Tis eigenlijk van origine een videotheek + Primera (combiwinkel)! Via onze leverancier van de videotheek verkopen wij spellen, hardware, dvd's etc. etc. dus formuleerde het eigenlijk verkeerd! _0/
en bij de bart smit of de intertoys kun je hem nog niet eens bestellen en ze weten ook nog helemaal niks ervan
Dat vond ik ook wel dom er stonden wel spellen en de micro ( verwacht november ) maar niks over de 360 en die komt dan ook uit. ( BLAME Intertoys!! )
Het is beter dat ze iets weten, maar tegelijkertijd zullen ze ook niet volledig op de hoogte zijn van wat Lego of Playmobile over zes maanden uit gaat brengen. Dat hoeven zij ook helemaal niet te weten. Of anders: Pik de manager eruit, die weet het wel en zoekt het anders op. De domme verkoopmuts kijkt je gewoon raar aan en neemt verder geen actie.
Nee zoals ik zei: Jij moet gewoon de persoon eruit pikken die het wel voor je kan opzoeken. Of vráág of ze het kunnen op/uitzoeken. Niet alleen in het systeem, maar bij de heer die de zaak of de shift runt.
Nope dit waren de enige hits die ik kreeg op 'Xbox 360"! Als er meer in het systeem stonden dan zouden ze wel in de lijst hebben gestaan!