World Cyber Games

Discussie in 'XBW Gaming' gestart door halo freak, 15 aug 2005.

  1. PUNK

    PUNK Active Member

    Berichten:
    45
    Leuk Bevonden:
    0
    maar king tuur heeft toch dat internatiale toernooi gewonnen, dat was tegen de beste van de wereld(ook amerika dus)
    waarom dan niet zo'n WCG'tje ff tussen door winnen???

    jah... jij hebt wat uit te leggen volgens mij ;)
     
  2. Sostic

    Sostic Sostic

    Berichten:
    2.159
    Leuk Bevonden:
    95
    Omdat dat een online toernooi was, dat zegt dus geen ene ruk over wie er beter is. Op een lan zou er waarschijnlijk een totaal andere winnaar geweest zijn.
     
  3. PUNK

    PUNK Active Member

    Berichten:
    45
    Leuk Bevonden:
    0
    Wat is het verschil dan tussen lan of online, het is toch allebei het zelfde spel :confused:
    en allebei door zo'n kabbeltje (gecrossed heet dat volgens mijn)

    Ik merk het verschil nooit als ik online speel
     
  4. Sostic

    Sostic Sostic

    Berichten:
    2.159
    Leuk Bevonden:
    95
    Hahahaha, man ooit van lag en delay gehoord? Online toernooien zijn altijd kut :p
     
  5. MasterApu

    MasterApu De klassieker

    Berichten:
    1.580
    Leuk Bevonden:
    0
    Hoezo sarcasme. Sostic hij dolt je.

    En opnieuw een legendarische post. US wint halo 2 op de WCG. Mijn voorspelling. Beetje zonde dat Nederland maar 4 spellen vertegenwoordigd en bij ieder spel maar 1 speler of team doorgaat. Nederland heeft vorig jaar toch nog het landenklassement gewonnen. Sponsors he.
     
  6. BuLLeTTiMe 88

    BuLLeTTiMe 88 .

    Berichten:
    1.406
    Leuk Bevonden:
    0
    Dat is net zo goed dat als ze bijvoorbeeld in het nieuws in Nederland het over Games hebben gelijk allemaal nerds laten zien. Iedereen speelt tegenwoordig toch wel computergames. MAar wel lomp dat er zo weinig of helemaal geen mensen door gaan, bijvoorbeeld bij UT.
     
  7. MasterApu

    MasterApu De klassieker

    Berichten:
    1.580
    Leuk Bevonden:
    0
    Hoe bedoel je niet doorgaan? Kwalificeren? UT is dit jaar niet.

    En ze laten idd gelijk nerds zien bij gamen. Terwijl misschien 70 of 80% van de mensen tegenwoordig gamed.
     
  8. Candyman

    Candyman Guest

    Venom en Legendary hebben totaal gelijk met wat ze daar hebben gepost. Maar het is volgens mij al een tijd geleden dat ze tournooi ervaring hebben opgedaan met 2 vs 2, zoiezo 2 vs 2 hebben gespeeld. Er was de VGL en MLG dat is 4 vs 4 of FA dacht ik, dus ik wil het ze nog wel is zien doen ook al maken ze een grote kans. Ene sandkeeper en ik hebben een groot voordeel sandkeeper woont hier zo 400 m vandaan kan lekker splitscreen met hem oefenen ;).
     
  9. SjaaK3

    SjaaK3 Drie keer niks

    Berichten:
    211
    Leuk Bevonden:
    0
    Er staan nu iets meer dan 65 teams ingeschreven(!)
    Dit wordt avondwerk :{
    Moet je trouwens eigen controller meenemen?
     
  10. MasterApu

    MasterApu De klassieker

    Berichten:
    1.580
    Leuk Bevonden:
    0
    Ja ok maar ze hebben wel heel het jaar door MLG settings gespeeld, en die schelen niet veel met WCG. Hun BR is super scherp. En iedereen weet dat de ogre's ongelooflijk slim zijn qua teamwork. Daarnaast hebben hun ongelooflijk veel toernooi ervaring wat enorm belangrijk is.
     
  11. Candyman

    Candyman Guest

    Klopt ik geef ze ook een zeer goede kans op me winnen. Hey check de nieuwe playlist WCG sand en ik staan er bij yeaah ;) hey jongens ff vraagje over die WCG moet je zelf spullen meej nemen die van belang zijn zoals Controller of bv een xbox ? Of zijn er nog belangrijke dingen die ik moet weten ik heb niet echt zin op wcg.nl ff uittespitzen ;).
     
  12. Nicos

    Nicos Active Member

    Berichten:
    1.766
    Leuk Bevonden:
    0
    Bij pc games moest je vroeger muis + toetsenbord meenemen, dus ik denk ook dat je misschien ook een controller moet meenemen (weet niet zeker). Je mag volgens mij alleen de officiele gebruiken.. misschien zelfs alleen de S variant..
     
  13. II Kendyman II

    II Kendyman II Active Member

    Berichten:
    3
    Leuk Bevonden:
    0
    er is een kans dat ik ook meedoe op de wcg (heel miss. met Brasma)
     
  14. Nicos

    Nicos Active Member

    Berichten:
    1.766
    Leuk Bevonden:
    0
    Je kan je niet meer inschrijven.
     
  15. DonScorpion

    DonScorpion Guest

    Dat laatste lijkt mij vrij sterk......."Heb jij geen controller S jongen, sorry dan mag je helaas niet meedoen". "Ja maar meneer, ik ben hiermee gewend te spelen en hij is ook officieel". "Helaas geen grote controllers".
    Neem gewoon je controller mee zou ik zeggen, en voor de zekerheid een 'officiele' als 2e keus. Tzou maar waar zijn :+
     
  16. Nicos

    Nicos Active Member

    Berichten:
    1.766
    Leuk Bevonden:
    0
    Ik weet, niet maar tegenwoordig staat op de verpakking van de Controller S zo'n "WCG Official Product zegel" ofzo.. verder weet ik het niet.

    edit: jij hebt al een keer meegedaan met een Xbox game, dus hoe zit het dan?
     
    Laatst bewerkt: 10 sep 2005
  17. masterspy

    masterspy Active Member

    Berichten:
    691
    Leuk Bevonden:
    0

    dat lijk tmij ook onzin je moet gewoon de controller kunnen gebruiken die je gewend bent dus ook de groten
     
  18. Nicos

    Nicos Active Member

    Berichten:
    1.766
    Leuk Bevonden:
    0
    Hmm... ok... ik heb inderdaad ongelijk.. mijn fout dan. Ik heb even wat gezocht, maar kon niks vinden. Het enige wat ik hier heb gevonden is dat een jaar geleden een draadloze Xbox controller als "Default" controller werd gebruikt (in de grand finals). Betekent dus waarschijnlijk dat alle controllers mogen worden gebruikt.. alleen vroeg me ik me gewoon af waarom ze nou op de doosjes van de controller S een zegel van de WCG op plakken :confused:

    Op ownage.nl is een interview met King Tuur te lezen:

    http://www.ownage.nl/article/416/

    Hier hebben ze onderaan over een "controller sabotage".. ik vond het wel bizzar maar kon niks op internet vinden.. weet iemand toevallig wat dat was? Ik ben gewoon benieuwd.. ;)
     
  19. BuLLeTTiMe 88

    BuLLeTTiMe 88 .

    Berichten:
    1.406
    Leuk Bevonden:
    0
    Brasma gaat niet meedoen aan halo2 maar aan DOA ultimate, en je bent toch al te laat met inschrijven...

    Wat is jou Gamertag eigenlijk?
     
  20. Jerreby

    Jerreby Active Member

    Berichten:
    2.043
    Leuk Bevonden:
    32
    Me2 :9
     

Deel Deze Pagina