Azureus

Discussie in 'PC, Handheld & Algemeen' gestart door Red XIII, 9 sep 2005.

Topicstatus:
Niet open voor verdere reacties.
  1. Red XIII

Red XIII Active Member

Leuk Bevonden:
    0
    Ik heb sins kort Azureus gedownload, maar het downloaden gaat nog wel wat langzaam, ik heb opgezocht wat het probleem was, en het had iets met mn port te maken. Dus ik doe via Azureus een port test die standaard is ingesteld als 6881, krijg ik een NAT error. Mij vraag is dus welke port nummer moet ik er invullen zodat ik geen error heb. Mijn provider is xs4all.

2. Tha Divinity

Tha Divinity Multi-Playa Genius

Leuk Bevonden:
    7
    Je moet je poort openen in je windows firewall. Dus je gaat naar windows firewall dan naar uitzonderingen. Dan selecteer je azureus.exe en een java.exe uit de lijst. Daarna maak je poort 6881 open door naar toevoegen poort tegaan en je maakt een auzureus tcp en udp voor poort 6881. Dat is het veel success met sharen.

BTW: niet zo lui zijn en dit op het forum vragen, al deze info kan je makkelijk terug vinden in de help files met azureus. Een beetje lezen kan geen kwaad.

Laatst bewerkt: 9 sep 2005
  3. Red XIII

Red XIII Active Member

Leuk Bevonden:
    0
    Azureus staat niet in de lijst envan dat udp enzo snap ik al helemaal niks van, en ik heb al bij Help gekeken en kon het niet vinden, of ik werd doorverwezen naar een andere site die alleen uitleg gaf hoe het werkt, maar niet hoe je het oplost.

4. mr. E

mr. E Giraffe XBW.nl VIP

Leuk Bevonden:
    0
    Azureus is een downloadprogramma, gebruik makend van torrents. Hiermee worden vaak illegale bestanden en "warez" mee verspreid.
    Ook mag je volgens de Nederlandse wetgeving geen muziek en video via torrents downloaden, omdat dit hierbij gedeeld wordt met andere mensen.
    Verder zijn dit soort programma's verboden op het forum, lees ook ons beleid.
    deze thread gaat daarom ook dicht.

Topicstatus:
Niet open voor verdere reacties.

Deel Deze Pagina