Eternal Darkness

Discussie in 'PC, Handheld & Algemeen' gestart door Alex, 3 nov 2002.

1. Alex

Alex Active Member

Leuk Bevonden:
    0
    Ik heb hem vrijdag gekocht bij Mediamarkt. Eiiiiiindelijk een goede game voor de Cube. Graphics, gameplay, geluid (dolby pro logic) en camera.... Alles perfect. De Gamecube's kunnen dus weer uit de kast gehaald worden:D

Nog een review van IGN: http://cube.ign.com/articles/363/363071p1.html
    Een 9.6!

Laatst bewerkt: 3 nov 2002
  2. Celtic-X

Celtic-X Royal Dutch

Leuk Bevonden:
    1
    Lijkt me ook wel een goed spel, jammer dat ik geen spelletjescubus heb... Nou ja, meer dan genoeg goeie spellen voor de Xbox komende maand!:p

3. Stijn

Stijn the flying Dutchman

Leuk Bevonden:
    0
    Alex, heb je Resi en Mario dan niet ?

4. Alex

Alex Active Member

Leuk Bevonden:
    0
    Mario had ik samen met Eternal Darkness gekocht en idd, mario is ook heel leuk, maar dat is bijna vanzelfsprekend. Resident Evil heb ik ook. Resi had een hele goede game kunnen worden als de gameplay en vooral de camera het niet hadden verpest. Na een uurtje gespeeld was de irritatie groter dan het plezier dus ben ik gestopt. Gameplay is voor mij het allerbelangrijkst. Ook al waren de graphics van Resi echt subliem heel jammer dus.
    Deze maand komen ook Starfox en Die Hard uit dus ik ben toch wel gelukkkig met m'n Gamecube, al denk ik dat ik toch nog altijd veel meer op de Xbox en PS2 zal spelen.

Laatst bewerkt: 3 nov 2002
  5. Stijn

Leuk Bevonden:
    0
    Mwoh, ik vind Resi wel goed hoor. Besturing is ff wennen maar als je die ouwe spellen allemaal uit hebt daan gaat het wel. Ik zou het nog es proberen. Ik heb zelf Rogue Leader, Mario en Resi. Ik twijfel of ik ED ga kopen want ik vind de graphics eeen beetje steriel. Erg licht en tekenfilm-achtig. Moet het ook eerst nog ff spelen. Die Hard komt toch pas volgend jaar ? Dat heb ik tenminste gelezen. Verder moet je kijken naar: Auto Modellista, Zelda, Metroid, Resi Zero en Starfox.

6. Alex

Alex Active Member

Leuk Bevonden:
    0
    Aan de besturing van resi kan je idd wennen maar de camera....... Vooral als er een zombie aan komt weet je vaak niet eens meer waar je bent. Eternal Darkness tekenfilmachtig? Ga een keer naar mediamarkt, daar staat een stand van Eternal. Hij doet echt niet onder voor Resi qua graphics en horror. Als je een enemy moet finishen zie je het bloed in slowmotion alle kanten op spatten. Daarbij de muziek die veel enger is en ook nog in surround. Kzou er nog maar een keer over na denken:D

Die Hard komt volgens tothegame.com 29 nov. uit.

Laatst bewerkt: 4 nov 2002
  7. Stijn

Leuk Bevonden:
    0
    Mjah, ik ga hem maar es ff in de winkel bekijken. Maar er komt zo veel deze week. Xbox: Blinx, SEGA GT 2002 PS2: GTA Vice City, Ratchet & Clank Volgende week Red Faction 2, de week daarna Starfox, de week daarna 007: Nightfire (en Die Hard als je gelijk hebt), de week daarna Splinter Cell en The Getaway. Phew, en ik moet ook nog CMR 3, TS2 en Burnout 2 uitspelen die ik net heb. Lifes a bitch....

8. xbox-control

xbox-control i'm a splintercell

Leuk Bevonden:
    0
    ik had laatst een coole illusie.........ik kwam in een kamen(chapter weet ik niet meer)stonden er allemaal doosjes met shotgun patronen....echt de hele kamer helemaal vol!8) (denk wel meer als 100 doosjes)ik vet kwijlen alle doosjes proberen op te rapen....was bij het derde doosje ofzo.....is het een illusie!:{

en ook een keer toen ik mijn game wou saven...
    ik druk op save game......kwam er in beeld:are you sure you want to delite all your saved games?.........ik dacht ooooh heb vast op verkeerde knopje gedrukt...ik druk dus op b(dan ga je een menu terug)komt er in beeld...deliting saved games..don't turn of your gamecube...ik werd helemaal GEK8) 8) ...paar momenten daarna:confused:uccesfully delited all saved games....flits flits...illusie:{

echt heel knap gedaan in dat spel:9 :+ .....zeker toppertje!!

9. Cyhwuhx

Cyhwuhx .

Leuk Bevonden:
    0
    .::: Heerlijk spel... Coole Insanity effects, debiel geil vecht- en magick-systeem, maar er is één probleem.

Het is absoluut niet eng. (o_O)

Desondanks aanrader. En als je een echt eng spel wilt dan pluk je Project Zero uit de aanbidingenbak van de PS2 of wacht je op de Xbox versie... Remsporen gegarandeerd.

10. Hordo

Hordo Wormen! XBW.nl VIP

Leuk Bevonden:
    21
    Fatal Frame!!!!!! :9

11. xbox-control

xbox-control i'm a splintercell

Leuk Bevonden:
    0
    waar gaat dat spel nou precies om???:confused:

een beetje door een huis lopen en wat foto's maken van die geesten?...that's it?:{

wat moet ik me er verder bij voorstellen?:confused:

Laatst bewerkt: 12 nov 2002
  12. Stijn

Leuk Bevonden:
    0
    Mwoh, ik heb hem nog niet zo ver gespeeld maar ik vind hem best spooky. Ja, echt eng wordt het natuurlijk nooit. Het is maar een spelletje. Ik vond dat stukkie met die koerier in die kerk, dat ie steeds meer vervloekt raakt, wel goed. Jammer dat er nu zoveel goeie games uit zijn. Krijgt deze topper niet de aandacht die hij verdient. Zowel in de winkel als bij mij thuis....

Deel Deze Pagina