heey, ik had een vraagje (naja eigenlijk 2) een vriend van mij wil dat sega-pack gaan kopen, maar hij weet niet zeker of die spellen helemaal zijn, of dat ze een soort demo zijn omdat ze op een schijfje staan, ook wilde die weten of het 1 nov uit kwam ik hoor het wel l@terz
de sega pack is NU te koop de spellen zijn geen demos maar hele spellen en er staan ook nog een paar filmpjes op
Bijna goed, 1 boekje, er staat ergens een topic met de ingescande DVD en het boekje maar kan m niet meer terug vinden. Moet je even zoeken...
Op de DVD staan naast de 2 volledige spellen, ook nog een paar filmpjes van oa. Blinx en Quantum Redshift.
En de oplossing hiervoor? je neemt als je die al hebt een doos van een OXM demo disc gooit het covertje weg stopt die disc in een lege cd doos en print de cover van sega GT 2002/ JSRF uit en stopt die in de dvdtray. Thats the way i did it.
Moet ik wel een xtra demo kopen anders mis ik er een.... Niet mijn oplossing, kzou hem gewoon in me kast leggen denk.
HE ik wil ook een Sega Pack gaan kopen, Maar nu heb ik een vraagje waar kan je de Sega Pack het goedkoopst kopen (ik denk Media Markt) BTW: B'more Ravens SUCK
Het goedkoopst... Naja, Dixons verkoopt m voor €259 terwijl de rest m voor €265 verkoopt. Maar het aantrekkelijkst, er zijn hier al een aantal mazzelaars geweest die twee aanbiedingen voor de prijs van één hebben bij de Intertoys, dus DVD kit + DVD + SEGA games! Trek je conclusie...
Bij mij was het bij dixons en niet bij intertoys. Ik zou hem gewoon bij dixons halen als ik jou was, wel snel want je hebt nu nog een heel klein kansje dat je 2x extra's krijg. Maar eigenlijk had je vorige week verweg de meeste kans.
ik heb hem bij de makro gekocht en daar is hij het goedkoopst namelijk €237.- (misschien zit ik er een eurotje naast, hij was 199 exc. BTW)