Half-Life 2 + Counter Strike en Quake IV MOETEN zeker komen. Verder Command & Conquer: Generals! En na JAREN ontwikkelen moeten ze toch ook Duke Nukem Forever klaar maken voor de xbox! Hail To The King Baby. Geen directe poorts maar echt speciaal ontwikkeld. En jah ... Doom III komt er ook al aan. Wat gaan wij veel plezier beleven op de zwarte doos van MS. Ze moeten ook zeker een machtig RTS spel maken. Die echt alles uit de Xbox haalt. Combi van alle RTS-en samen. Geweldig
je haalt me de woorden uit mn mond! verder lijkt me een remake van double dragon wel wat of streets of rage ofzo, vroeger echt een vet groot genre maar sinds alles zo'n beetje 3d is zijn dr alleen maar mislukte pogingen geweest
Diablo II en alle mogelijke opvolgers. Ik denk dat deze reeks de xbox heel goed zal zieren. En anders mijn kast wel
Ik wil Pacman Of patience ofzo haha daar heb ik echt wel 70 euro voor over Ik wil Perfect Dark 2 Microsoft heeft Rare niet voor niets opgekocht hoop ik
MMORPG van Bioware ... ala Never Winter Nights ps. Van een betrouwbare bon weet ik datBioware hier al mee bezig is ..... binnenkort meer info
Killer Instinct! Zoals eerder vermeld hier .. Microsoft heeft niet voor niets Rare overgekocht GTA is ook een must jah. Verder zou het wel geinig zijn om het spel STUNTS te vernieuwen. Wie heeft nou niet op zijn 386 en 482 100'den banen gemaakt en geraced. De xbox versie moet komen!
duidelijk super probotector , of anders die contra versie er van. maar dan moet et wel een waardige remake zijn. maar wat een lol heb ik met dat spel gehad op mijn trouwe long lost super nintendo. voor de rest gta: vice city zou ik wel op prijs stellen. daarnaast vind ik et aanbod op andere platforms maar een beetje triest dus vandaar ook mijn keuze voor de xbox.
GTA en pro evolution socccer... Toch de enige spellen waarvoor ik op dit moment een ps2 voor zou kopen
Stunts remake? doe dan een FATAL RACING remake!!! Verder zou ik toch echt graag republic: the revolution zien uitkomen op de xbox