1. Deze website gebruikt cookies. Door deze website verder te gebruiken, gaat u akkoord met ons gebruik van cookies. Leer Meer.

[PS4] [PS3] Metal Gear Solid 4

Discussie in 'Games' gestart door boss, 12 sep 2005.

Topicstatus:
Niet open voor verdere reacties.
  1. boss

    boss Stay frosty people!

    Berichten:
    4.420
    Leuk Bevonden:
    2
    deeltje 3 is al zo goed als 1(bijna toch). En ik verwacht van mgs4 enorm,enorm veel. Hier gaat zoooooveeeeel interactief zijn. Hideo heeft al eens gezegd gehad, dat iedere goede ontwikkelaar wel mooi graphics op het scherm kan toveren,maar wat hij ook wilt is, dat bomen echt groeien, dat wat je doet, echt gevolgen heeft,... Er wachten ons mooie tijden...:)
     
  2. Vengo

    Vengo Active Member

    Berichten:
    192
    Leuk Bevonden:
    0
    Maar deel 4 zou wel de laatste zijn of niet? Ik hoop dat het spel een knaller als afsluiter wordt! Van mij mag mgs4 alles uit de ps3 halen! Als het maar niet bijna levensecht wordt.......
    Over de bazen was ook al iets bekend toch? Vamp zou weer een rol spelen in deel 4...
    Ik hoop dat de filosofie in het spel nog meer diepgang heeft en herkenpunten heeft met het hedendaags leven. In de vorige reeks zag je dat die politiek terugsloeg (enigszins) op de werkelijkheid.
     
  3. boss

    boss Stay frosty people!

    Berichten:
    4.420
    Leuk Bevonden:
    2
    Of Vamp in deeltje 4 meespeelt, is nooit bekend gemaakt geweest,maar naar het schijnt leefde hij inderdaad nog na deeltje 2:), dus als hij in deeltje 4 zou zitten, zou wel heel cool zijn,want Vamp is enorm cool!!!:). En ook deeltje 4 zal genoeg diepgang hebben, wees maar zeker!(HIDEO KOJIMA staat nog steeds aan de leiding van deze game:))
     
  4. SuxxeR

    SuxxeR boem

    Berichten:
    1.197
    Leuk Bevonden:
    0
    boss heb jij dan ook een PSP voor MG: Ac!d ? Aangezien jij zo een MG fan bent is MG: Ac!d ook wel aan te raden ;)
     
  5. T!jg3rn00tj3

    T!jg3rn00tj3 Active Member

    Berichten:
    644
    Leuk Bevonden:
    1
    Als er 1 reden is waarvoor ik een ps3 zou kopen is het wel MGS4. heb de vorige delen helemaal grijs gespeeld. Echt meesterlijke sfeer zit er in het spel. En een heel goed verhaal. Hoop dat ze er iets moois van maken.
     
  6. boss

    boss Stay frosty people!

    Berichten:
    4.420
    Leuk Bevonden:
    2
    Nee :eek: ,ik heb de psp nog niet. Maarja, ik ga in november een gsm kopen(sony ericson, ne hele coole) en dan ga ik waarschijnlijk ook nog een xbox 360 kopen, en volgende maand ga ik online gaan met xbox, allemaal veel geld 8) , dus psp laat ik even zijn(een paar kameraden van me hebben er wel al éne, en het is echt bom die psp, wat een scherm, wat een graphics(dtm2 enzo) niet normaal...). Ik koop die waarschijnlijk pas volgende zomer, omdat ik alleen op een handheld game als ik op vakantie ga of...
    ontopic: Mgs4 gaat gewoon bom worden :cool:
     
  7. Daz

    Daz

    Berichten:
    16.099
    Leuk Bevonden:
    2.256
    Metalgearsolid Ac!D vind ik simpelweg een rot spel. Tis een soort bordspel game en dat haat ik.. Werkt niet lekker vind ik.
     
  8. boss

    boss Stay frosty people!

    Berichten:
    4.420
    Leuk Bevonden:
    2
    Het is een game waar je echt voor moet zijn denk ik,maar ik begrijp wel dat er mensen zijn die er niets aan vinden...:)
     
  9. masterninja

    masterninja Active Member

    Berichten:
    606
    Leuk Bevonden:
    0
    Heb metal gear ac!d net eindelijk uitgespeeld en het is eigenlijk gewoon een metal gear game hoor alleen dan turn-based.(Met slechte kaarten tegen metal gear kan die bossfight heel lang duren:) )
    Heeft het metal gear achtig verhaaltje je weet wel lekker ingewikkeld enz vooral dat prachtige einde moet zeggen wat ik dus totaal niet verwacht had.
    Ontopic ja Vamp was wel cool die gast danstte gewoon op het water zou wel cool zijn als ie terug kwam.
    Als Raiden terug komt hoop ik echt dat je hem voor gek kunt zetten of zo want dat verdient ie gewoon dat watje heeft zowat heel metal gear solid 2 voor me geruineerd.:mad:
     
  10. ryan23

    ryan23 Spartan23R

    Berichten:
    1.974
    Leuk Bevonden:
    1
    ik ben een beetje uit metal gear, ze moeten weer een goede verhaal maken net als deel 1! (heb alleen deel 1 en deel 2 gespeeld)
     
  11. boss

    boss Stay frosty people!

    Berichten:
    4.420
    Leuk Bevonden:
    2
    Speel dan deeltje 3 uit, dan ben je er terug in:)
     
  12. Suka

    Suka not a B*tch

    Berichten:
    1.221
    Leuk Bevonden:
    0
    Ik moet zelf nog aan deel 3 beginnen, van mij mogen ze nog wel even de tijd nemen om van deze game een topper te maken.
     
  13. T!jg3rn00tj3

    T!jg3rn00tj3 Active Member

    Berichten:
    644
    Leuk Bevonden:
    1
    @ Boss....denk dat vooral MGS5 moddervet wordt. Deel 4 ook wel alleen daar weten ze nog helemaal niet wat die ps3 allemaal kan. Pas als ze meer bekend raken met die console zal het helemaal ziek worden.
     
  14. Metal Mark

    Metal Mark VIP Dino XBW.nl VIP

    Berichten:
    9.661
    Leuk Bevonden:
    454
    hehe deel 4 is nog niet uit en mensen zitten nu al bij deel 5. Boss was het niet zo dat deel 3 het laatste deel werd of word deel 4 het laatste. Ik dacht dat ik dat een keer had gelezen :eek:
     
  15. boss

    boss Stay frosty people!

    Berichten:
    4.420
    Leuk Bevonden:
    2
    Mmm, daar zit je mis bij denk ik:),allé, dat is een heel goed punt van u:), maar als je kijkt naar mgs2 op ps2 en msg3, zooo veel verschil zit er niet in de graphics(er is wel verschil, zoals die watervallen in mgs3,...allemaal prachtig,maar mgs2 was ook al prachtig eigelijk), hideo kojima zijn productieteam is zooooo bekwaam, dat is gewoon niet normaal:). Die kunnen al heeel vroeg enorm veel power uit een console halen, gewoon topmensen:):)... Wordt onmiddelijk een classic deze mgs4, daar heb ik vertrouwen in:):)...
     
  16. boss

    boss Stay frosty people!

    Berichten:
    4.420
    Leuk Bevonden:
    2
    Ik denk niet dat de mgs reeks snel gaat eindigen:),veel geruchten altijd ja:)...
     
  17. Zeroine 83

    Zeroine 83 Active Member

    Berichten:
    6.129
    Leuk Bevonden:
    0
    Metal Gear Solid....erg vet :D
    En dan heb ik alleen deel 2 (Substance voor de Xbox) gespeeld, maar wat een game. Het verhaal, het "filmgehalte", de characters....zoveel diepgang dat je er echt inzit. Veel meer dan bij Spinter Cell (die ik ook heb en heb gespeeld) om maar ff een vergelijking te maken. Ik weet alleen helaas niet hoe MGS2 afloopt want op het laatst dat je op dat platform staat met Raiden en tegen al die Metal Gears moet vechten, ik krijg dat NIET gewonnen met geen mogelijkheid :mad:

    Jah Metal Gear Solid 1 heb ik helaas niet en dus nooit gespeeld, en ik denk ook niet dat dit er nog van gaat komen. Deel 2 heeft wel zware indruk op mij gemaakt toen ik um zag en heb um daarna ook gelijk gekocht, alleen ik vind het jammer en soms zelfs behoorlijk lastig dat ik grote stukken van het verhaal gemist heb. Misschien kan boss mij een keer een mailtje sturen waarin ie alles uitlegt over het verhaal van MGS1 en hoe dit in verband staat met MGS2 :9

    En dan MGS3, laatst nog bij een maat van me gecheckt. Zag er ook weer subiem uit en dat jungle-thema spreekt mij al helemaal aan :) Maar voordat ik weer naar de winkel ren om MGS3 te kopen, kan ik niet beter wachten op MGS3 : Subsistence ? In hoeverre verschilt deze met het origineel, is dat net als met Substance van deel 2 dat je dan extra missies ofzo hebt ? Ik heb ook begrepen dat MGS3 : Subsistence een goede online functie biedt, maar daarvoor hoef ik het niet te doen omdat ik niet online zit met me PS2....is het wachten op MGS3 : Subsistence dan wel de moeite waard, of zeg je van "Nee je kunt net zo goed het origineel kopen dan" ?

    En als laatste : het moge duidelijk zijn dat als ik MGS3 heb en heb uitgespeeld, ik dan straks met de PS3 natuurlijk ook voor MGS4 ga :9:cool:
     
    Laatst bewerkt: 14 sep 2005
  18. Metal Mark

    Metal Mark VIP Dino XBW.nl VIP

    Berichten:
    9.661
    Leuk Bevonden:
    454

    Zo ging het einde als goed is, klik spoiler :). Kweet het niet prcs meer maar zo gaattie ongeveer wel.
    Als je een paar van die beesten heb neergemaaid krijg je een filmpje dat Ocelot? volgens mij zattie in één van die Metal Gears. Maargoed die zie je hem zo voor je staan en dan krijg je een paar flinken klappen, der komt dan nog die vrouw bij (weet ik niet meer hoe die heet) maar ocelot die schiet dan en dan springt zij der voor. Je krijgt daarna wat filmpjes en dan moet je vechten met een eindbaas (geen id wie het was :+). Naar een paar klappen flikkert hij van dat gebouw af en heb je hem uitgespeeld.

    Kweet het niet allemaal zo goed meer, tis een helepoos terug..

    Boss? :p
     
  19. Zeroine 83

    Zeroine 83 Active Member

    Berichten:
    6.129
    Leuk Bevonden:
    0
    Ja oke, ik snap um....maar wat gebeurt er daarna ? :9 Ik bedoel ik neem aan dat het spel niet gelijk abrupt is afgelopen zodra die gast van dat gebouw afflikkerd :confused:
     
  20. Metal Mark

    Metal Mark VIP Dino XBW.nl VIP

    Berichten:
    9.661
    Leuk Bevonden:
    454
    Ja je ziet nog wat filmpjes maar ik kan je ook niet alles in de details vertellen. Ik vertel je een beetje de hoofdlijn van wat er gebeurt. Ik heb ook geen geheugen van een olifant...
     
Topicstatus:
Niet open voor verdere reacties.

Deel Deze Pagina