Fout met Action Replay

Discussie in 'Algemeen' gestart door Brolly, 11 sep 2005.

1. Brolly

Brolly Pr0 G4m3r

Leuk Bevonden:
    0
    kijk ik heb namelijk een probleempje ik heb namelijk een Action Replay aangeschaft, plus de cd en al, maar als ik de instal CD in mn pc stop zegt ie dat het het niet werkt met dos en windows 16 bit :confused:

maar okay, ik heb zown patch gedownload van codejunkies.com waarmee het lijkt dat de probleem is verholpen, ik zie nu de dashboard van AR zelf op mn pc, en ik stop de speciale USB stick + memory card in mn USB poort,

maar blijkt dat mn Action Replay niet de USB leest, want het logo is grijs, maar het hoort groen te zijn (als hij de USB heeft gedecteerd)

en nu kan ik geen saves op mn memory card douwen!

o...o...o... wat moet ik doen???

ps. tijdje geleden heb ik ook een Xploder Cheat Device gekocht en geinstaleerd, maar nadat de AR niet werkte heb ik het geuninstald, maar elke keer als ik de AR usb device erin stop, zegt me pc dat hij de Xploder Usb heeft gevonden :'-(

het is me allemaal te vaag...

ik heb hulp nodig 8)

2. Slofsky

Slofsky XBW.nl Redactie XBW.nl VIP

Leuk Bevonden:
    0
    Vraagt Windows om het aangeven van een driver als je de memorycard erin stopt?

Zo ja, dan moet je de plek aangeven waar je de software hebt geinstalleerd en dan de map "Drivers". Dan wordt het apparaat goed geinstalleerd :).

Als je geen drivers kan selecteren en je AR automatisch als een Xploder wordt geinstalleerd, probeer dan middels het configuratiescherm je drivers te updaten met degene die in de Drivers map te vinden zijn.

Laatst bewerkt: 11 sep 2005
  3. Brolly

Brolly Pr0 G4m3r

Leuk Bevonden:
    0
    hoe doe ik dat?

4. Slofsky

Leuk Bevonden:
    0
    Ok even denken, ik heb de Engelse Windows dus misschien verschilt het wat ;). Klik met je rechtermuisknop op het icoontje van Deze computer en dan Eigenschappen. Doe dan het derde tabblad van links, op de onderste rij, "Hardware". Klik hier op de rechtse van de twee opties die in het midden staan, bij mij "Device Manager". Zoek dan in het rijtje naar je Xploder, want zo zal hij er waarschijnlijk in staan. Hij staat waarschijnlijk onder de laatste optie "USBIO Controlled devices". Klik er dan met je rechtermuisknop op en selecteer "Update driver". Zeg dan dat je de driver vanuit een specifieke locatie wilt installeren, navigeer dan naar de map waar je de software hebt geinstalleerd. (Standaard "C:\Program Files\Datel\Action Replay XBOX\Drivers") Als het goed is update hij dan de drivers en kan je daarna aan de slag!

Zorg wel dat je gedurende al deze handelingen de memorycard en het apparaatje hebt aangesloten :).

5. Brolly

Brolly Pr0 G4m3r

Leuk Bevonden:
    0
    bij mij staat er Fire International XBOX van die xploder

maar ik heb die AR niet geinstaleerd op de PC, want dat lukt niet, want als ik de CD erin stop komt er zown error dat het niet geschikt is voor windows 16 bit en DOS

en als ik mijn AR apparaatje erin stop dan herkent mn pc hem als die Xploder aparaatje
    maar volgens mij is dat niet erg, of wel?

EDIT : Namelijk dit :

16-bits Windows-subsysteem​

C:\Windows\System32\AUTOEXEC.NT. Het systeembestand is niet geschikt voor MS-DOS- en Microsoft Windows-toepassingen. Kies Sluiten om de toepassing af te sluiten

Sluiten . Negeren​

6. Slofsky

Leuk Bevonden:
    0
  7. Brolly

Brolly Pr0 G4m3r

Leuk Bevonden:
    0
    ok ik ben namelijk niet op mn pc nu, download ik morgen wel

8. Brolly

Brolly Pr0 G4m3r

Leuk Bevonden:
    0
    hmm het werkt niet, ik denk dat ik die Software moet instaleren

maar dat lukt niet :confused:

9. RobbertN

RobbertN Banned

Leuk Bevonden:
    0
    Terug naar de winkel?

10. Slofsky

Leuk Bevonden:
    0
    Wat werkt niet? Waar kan je mijn beschrijving niet opvolgen? Zo kan ik je natuurlijk niet helpen.

11. Brolly

Brolly Pr0 G4m3r

Leuk Bevonden:
    0
    Tadaaa, het werkt!!! iedereen bedankt die me geholpen heeft!!

Deel Deze Pagina