Xbox 360 Live [Algemeen]

Discussie in 'Xbox Hardware' gestart door Roberto, 18 aug 2005.

Topicstatus:
Niet open voor verdere reacties.
  1. RobbertN

    RobbertN Banned

    Berichten:
    3.722
    Leuk Bevonden:
    0
    Account Recovery!!
     
  2. Fardo

    Fardo Well-Known Member

    Berichten:
    27.147
    Leuk Bevonden:
    224
    Nee niet met account recovery ... maar met account activatie via MSN Pasport ;)

    Nee en ja ... je kan nog steeds betalen met credit card ... Tevens komen er prepaid cards ala World of War craft (staat trouwens allemaal in deze thread)

    Je xbox live account word 1 op 1 overgezet als je een .net pasport hebt

    Natuurlijk moet je je account wel opzeggen als je geen gerbuik meer maakt van je xbox live account ... anders word deze stil zwijgend verlengt
     
    Laatst bewerkt: 12 sep 2005
  3. L3MMING

    L3MMING Command & Conquer !!

    Berichten:
    600
    Leuk Bevonden:
    0
    neej bij mij niet want de eigenaar heeft een nieuwe cc en die heb ik nog niet ingevooerd. maar dan ga ik dit hele topic even doorlezen
     
  4. RobbertN

    RobbertN Banned

    Berichten:
    3.722
    Leuk Bevonden:
    0
    Ik snap het niet meer.
    Het email adress wat aan mijn xbox live accout gekopelt is, is een @Home adress.
    Maar kan ik die niet meer gebruiken ofzo.
     
  5. Fardo

    Fardo Well-Known Member

    Berichten:
    27.147
    Leuk Bevonden:
    224
    Je kan van dat email adres een msn pasport aanvragen ... maar het gaat er om met welk e-mail adres je gamertag is gekoppeld op www.xbox.com
     
  6. L3MMING

    L3MMING Command & Conquer !!

    Berichten:
    600
    Leuk Bevonden:
    0
    jah en daar komt het lompe dus ik wil eigenlijk mijn GT wel behouden maar ik wil van dat email adress af, en een adress aanmaken waar ik meer op zit

    speciaal voor mijn account en die van een vriend van me

    maar op xbox.com kan ik mijn email adress dat gelinked is niet wijzigen, ook op bungie niet...
     
    Laatst bewerkt: 12 sep 2005
  7. Fardo

    Fardo Well-Known Member

    Berichten:
    27.147
    Leuk Bevonden:
    224
    je kan het email adres gewoon veranderen in je dash board ... ook via de helpdesk ... alleen dat duurt een paar dagen
     
  8. Go Ahead Eagles

    Go Ahead Eagles Go Ahead Deventer!!!

    Berichten:
    1.775
    Leuk Bevonden:
    34
    Ik heb nu nog xbox live op deze xbox. Kwil met de 360 ook online! Kan ik deze account dan gewoon over laten zetten naar de xbox 360?
     
  9. Fardo

    Fardo Well-Known Member

    Berichten:
    27.147
    Leuk Bevonden:
    224
    ja dat gebeurt automatisch .. je kan zelf het account op beide xboxén gebruiken ...maar niet tegelijkertijd
     
  10. RobbertN

    RobbertN Banned

    Berichten:
    3.722
    Leuk Bevonden:
    0
    Ik zie het allemaal wel als de Xbox 360 uit is
     
  11. MYSTERY X

    MYSTERY X Fysiotherapeut & Dj

    Berichten:
    4.354
    Leuk Bevonden:
    31
    Let OP :

    Ik werd er hier ook niet meer wijs uit joh :9 , dus ik dacht, Laat ik even Xbox Service bellen.
    Nou, kreeg aardig belgje aan de lijn.
    Ik zeg, moette nu eens even goed luisteren, ik heb TWEE vragen.
    1. Hoe lang is mijn Live account nog geldig (maar dat is niet interresant :p )
    en
    2. Hoe zit het nu met Xbox Live account van NU naar de Xbox 360 zetten.
    Want ik heb mijn Xbox dus verkocht en dus mijn LIve account verwijderd van die HDD.

    Hij vertelde: Nou, er bestaat een FUNCTIE, Account Recovery (ik gelijk, jaja, dat weet ik wel allemaal :cool: ). Okey, Nu krijg je straks HEEL duidelijk (dat ZEI die, echt waar) te zien wat je moet doen om je oude account op de Xbox 360 te krijgen.

    Hij vraagt eerst naar je Live account, daarna naar de CC houder, en dan naar het CC nummer. Ook nog je Telefoon nummer en je Postcode.

    Als je DIT ALLEMAAL ingevuld hebt, heb je je Xbox Account terug.
    Hij vertelde er ook nog bij dat je dan ZEKER een Gold Account hebt :) , maar dat was al duidelijk.

    Natuurlijk vroeg ik gelijk naar alles qua hoe je alles moest schrijven. En hij was zo aardig om alles HEEL duidelijk uit te leggen, dus je moet echt je Live Account dan wel PRECIES goed schrijven, met hoofdletters enz. Daarna ook de Credit Houder goed invullen. Hij vertelde daarbij ook precies hoe het ingevuld moest worden, zeer handig :) !! Dus mijn pa's doopnaam afkortingen enz. Ik heb mijn Pa nu dus niet meer nodig wil ik LIVE op de 360 zetten *) !
    Gewoon aansluiten, invullen en LIVEN :9 !!

    Als het nu nog niet duidelijk is, moet je echt even bellen, PUIKE service daar joh _O_ !!
     
    Laatst bewerkt: 12 sep 2005
  12. RobbertN

    RobbertN Banned

    Berichten:
    3.722
    Leuk Bevonden:
    0
    THX man _O_
     
  13. MYSTERY X

    MYSTERY X Fysiotherapeut & Dj

    Berichten:
    4.354
    Leuk Bevonden:
    31
    Geen dank :) !!
    Maarja, ik zat gewoon precies hetzelfde als met jou.
    En dat is gewoon irritant als je het niet helemaal snapt, want je wil graag gewoon ZONDER problemen straks meteen kunnen LIVEN op de Xbox 360.
    Dus ik dacht, laat ik de ECHTE profs er eens bij halen :cool: !

    Zoals ik al zei, echt Top service, super relaxed en rustig.


    * ik weet niet wat dat kost trouwens :p 0800 nummers zijn toch gratis?
    Er staat ook nergens een kosten prijs, en ook zeggen ze niets van te voren op het bandje ofzo.
    Dus zal wel goed komen _0/
     
  14. xbox360

    xbox360 Active Member

    Berichten:
    13
    Leuk Bevonden:
    0
    :cool: ik ga zeker gold nemen :cool:
     
  15. MYSTERY X

    MYSTERY X Fysiotherapeut & Dj

    Berichten:
    4.354
    Leuk Bevonden:
    31
    Logisch :) !!
    Xbox Live Gold wordt THA BOMB.
    Silver heb je zo wie zo al.

    Ben benieuwd naar dat draadloze netwerkadapter van de Xbox zelf. Ik heb altijd al draadloos op mijn Xbox gespeeld, dus ik denk dat dat wel weer werkt met mijn Linksys apparaat :9 .
    Alleen ik heb hem gereset, dus zal hem straks opnieuw moeten instaleren lijkt me.
    Als dat met die draadloze netwerkadapter niet hoeft, dus PLUG and PLAY, ga ik die denk ik wel halen.
    Maar ZELF geloof ik niet in PLUG and PLAY |:- , stond ook op MIJN draadloze set. Het heeft niet veel gescheeld of er waren dooie gevallen :eek: :cool: !!
    Wat een ellende voor zo iets het doet.....

    Dus wordt waarschijnlijk weer kutten voordat ik op LIVE kan met die Xbox 360...
     
  16. Fardo

    Fardo Well-Known Member

    Berichten:
    27.147
    Leuk Bevonden:
    224
    ehm maar dat had ik toch al gezegd? en de help desk heeft het fout het is namelijk geen account recovery ... want je kan nog steeds je xbox voor live gebruiken ook als je een xbox 360 hebt

    Je moet de draadloze live adapter los kopen (70 euro) ... dan kan je beter een bridge kopen = goedkoper
     
  17. MYSTERY X

    MYSTERY X Fysiotherapeut & Dj

    Berichten:
    4.354
    Leuk Bevonden:
    31
    Jah zo iets had je gzegt jah, klopt *) ! Maar ik snapte het niet allemaal met dat MSN gebeuren enz. :confused: !
    Dus IK ben ge-registreerd via Xbox.com en kan mijn friendlist enz. bekijken via de computer, maar dat is toch niet PERSÉ nodig?
    Voor MIJ is het wel een Account Recovery aangezien IK geen Xbox meer heb en die Gamer-Tag van de HDD heb afgegooid :) !
    Dus ik moet gewoon even op de 360 alles opnieuw invoeren (zie POST van mij hier boven) en hij doet het weer hoop ik O-) !!

    Ik heb al een (apparaat :p , ben leek op dit gebied) ontvanger die het draadloos op mijn xbox deedt. Maar ik denk dat ik hem opnieuw moet instellen met de Xbox 360.
     
  18. Vassie

    Vassie XBOX 360 OWNER

    Berichten:
    588
    Leuk Bevonden:
    0
    Dit zei jij net in die andere thread maar marketplace is wel toegankelijk voor xbox live silver!
     
  19. Fardo

    Fardo Well-Known Member

    Berichten:
    27.147
    Leuk Bevonden:
    224
    hmmm ... dat is een goede ik moet het even op zoeken waar ik dit gevonden had :eek: ... maar volgens mij kreeg je pas toegang op de marketplace als je een gold account hebt
     
  20. Vassie

    Vassie XBOX 360 OWNER

    Berichten:
    588
    Leuk Bevonden:
    0
    Ik ga ook even zoeken want wat ik van al die 100den officieele berichtjes begreep was dat marktplaats juist gratis was..alleen als je wat wou downloaden wat geld kost moest je natuurlijk wel even zorgen dat je een manier hebt om te betalen


    EDIT: Ik heb het gevonden:
    Xbox Live Silver membership
    This allows members to connect to the online community and create their own digital identity with an Xbox Live gamertag and personalized Gamer Profile. Xbox Live Silver members will be able to send and receive text and voice messages and join their friends on Xbox Live. Xbox Live Marketplace is the one-stop download center for additional game-related content like free trailers and demos as well as content that adds more to games, such as new levels, characters and weapons. Gamers can also purchase and download fun, casual and highly addictive Xbox Live Arcade games directly to their Xbox 360 system (additional fees may apply; hard drive or memory unit required for downloads).
    Price: free

    Xbox Live Gold membership
    This includes all Xbox Live Silver-level features and access to premium multiplayer experiences exclusive to Xbox Live Gold members. This includes online multiplayer gaming, enhanced matchmaking and feedback tools, along with exclusive privileges and rewards on Xbox Live Marketplace.

    Xbox Live Premium Gold Pack (available at retail locations)
    One Month - N/A.
    Three Months - All Gold-level features
    Joust (Xbox Live Arcade game)
    Xbox 360 Headset
    $10 (U.S.) mail-in game rebate coupon good for any Xbox 360 game title
    100 Microsoft Points for use on Xbox Live Marketplace
    Price: $39.99 (U.S.)*
    12 Months - All Gold-level features
    Bankshot Billiards (Xbox Live Arcade game)
    Xbox 360 Headset
    $20 (U.S.) mail-in game rebate coupon good for any Xbox 360 game title
    200 Microsoft Points for use on Xbox Live Marketplace
    Price: $69.99 (U.S.)*


    Subscription cards at retail, available through Xbox Live Dashboard (via credit card)
    One Month Price: $7.99 (U.S.), $8.99 (CDN)
    Three Months Price: $19.99 (U.S.), $24.99 (CDN))
    12 MonthsPrice: $49.99 (U.S.), $59.99 (CDN))
     
    Laatst bewerkt: 14 sep 2005
Topicstatus:
Niet open voor verdere reacties.

Deel Deze Pagina