Rainbow Six 4

Discussie in 'Algemeen' gestart door Petor, 10 dec 2004.

  1. Velvet_Dark

    Velvet_Dark Finish the Fight...

    Berichten:
    1.008
    Leuk Bevonden:
    3
    Dat denk ik niet, want met de oude Ghost Recon online was het 1 groot camp festijn en dat leek met deel 2 die ik uitgebreid tijdens een LAN pary heb gespeelt niet veel veranderd te zijn...
     
  2. Azumi

    Azumi *

    Berichten:
    1.173
    Leuk Bevonden:
    25
    ik heb het een keer gedaan, en er werd soms gecamped (vond ik bij dit spel niet eens zo erg) maar er werd veel meer aangevallen enzo.
    ik vond dat wel cool :9
     
  3. McSparkle

    McSparkle Well-Known Member

    Berichten:
    7.028
    Leuk Bevonden:
    1.189
    Mooi, die lay-out op de mainpage ... Maar ik heb wel graag een revieuw :p

    Komt die nog, of kijk ik nou met mijn ogen dicht !?
     
  4. Jeroen

    Jeroen nomnomnom

    Berichten:
    1.804
    Leuk Bevonden:
    4
    Hij komt nog, hij staat nog donker aangegeven. Denk dat we hem tegen het eind van de week wel kunnen verwachten :)
     
  5. Eezz

    Eezz Active Member

    Berichten:
    30
    Leuk Bevonden:
    0
    Tja helaas is dat een nadeel maar er valt mee te leven en gelukkig kan je op een paar plaatsen naar keuze respawnen. Maar buiten dat zijn GR 2 en GR2SS topgames. "Camp festijn" dat ben ik maar deels met je eens. Dat ligt puur aan een paar klootzakken die het leuk vinden een goeie game te verkloten.
     
  6. Velvet_Dark

    Velvet_Dark Finish the Fight...

    Berichten:
    1.008
    Leuk Bevonden:
    3
    Dat is waar, maarja, ik ben opzoek naar een game die die klootzakken geen kans geeft zoiets uit te halen.Of iig niet veel...
     
  7. WouteR

    WouteR Senior Member

    Berichten:
    16.457
    Leuk Bevonden:
    8
    Ganzenbord.
     
  8. Velvet_Dark

    Velvet_Dark Finish the Fight...

    Berichten:
    1.008
    Leuk Bevonden:
    3
    whahahaha :p
     
  9. MrX

    MrX Active Member

    Berichten:
    809
    Leuk Bevonden:
    0
    Ik heb er nu zo'n 12 uur in zitten, verdeeld over SP en MP en ik moet zeggen dat LD me steeds meer gaat bevallen. Echt een retegoed spel.

    Duidelijk andesr dan voorgaande delen, maar zo veel meer diepgang, beter graphics, beter sounds, betere alles.

    PEC mode is echt het einde. Gister met een level 23 engineer opgetrokken en mijn god wat zijn die gevaarlijk. Proximity mines, woohaa!! Ik zelf ben lvl 8 medic en moet nog wat leveltjes wachten, maar vanaf lvl 15, woohaa nerv gas!!! Gasmasker of niet, te pakken krijg ik je!
     
  10. VeliteS

    VeliteS Rainbow style

    Berichten:
    344
    Leuk Bevonden:
    0
    Heb gister maar geswitched van spec opp naar engineer. Ik was lvl 17 spec opp, maar wilde toch liever een engineer. Ik dacht dat ik alles zou verliezen, maar ik was gelijk al level 6 en had mijn hele equipment nog. Nu maar weer snel een hoger level worden zodat ik submachine guns kan gebruiken, maar die shotguns zijn zo slecht nog niet.
     
  11. VooDoo300

    VooDoo300 010

    Berichten:
    1.780
    Leuk Bevonden:
    6
    ben nu level 12 medic....wacht totdat ik mijm medpack kan repareren.

    wat ik wel vreemd vind is dat heel vaak komen mijn kills niet bij mijn stats en mijn deaths wel.en ik sta nu op 44 kills en 32 deaths en ik heb al 2 medailjes 1 van dat ik 100 keer heb gekillt en 1 dat ik 100 keer ben doodgegaan :confused: .en ondanks de slechte stats ben ik echt niet 100 keer dood gegaan. :mad:
     
  12. Jelex

    Jelex Active Member

    Berichten:
    24
    Leuk Bevonden:
    0
    Is er ergens een lijst te vinden wat voor rewards en wanneer je welke wapens krijgt enz. Wil eigenlijk eerst wel even weten welke wapens en stuff er voor welk type er te krijgen zijn voordat ik nog verder ga spelen met me commando.
     
  13. Opheodrys

    Opheodrys Allround gamer

    Berichten:
    401
    Leuk Bevonden:
    1
    lijst zal best ergens op het net rondgaan,maar weet niet waar.

    je kunt gewoon switchen als commando toch niet s voor jouw is...je neemt je skills enz enz gewoon mee.
     
  14. VeliteS

    VeliteS Rainbow style

    Berichten:
    344
    Leuk Bevonden:
    0
    laat maar verkeerd gelezen
     
  15. CAPT HOWDY

    CAPT HOWDY XBOX JUNKY

    Berichten:
    21
    Leuk Bevonden:
    0
    Hey gasten, ik heb vamidag een paar potjes team sharpshooter gespeeld, en ik ben nu level 5.
    Ik heb heel veel kils gemaakt en ben ook best vaak dood gegaan.
    Maar nu staat er bij mijn stats dat ik maar 10 minuten heb gespeeld 1 kil heb en 10 keer ben dood gegaan.
    Hebben meer mensen hier last van?

    Verder vind ik de game helemaal top.
     
  16. Jelex

    Jelex Active Member

    Berichten:
    24
    Leuk Bevonden:
    0
    De stats worden nog niet helemaal goed bijgehouden bij de ene server gaat het wel goed en bij de andere worden ze gewoon niet bijgehouden. Ubisoft zal het wel fixen in de volgende patch.
     
  17. CAPT HOWDY

    CAPT HOWDY XBOX JUNKY

    Berichten:
    21
    Leuk Bevonden:
    0
    Ow gelukig, thx voor je snelle antwoord.
     
  18. Meneer Stefan

    Meneer Stefan Active Member

    Berichten:
    3.061
    Leuk Bevonden:
    0
    Yo guys, ik heb R63 en R63: BA zonder L!VE en ik vroeg me af of het het waard is om Lockdown te kopen.

    IK wil graag wat weten over de SP, hoe het in z'n werk gaat, want uit reviews kan ik dat niet goed halen. Hoe is vooral het temwork gedeelte bijv, is het tactischer of niet, kan iemand mij dat een beetje uitleggen? :)
     
  19. HaVoK NL

    HaVoK NL w00t!

    Berichten:
    73
    Leuk Bevonden:
    0
    Iemand zin om nu online te gamen? Voeg me toe:

    Dutch Ghost
     
  20. HaVoK NL

    HaVoK NL w00t!

    Berichten:
    73
    Leuk Bevonden:
    0
    De server kan dit instellen... snuggere japie ;)
     

Deel Deze Pagina