters in de winkelschappen te vinden zijn. Dat zijn Ghost Recon 3, Call of Duty 2 en Battlefield 2. Vandaar deze thread, om de rivaliteit van deze 3 shooters wat op te krikken en om te kijken naar welke van deze 3 titels het meeste naar uit wordt gekeken.

    [​IMG]

    Welke game lijkt jou het beste en waaróm? Uit welke van deze titels kies je of ga je misschien méérdere titels halen. In deze thread is het zaak om daarover te discusseren, want alle 3 zijn dit titels waar door veel mensen naar wordt uigekeken. Vertel er iig wel bij waaróm je er over die manier over denkt zodat het niet zo'n standaard opsomtopic wordt, maar een discussie.

    [​IMG]

    Mijn mening is dat ik het meeste uitkijk naar Ghost Recon 3, puur omdat ik erg van simulatie houd en deze de meest realistische van de drie is. Máár... Ik wacht eerst de reviews af, want CoD2 begint nu duidelijk MoH te ontstijgen en ook Battlefield 2 mag toch als een topper worden aan gerekent.
     
    Laatst bewerkt: 6 sep 2005
  2. Seda

    Seda Active Member

    Berichten:
    411
    Leuk Bevonden:
    1
    Ik weet het niet.... de filmpjes die uit zijn gekomen van ghost recon 3 en zien er vind ik op een of andere manier nep uit. Toch denk ik dat dit de shooter is die ik ga halen, omdat ik op een of andere manier helemaal niks heb met Call of Duty. (kijk eigenlijk meer uit naar PGR3, maar das off-topic)
     
  3. cubegirl

    cubegirl Active Member

    Berichten:
    42
    Leuk Bevonden:
    0
    Ik denk dat Call of duty echt een moddervette trip wordt.

    gewoon langs alle kanten kogels die rond je oren fluiten,ontploffingen en tientallen andere manschappen die echt in een oorlog verwikkeld zijn.
    ik denk dat dit echt een adrenalineervaring wordt.
    maar ik moet toegeven hoewel ik niet aan het genre ben dat ghost recon ook indruk maakt
     
  4. Joene90

    Joene90 Active Member

    Berichten:
    3.970
    Leuk Bevonden:
    1
    Ik vond Call of Duty FH echt een mega-vet spel, en ik wil ook zeker Big Red One op de normale, en CoD2 op de 360 gaan spelen. Ghost Recon is voor mij nog altijd iets te realistisch, en wordt vind ik te snel saai. Battlefield heb ik nooit gespeeld, maar t lijkt mij dat die game ook wel vet wordt :D misschien ook maar eens uitproberen.
     
  5. MYSTERY X

    MYSTERY X Fysiotherapeut & Dj

    Berichten:
    4.354
    Leuk Bevonden:
    31
    Die eerst Call Of Duty op de Xbox vond ik gewoon rond uit Kl*te. En stelde mij echt teleur. :'-(

    'K moet zeggen dat de screens op de Xbox 360 weer indruk hebben gemaak. Toch zit ik nog met een dubbelgevoel en zit ik niet echt te wachten op deze game.

    BattleField lijkt mij HEEL cool :9 . Alleen een keer of 3 op de PC gespeeld bij een maat, verder niet. Maar het lijkt mij een super gaaf spel.

    Ghost Recon 3, daar verheug ik mij op :D . Hoe mooi het eruit ziet. Maar ook omdat ik de nieuwe ghost recon van nu heel cool vind.
    Dus ik DENK dat het Ghos Recon 3 wordt, Of Battlefield moet nog vetter worden.

    Afwachten dus...... :cool:
     
  6. Michiel@ubi

    Michiel@ubi Ubisoft Nederland

    Berichten:
    321
    Leuk Bevonden:
    0
    Ik kan bevestigen dat de ingame movies wel echt zijn. Ik heb de game gezien.
     
  7. rikkel

    rikkel Umm Kulthum

    Berichten:
    2.699
    Leuk Bevonden:
    1
    michiel, heb je mischien een link naar dat filmpje?
     
  8. Michiel@ubi

    Michiel@ubi Ubisoft Nederland

    Berichten:
    321
    Leuk Bevonden:
    0
    http://www.ghostrecon.com/uk/ghostrecon3/
    videos
    tweede video is de video die bedoelt wordt denk ik.
    De eerste is de trailer, en is een vette CG movie,niet ingame.

    Zit nu in Parijs (met een azerty toetsenboord... :mad: ), anders had ik de ubi nl ftp wel volgegooid. Dus geen mooie link, sorry.
     
  9. Alex RS

    Alex RS Green HJ Pub DJ

    Berichten:
    609
    Leuk Bevonden:
    0
    Ok jammer. Maar Battlefield en Call of Duty kan je nog wel vergelijken. Deze 2 games spelen zich in de toekomst af. Ghost Recon 3 speelt zich zelfs in de toekomst af dus dat is een heel verschil. Ik denk niet dat je GR met de andere 2 games kan vergelijken. Er zijn in het heden en de toekomst veel meer dingen mogelijk dan 60 jaar geleden. Maar als ik moet kiezen ga ik zonder twijfel voor Ghost Recon 3. Dit om de: Graphics, mogelijkheden, moves en realiteit. De manier waarop de Ghosts zich bewegen is erg indrukwekkend en hoe ze dekking zoeken. 2e wereld oorlog shooters spreken me ook niet zo aan. En het is natuurlijk Tom Clancy!
     
  10. SupahMaster

    SupahMaster Guest

    Ik heb de demo van BF2 op de PC en ik moet zeggen: TOP!
     
  11. Excess-Denied

    Excess-Denied ----------- XBW.nl VIP

    Berichten:
    5.644
    Leuk Bevonden:
    169
    Call of Duty 2 lijkt mij wel goed, de intense veldslagen van deel 1 staan nog in me geheugen gegrift. Voor de rest zijn het alle 3 verschillende titels die wel allemaal over hetzelfde onderdeel 'genaamd oorlog' gaan, maar goed.

    Battlefield zal het online goed doen, Ghost Recon en Call of Duty 2 moeten het meer van de singleplayer modes hebben. Ik koop ze alle 3 niet met de launch (als ze dat al zouden komen) maar mischien later koop ik GR en CoD, Battlefield ben ik niet zo erg gek op.
     
    Laatst bewerkt: 7 sep 2005
  12. Jesse Z

    Jesse Z Active Member

    Berichten:
    13
    Leuk Bevonden:
    0
    Ik ga voor Battlefield 2, simpelweg omdat ik dat al vanaf deel 1 speel, en heel erg benieuwd van naar de console variant. Call of Duty heb ik gespeeld maar ik vond het lineaire aspect iets minder. Ook al is dat veel minder aanwezig in het nieuwste deel ga ik toch voor BF2. Als ie net zo goed online is als op de PC, is er alvast één titel die het kopen van Live Gold waard is :D
     
  13. Timmeh

    Timmeh \0/

    Berichten:
    1.807
    Leuk Bevonden:
    0
    BF2 he... ik ga voor de online functie.
     
  14. Michiel@ubi

    Michiel@ubi Ubisoft Nederland

    Berichten:
    321
    Leuk Bevonden:
    0
    Ik speel zelf op de PC BF2 en ik moet zeggen dat ik het een top spel vind.
    Echt top om met 64 man in een server te zitten!

    Maar als je iemand erg gelukkig ziet rondscheuren in een M1 tank en het is een Nederlander, kan ik dat zijn. Ben alleen nooit zo blij als er weer eens een heli - guru rondvliegt want dan is het maar al te vaak *boem*... :mad:
     
  15. Ereinion

    Ereinion Active Member

    Berichten:
    98
    Leuk Bevonden:
    0
    De Call of Duty spellen die op de Xbox zijn uitgekomen hebben niks te maken met Call of Duty 2 op de Xbox 360. COD 2 is namelijk een opvolger op de zeer populaire pc-game. Finest Hour en The Big Red One zijn gemaakt door een andere, minder getalenteerde studio. Ik zou me dus zeker niet laten afschrikken door de eerdere xbox COD spellen, die zijn niet representatief voor het waarschijnlijk hoge niveau dat COD2 op de Xbox360 bereikt.
     
  16. Michiel@ubi

    Michiel@ubi Ubisoft Nederland

    Berichten:
    321
    Leuk Bevonden:
    0
    Finest Hour en The Big Red One zijn inderdaad andere games dan de PC versie
     
  17. MYSTERY X

    MYSTERY X Fysiotherapeut & Dj

    Berichten:
    4.354
    Leuk Bevonden:
    31
    Best relaxed om te horen dan :) !
    Idd, op de PC was deze game SUPER tof!!
    Dus ik blij met mijn Xbox versie, maar "SHIT" wat viel die tegen |:- !!

    Nu dus weer een zeer dikkuh 360 versie?
    Want idd, de screens enz. zien er super uit. Ben benieuwd :D !
     
  18. Ruttyx

    Ruttyx Oh inverted world

    Berichten:
    2.830
    Leuk Bevonden:
    5
    Ik ga voor Call of Duty , BF2 heb ik al op de pc gespeeld en Ik heb al 2 Ghost Recons.
     

Deel Deze Pagina