De HDTV Thread

Discussie in 'Xbox Hardware' gestart door Banjy, 24 jul 2005.

Topicstatus:
Niet open voor verdere reacties.
  1. chizzle

chizzle Active Member

Leuk Bevonden:
    0
    Op p (progressive).
    Het is het eerste type van dat merk in EUROPA maar het merk is een heel groot in japan en ze willen nu in europa met de markt mee draaien tussen de grote concurrenten.
    Aansluiting is component en dvi-hdcp en reactietijd 8 ms.
    Maaar ook ik kan het merk niet dus ik blijf toch nog bij de philips 32PF9966.
    Was alleen benieuwd of iemand al ervaring had met dit apparaatje.
    Anders neem een kijkje op www.benq.nl en ga dan naar producten lcd enzz.. enzz.. maar kijk wel naar de 37 versie.
    Je hebt de tv voor rond de 1550 euro (internet).

2. RobbertN

RobbertN Banned

Leuk Bevonden:
    0
    Wanner komen de eerste HD-Ready TV's in Nedreland tegen een betaal baare prijs?

3. Alé Gertje!!!

Alé Gertje!!! Active Member

Leuk Bevonden:
    0
    Vond deze net op de site van Dell. Type W1900 Lcdtv ondersteuning van HD. Wel een redelijk klein scherm(19"= 48cm diagonaal), kan echter ook voor computer worden gebruikt. Zou het wat zijn????

4. JAGUAR

JAGUAR xbox

Leuk Bevonden:
    0
    die zijn er al vanaf 500 euro, maar ik weet niet wat jij betaalbaar vind

en die benq vind ik ook wel interresant, omdat het voor mij de perfecte grote(37 inch) en resolutie heeft, alleen ben ik wel benieuwd naar een review of iets dergelijks. Op internet staat deze tv inmiddels voor 1380 euro. Hij is alleen nog nergens leverbaar geloof ik.

5. chizzle

chizzle Active Member

Leuk Bevonden:
    0
    Klopt klopt.
    Ik ga morgen naar waarschijnlijk een paar winkels kijken maar moet eerst ff bellen of ze die hebben... stond op de site van benq zelf (winkels in de buurt).
    Dus dan weet ik meer, wel natuurlijk als ze ze hebben anders weet ik nog net zo min.
    Maar ik ben erg kritisch over het beeld.
    Dus ben benieuwd en laat jullie dan wel meer weten.

6. Alé Gertje!!!

Leuk Bevonden:
    0
    Ik keek net ff rond op internet en kwam die lcd-hdtv schermen tegen van samsung. zag twee redelijk betaalbare schermen van de volgende types:

-Samsung LCD TV LE23R41B (weetniet hoe ik een plaatje kan plaatsen)

er was echter ook een LE23R'51'B. Kan iemand mij vertellen of deze schermen de moeite waard zijn en wat het verschil voornamelijk is

7. dynamike

dynamike i love astrid

Leuk Bevonden:
    0
    Ik heb mijn xbox nu ook high def aangesloten (op een pc monitor dan), en een vergelijkingsplaatje gemaakt van twee dingetje in Halo2, van mijn gewone tv, en mijn monitor (nu 480p). Toch wel een verschilletje _O_

8. chizzle

chizzle Active Member

Leuk Bevonden:
    0
    Ik heb het 1 en ander afgebeld maar bij 1tje kon ik hem bekijken bij het bedrijf zelf alleen vanaf oktober.
    De ander gaat vragen of ze zon benq mogen gebruiken als showmodel.
    Maar het word dus een tijdje wachten.
    Tot die tijd wacht ik op reviews bij kieskeurig.

9. JAGUAR

JAGUAR xbox

Leuk Bevonden:
    0
    ik wacht met je mee, ik post het hier wel als ik iets gevonden heb

10. chizzle

chizzle Active Member

Leuk Bevonden:
    0
    ok dank je. :)

11. Yahiko

Yahiko gamed.nl

Leuk Bevonden:
    0
    Heb hier zelf de 26' inch variant staan het zijn top schermpjes. De mooiste voor die prijs en zelfs beter dan de wat duurdere philips schermen in die categorie. Het enige verschil tussen de modellen die jij geeft is het uiterlijk voor de rest zijn het exact dezelfde schermen.

12. schijterwt

schijterwt *-*

Leuk Bevonden:
    617
    Kheb ff hulp nodig betreft mn samsung TV. Ik heb hem net aangesloten op mn PC via een VGA kabel. Het beeld komt perfect over maar het geluid is ver te zoeken.. Kan dat niet gewoon ook via die VGA kabel? Of moet ik daarvoor nog apparte audio kabels aanleggen? :{

13. rikkel

rikkel Umm Kulthum

Leuk Bevonden:
    1
  14. Banjy

Banjy It's getting closer

Leuk Bevonden:
    0
  15. Alé Gertje!!!

Leuk Bevonden:
    0
    Tnx Yahiko, ik ben namelijk van plan zo'n tv'tje in de toekomst te gaan aanschaffen.
    tog kwam ik een miniem verschil tegen. de '41' ten opzichte van de '51' heeft een combiflter en een kinderslot. deze is ook duurder. Ik hoorde wel dat de 23'' schermen ondanks dat het staat vermeld GEEN HDMI-aansluiting hebben, en de 26'' schermen wel. vond et een raar verhaal.
    Heb nu een tv met een diagonaal van 51 cm. 23'' is iets groter maar 26'' is natuurlijk wel heel mooi. dat wordt ff sparen

16. blingbling

blingbling Pablo

Leuk Bevonden:
    0
    Ik was ook van plan om zo'n LCD aan te schaffen. Ik wilde de nieuwe Samsung LE26M51B kopen,vanwege zijn responsetime van 8ms.
    Ik had een tijdje geleden Microsoft gevraagd wat de beste optie zou zijn voor de 360(HDTV,HD-ready TV e.d.). Ik kreeg vandaag hun antwoord.

Hello
    Thanks for contacting the Xbox Customer Care Team with your query.
    My name is Olav, and i understand that you are having these questions. What i
    would recomend is waiting until the xbox360 is realesed and after that see what HDTV you should
    get. Some HDTV´s that are being sold now states that they are "HDTV READY" but infact, they will not
    code the HDTV signals that the xbox360 sends out.

If you have any further questions or queries please don’t hesitate to contact us.
    Kind regards,
    Olav
    Austria: 0800 281 36 0
    Belgium:0800 7 9790
    Denmark:0 800 844 097
    Finland: 0800 1 19424
    France: 0800 91 52 74
    Germany:800 181 29 68
    Greece: 00800 44 12 8732
    Ireland: 1 800 509 186
    Netherlands: 0800 023 3894
    Norway: 800 141 74
    Portugal: 800 844059
    Sweden: 020 79 11 33
    Switzerland: 0800 83 6667
    UK: 0800 587 1102
    Olav
    Xbox Live/hardware/gametech support agent
    XBOX CUSTOMERCARE

ik denk wel dat de huidige Samsung LCD's geschikt voor de 360 zullen zijn, vanwege de samenwerking tussen Samsung en Microsoft. Maar ik wacht toch maar tot de launch van de 360.

Laatst bewerkt: 8 sep 2005
  17. shinobi

shinobi ninja master flex

Leuk Bevonden:
    0
    pff wat een support van die gast, hij kon het wel wat beter uitleggen.

alle lcd's en plasma's van nu ondersteunen het al, wat hij waarschijnlijk bedoel is dat er tv's zijn die ondersteunen het HD-signaal wel maar halen de resolutie niet, hij gaat er denk ik vanuit van een 1080p-paneel en die zijn inderdaad nog schaars, maar zelfs op een plasma met een resolutie van 852 x 480 zie je het verschil tussen HD en b.v. DVD terwijl de resolutie meer in de buurt komt van een DVD. De samsung is als het goed is een 1377 x 768 paneel, wat inhoud is dat je 720p volledig zal weergeven en dat is voor een x360 perfect.

18. RobbertN

RobbertN Banned

Leuk Bevonden:
    0
    € 500 vind ik betaaalbaar

19. FREEWILLY

FREEWILLY Active Member

Leuk Bevonden:
    0
    Hallo mensen, is wel het wat hogere segment, maar ik ben niet helemaal kapot van LCD schermen, zou dit een mooie optie voor HDTV??

Philips 42PF9966/10, zie www.philips.nl voor specificaties

20. chizzle

chizzle Active Member

Leuk Bevonden:
    0
    Hey willy dit was mijn eerste keus lcd alleen dan de 32 variant.
    Ik vond deze tot heden toe nog het beste beeld geven, maar ik wacht nog eventjes op het beeld van Benq.

Topicstatus:
Niet open voor verdere reacties.

Deel Deze Pagina