Xbox 360 meerdere disks per spel?

Discussie in 'Xbox Hardware' gestart door Metal_Wolf, 2 sep 2005.

1. DS The Best

DS The Best Whitepoison

Leuk Bevonden:
    0
    _O_ 100% mee eens, het lijkt wel alsof iedereen die zegt dat Blu-Ray veel meer steun heeft dan HD-DVD is vergeten dat 4 grote Hollywoord studio's (Paramount Pictures, Universal Studio's, Warner Bros Pictures en New Line Studio's) hun steun tot nu toe alleen hebben uitgesproken voor HD-DVD en niet voor Blu-Ray. Blu-Ray wordt overigens gesteund door Sony Pictures (goh verassend) en Disney Studio's, waarbij Disney geen contract heeft met Sony en over kan stappen op HD-DVD zodra ze dat zouden willen.

2. jordo

jordo Active Member

Leuk Bevonden:
    1
    Ja, maar daarbij komt dat het niet zo is dat als blu ray en hd dvd uitkomen, deze studios meteen beginnen te massaproduceren in danwel blu ray disks of hd dvd's, ze wachten gewoon af welk het meeste voordelen heeft en die het het best doet bij de consument, daarom is sony ook gebrand een blu ray speler in de ps3 tedoen, is zo'n groot multimedia apparaat krijg je nmeteen veel klanten, en daarom is toshiba zo gebrand op een ms steun in de 360, consoles verkopen toch wel, welk formaat ze hebben, mensen kopen geen blu ray speler omdat ze geen risico durven nemen, mensen kopen ook geen hd dvd speler omdat ze dat ook niet aandurven, maar mensen kopen wel een console, of er hd dvd (dan wel blu ray) inzit of niet, als ms hd dvd in de x360 implanteerd en ze winnen de console war, dan is hd dvd bij voorbaat al de winnaar, is sony telaat met de blu ray (ps:cool:, en verliezen de console strijd met ms zijn ze de lul (ik durf bijna te wedden dat ze dan failliet zijn, dan halen ze de ontwikkelkosten van de cell niet terug en de ontwikkelkosten van de blu ray), echter als dit omgekeert is, dan is blu ray over 3 jaar de nieuwe standaard, time will tell :)

3. SuperFly

SuperFly Xbox 360

Leuk Bevonden:
    0
    Ik denk wel dat Microsoft ergens volgend jaar komen met een HD-Speler en Sony gewoon met de Blue-Ray. En ik denk wanneer er eindelijk een goede HD-Blue-Ray spelers er zijn dat zowel Sony als Microsoft die gaan gaan gebruiken. Aangezien Microsoft een grote voorstander is van HD-DVD want ze hebben tenslote mee geholpen aan de ontwikkeling! denk ik toch dat binnen 1 jaar de HD-DVD in de 360 zal zitten!

4. Velvet_Dark

Velvet_Dark Finish the Fight...

Leuk Bevonden:
    3
    Daarom krijg ik ook het idee dat M$ gewoon veelste snel met de 360 uit wil gaan komen. Als je het mij vraagt veroverd M$ of in 1x dele hele games industrie door die zet of verneuken ze het juist helemaal...

5. Metal_Wolf

Metal_Wolf Active Member

Leuk Bevonden:
    0
    Ik hoop op het eerste maar ik denk dat Microsoft het niet echt gaat verneuken, mocht het de foute kant op gaan pompen ze weer een paar miljoen dollar in het project :)

6. rikkel

rikkel Umm Kulthum

Leuk Bevonden:
    1
    Interresante post op teamxbox:

Nog genoeg plaats! Als ze nou ook die, soms irritante, CGI filmpjes weghalen. Ik ben meer een persoon die het verhaal terwijl het spelen wil mee maken. Die filmpjes zijn leuk, maar dan kijk ik wle een DVD ofsow...

7. Cesar

Cesar Active Member

Leuk Bevonden:
    0
    Daarom dat de developers erover klagen zeker...ik geloof liever de mensen die ermee moeten werken. ;)

8. rikkel

rikkel Umm Kulthum

Leuk Bevonden:
    1
    In totaal twee developers. Voor de rest hoor ik niemand klagen.

9. Sindagon

Sindagon use the clumsynes

Leuk Bevonden:
    2
    ik vind het nogal vaag dat hij zegt dat audio niet veel groter gaat worden.

je merkt het al bij de PGR3 presentatie toen in jappan. Audio samples worden zoveel beter, gedetaileerder, meer kanalen en alles. Daarnaast wil MS dat dit keer alle spellen DD 5.1 ondersteunen en ik hoop stiekem dat sommige ook voor DTS zullen gaan.

Dus volgens mij word ook het audio gedeelte wel groter.

10. Velvet_Dark

Velvet_Dark Finish the Fight...

Leuk Bevonden:
    3
    Dat maakt niet uit. Het feit dat er uberhaupt geklaagt wordt zegt al heel wat!
    De Xbox 360 heeft uberveel kracht tegenover relatief weinig Diskgeheugen.
    Eindelijk een appertaat wat bijna alle grenzen wegvaagd qua kracht en dus mogelijkheden, maar dan niet de ruimte om het op te slaan...

11. Metal_Wolf

Metal_Wolf Active Member

Leuk Bevonden:
    0
    Sorry voor de topic kick maar ik vroeg me af nu de release van de 360 steeds dichter bij komt is er al bekend of Enchant Arm meer discs zal hebben?

12. WizzNL

WizzNL Active Member

Leuk Bevonden:
    13
    Roept zijn vriendin en vraagt of ze even de 2de dvd erin wilt leggen :)
    Probleem opgelost

13. Xbox360boy

Xbox360boy Active Member

Leuk Bevonden:
    0
    ah wat maakt het ook uit zolang er maar goede spellen worden gemaakt.

14. cyber

cyber De oude garde

Leuk Bevonden:
    1
    Ik snap het probleem niet.. Er zijn zoveel games die uit 2 disks bestaan..
    Heb zelfs games gespeeld die 4 disks hebben.. so what..
    Tis niet alsof je alsmaar aan het ruilen bent.. Je begint met disk 1, wanneer je ver genoeg bent stop je disk 2 erin.. En klaar ben je..
    1x ruilen.. thats all..

15. Brandts

Brandts Active Member

Leuk Bevonden:
    0
    Mij lijkt het maar irritant. Als het zover moet komen kies ik toch voor de PS3 met blu-ray. Maar het lijkt mij overigens onwaarschijnlijk dat komt (voor de komende tijd)

16. fl0wrush

fl0wrush Vitamin R

Leuk Bevonden:
    0
    Nee idd...ik snap het probleem ook echt niet...

17. VanGoghNL

VanGoghNL Xbox 4 life

Leuk Bevonden:
    0
    tegen de tijd dat games zo groot worden komt misschien de xbox 460 er al aan

18. MYSTERY X

MYSTERY X Fysiotherapeut & Dj

Leuk Bevonden:
    31
    /\
    Dat ook, maar ook ik zou het geen super groot probleem vinden.

Maar ze zullen vast wel zo gaan kijken, dat ze Single Player en Multi Player van Games gaan scheiden, en dan op aparte CD's zetten.
    Althans, dat lijkt mij logisch.

Verder zou het idd geen probleem zijn, als je na 12 levels te hebben gespeeld in de SP, een CD zou moeten wisselen! :)
    Als het maar niet MIDDEN in de game is.

Deel Deze Pagina