1. Deze website gebruikt cookies. Door deze website verder te gebruiken, gaat u akkoord met ons gebruik van cookies. Leer Meer.

Ultimate Spider-Man

Discussie in 'Algemeen' gestart door iOcat, 7 sep 2005.

  1. iOcat

    iOcat ;=- POW!

    Berichten:
    2.968
    Leuk Bevonden:
    7
    [​IMG]

    Informatie
    Uitgever: Activision
    Developer: Treyarch
    Genre: Third-Person Action
    Releasedatum: Ergens in Oktober


    Met Ultimate Spiderman wil ontwikkelaar Treyarch terugkeren naar de Spiderman die we uit de stripboeken kennen. Daarom heeft Treyarch de bekende free-roam stijl uit Spiderman 2 in een cell-shaded jasje gegoten. Het verhaal draait dit keer om twee karakters, de held Spiderman en de schurk Venom. Beide karakters zullen speelbaar zijn in het spel en beide passen ze in een unieke verhaallijn die verder gaat waar het stripboek ophield. Daar houdt het genot voor de Spiderman fans nog niet op want ook de karakters in het spel worden getekend door de bekende Brian Michael Bendis en Mark Bagley.

    De gameplay in Ultimate Spiderman wordt ongeveer gelijk aan de gameplay uit Spiderman 2. Spiderman en Venom kunnen vrij door een grote stad lopen en doen wat ze het beste doen. In het geval van Spiderman is dit het redden van onschuldige mensen en in het geval van Venom is dit simpelweg alles in je pad kapot maken. Beide karakters hebben unieke bewegingen en hebben uiteraard ook allebei hun eigen speelstijl. Het uiteindelijk spel moet overigens het grootste legioen aan vijanden moeten bevatten en de meeste Spiderman schurken ooit.
    (Xboxworld news, quote Jordi Bauw)


    Screenshots

    Spiderman
    [​IMG]

    [​IMG]

    [​IMG]

    [​IMG]

    Venom

    [​IMG]

    Jipee zelfs Wolferine is een Enemy
    [​IMG]

    [​IMG]

    [​IMG]

    Screenshots zijn jammer genoeg van slechte kwaliteit :'-(


    Trailers

    Combat Tour

    Venom

    Ultimate spiderman trailer



    Dit is een spel waar ik heel erg naar uitkijk. Spiderman 2 eigenlijk nooit gespeeld maar scheen tegen te vallen bij veel mensen. Maar dat kwam onderandere omdat het een game was gebaseerd op een film. Dat is gelukig bij Ultimate Spiderman niet zo. Ook vet dat je nu als een 2e char venom kan spelen. Je zal dezelfde vrijheid hebben als spiderman krijgt. Toen ik dat filmpje zag waar Venom over de daken sprong dacht ik meteen aan The incredible hulk: ultimate distruction.
     
  2. Suka

    Suka not a B*tch

    Berichten:
    1.221
    Leuk Bevonden:
    0
    Hopelijk is het rondvliegen met je draadjes wat beter uitgewerkt en vrijer. Dan kijk ik hier ook naar uit. Vind de stijl van graphics niet zo maar daar valt mee te leven.
     
  3. Burnout Master

    Burnout Master Active Member

    Berichten:
    60
    Leuk Bevonden:
    0
    Het lijkt me niet echt een vette game, maar de stijl is beter dan deel 1 en 2. Die vond ik echt slecht. M'n broertje is Spiderman freak dus die koopt deze vast wel. :)
     
  4. [2k]

    [2k] XBW.nl VIP XBW.nl VIP

    Berichten:
    8.968
    Leuk Bevonden:
    207
    De stijl is erg leuk, alleen verwacht ik er weinig van.
    Zal ongetwijfeld net als de vorige comic-games beetje ronddwalen en wat mannetjes neerbeuken worden.
     
  5. balkje

    balkje Active Member

    Berichten:
    39
    Leuk Bevonden:
    0
    waar kan ik hem kopen ik heb overal gekeken op de verkoopsite's
     
  6. Rick

    Rick Extreme gamer

    Berichten:
    1.981
    Leuk Bevonden:
    0
    Hij is nog niet uit hij komt 14 oktober.
     
  7. balkje

    balkje Active Member

    Berichten:
    39
    Leuk Bevonden:
    0
    o ik dacht in september nou dank je wel dat ik het weet
     
  8. Wessiej

    Wessiej A.F.C.A.

    Berichten:
    1.834
    Leuk Bevonden:
    0
    Ik heb de US-Versie gespeeld en moet zeggen dat hij goed is!
    Ziet er geinig uit, het spelen als Spiderman is even leuk en even gebalanceerd als het spelen met Venom.
    Missie's zijn wel geinig en er komen veel andere 'helden' uit andere Marvel strips/films.
    8,7 zou ik hem geven.
    Grafisch is die trouwens subliem!
     
  9. Madoperator

    Madoperator Rape

    Berichten:
    937
    Leuk Bevonden:
    0
    De screens zien er niet mooi uit. Maarja zoals meerde mensen zeggen: Het gaat niet om de buitenkant, maar om de binnenkant. :+

    Voor mij niet ik ga hem niet halen
     
  10. balkje

    balkje Active Member

    Berichten:
    39
    Leuk Bevonden:
    0
    he wessiej hoe heb je jij hem gekocht en waar vertel please
     
  11. Fardo

    Fardo Well-Known Member

    Berichten:
    27.147
    Leuk Bevonden:
    221
    Waar heb je hem besteld in Amerika wessiej? Bij mij duurt ie er 3 weken over ... dus kan je me een adres geven waar ik hem sneller kan bestellen

    of ben je een patser zonder centen :confused: ..
     
  12. DraiMeister

    DraiMeister I am the Night

    Berichten:
    1.623
    Leuk Bevonden:
    0
    Ik heb de Amerikaanse Versie wel gespeeld... De PS2 versie vertraagd soms hier en daar, dus daarom haal ik 'm maar voor de XBOX. De PC versie is niet anders, maar je ervaart die sfeer niet goed die in het spel zit.

    Vragen?
     
  13. balkje

    balkje Active Member

    Berichten:
    39
    Leuk Bevonden:
    0
    waar kan ik hem kopen op 14 oktober
     
  14. Azumi

    Azumi *

    Berichten:
    1.173
    Leuk Bevonden:
    25
    ehm..haast overal ;)
    bart smit, intertoys, music store, free record shop...enz enzo.. gewoon ergens kijken je komt m vast wel tegen dan.

    owja je kan hem natuurlijk ook bestellen via internet.
     
  15. Fardo

    Fardo Well-Known Member

    Berichten:
    27.147
    Leuk Bevonden:
    221
    waar heb je de amerikaanse versie gekocht? bij mij duren de bestellingen altijd weken :eek:
     
  16. balkje

    balkje Active Member

    Berichten:
    39
    Leuk Bevonden:
    0
    he heeft iemand nieuwe cheats voor deze game in waar zitten de vraagtekens die verstopt zitten in new york.
     
  17. XD-sense

    XD-sense Active Member

    Berichten:
    377
    Leuk Bevonden:
    2
    In New York!!!
     
  18. Azumi

    Azumi *

    Berichten:
    1.173
    Leuk Bevonden:
    25
    grappemakerd...
     
  19. SuxxeR

    SuxxeR boem

    Berichten:
    1.197
    Leuk Bevonden:
    0
    Misschien van internet 'gekocht' ;)
     
  20. balkje

    balkje Active Member

    Berichten:
    39
    Leuk Bevonden:
    0
    he kan iemand me helpen met die vraagtekens die moet ik vinden is daar een cheat van help me please
     

Deel Deze Pagina