DTM Race Driver 3

Discussie in 'Algemeen' gestart door JeePee, 16 mrt 2005.

1. appie21

appie21 Active Member

Leuk Bevonden:
    22
    heeft er iemand een doekje... kwijl dit zijn echt geen xbox schreens hoor!

2. JeePee

JeePee Guest

Klopt, komen van de PC ;)
    Minpuntje van die screen:
    Wat doet Margaritis daar in z'n vorjahrswagen tussen de fabrieksrijders :{

Laatst bewerkt door een moderator: 6 sep 2005
  3. [2k]

[2k] XBW.nl VIP XBW.nl VIP

Leuk Bevonden:
    207
    Lijkt me weer een vermakelijke game.
    Alleen miste ik in DTM 1 en 2 nog sommige punten die in de oude Toca reeks zo sterk waren (fastest lap etc). Hoop dat ze die er weer terug in stoppen.

4. Brolly

Brolly Pr0 G4m3r

Leuk Bevonden:
    0
    wow man net zo chill.

5. Vigil

Vigil Active Member

Leuk Bevonden:
    18
    @JPRaceGamer;
    Wat bedoel je precies? Sorry, maar ik ben niet zo op de hoogte van coureurs. Heb trouwens weer even flink DTM2 gespeeld. Erg leuk, Free Race op 100+%. Niet supermoeilijk, toch lekker pittig, zeker na het een paar maanden niet gespeeld te hebben. DTM/V8-supercars/Pacific American/Mustang challenge blijven echt mijn favoriet. De snelheid waarmee je bochten kan nemen, echt hierbij rijd je vanzelf de ideale lijn (iets waar je bij bijv. Forza op moet letten, omdat het niet echt nodig is). In DTM2 raas je zo met een perfecte lijn de chicanes door. Heerlijk gevoel. Wat een grip hebben die auto's joh :D. Dit is het laatste spel dat ik voor de xbox koop (waar ik de volle prik voor ga neerleggen).

6. Tim

Tim Active Member

Leuk Bevonden:
    1.944
    Hij wordt gelapt ;)

Maar in DTM2 was er toch geen verschil tussen vorjahres wagen of nieuwe auto?

edit//Trouwesn door de nieuwe regels van dit seizoen (voorjahreswagen lichter + snelle teams extra gewicht) is het wel degelijk mogelijk voor de vorjahres wagen om op plek 5-8 te rijden(bijv Jamie Green) :)

Laatst bewerkt: 6 sep 2005
  7. JeePee

JeePee Guest

Jamie Green rijdt toch bij een fabrieksteam :confused: Zo dacht ik.
    Maar dan nog, het is gewoon nep om Margaritis in de 1ste ronde op plek 3 te zien rijden. Ach ja... :p

In de DTM heb je 'vorjahrswagens' en 'fabrieksteams'. In dit jaar (2005) zijn de fabrieks auto's ontwikkeld voor dit jaar. Het zijn nieuwe modellen. De vorjahrswagens komen uit 2004. Die lopen dus wat achter op technologisch gebied, en vaak rijden daar de wat mindere coureurs in.
    Christijan Albers is ook begonnen in een vorjahrswagen, maar door goede prestaties stroomde hij door naar het fabrieksteam van Mercedes, waardoor hij in zijn eerste jaar met de fabriekswagen, meteen kon strijden om het kampioenschap (uiteindelijk 2de geworden) iets wat hij in een vorjahrswagen nooit kon doen.
    Margaritis is zo iemand in een vorjahrswagen, en daarom vind ik het raar dat hij op de 3de plek rijdt. In het echt komt hij nooit verder dan plek 16, tenzij er iets raars gebeurd.

8. Tim

Tim Active Member

Leuk Bevonden:
    1.944
    Maar in DTM2 maakten ze geen verschil tussen "fabrieksteams" en "voorjahreswagen". Iedereen had dezelfde Audi,Opel of Mercedes en iets zegt me dat het bij DTM3 ook zo is :)

Trouwens het zijn ook geen echte fabrieksteams in de DTM maar er is gewoon een team (HWA) wat de modellen uit 2005 mag gebruiken en de rest moet het doen met de modellen uit 2004

9. JeePee

JeePee Guest

Al heb ik wel altijd het gevoel dat Bernd Schneider's auto beter op de weg ligt dan die oranje 'arta' (die japanner die er elke race afschiet) alleen kan dat wel tussen mij oren zitten :+

10. Vigil

Vigil Active Member

Leuk Bevonden:
    18
    Thnx voor de uitleg JPRaceGamer. Ben momenteel weer helemaal into racegames :D. Altijd al geweest, maar nu is het iets erger. Men nu even een fanatiek MotoGP2'er, DTM2'er _O_ Echt beleef nu veel meer lol aan dit spel.

11. Meneer Stefan

Meneer Stefan Active Member

Leuk Bevonden:
    0
    Shit, ik zie op dit plaatje dat ze nog steeds van die grote borden met richtingsaanwijzers hebben. :'-(

Dat zijn echt de lelijkste dingen die er zijn, maak daar dan tenminste wat moois en onopvallends van dan gewoon één grote zwarte pixel met witte lijnen erop. |:-

Zo moeten ze het doen:

Laatst bewerkt: 10 sep 2005
  12. [2k]

Leuk Bevonden:
    207
    Waarom haalt bijna niemand de link naar imageshack eruit. :'-(
    Anyway, zelf irriteer ik me niet zoveel aan die borden, maakt me echt niets uit of het die van de bovenste of onderste screen zijn.

13. jponline

jponline Maxi!!!

Leuk Bevonden:
    0
    ben ik mee eens...heb zelfs nog liever geen.hebben ze in echt togh ook niet lijkt me.en hoe dom ben je om die borden nodig te hebben...

14. mars15

mars15 Guest

Heb DTM 1 en 2 gespeeld, 2 nog steeds in bezit, maar lijkt me dat DTM3 meer van het zelfde is, en dus uitgemolken word ?

15. JeePee

JeePee Guest

Vergis je niet. In elke race is er nog wel iemand die rechtdoor schiet bij een bocht, vooral de eerste bocht is een drama. Ik start op de Norisring express heel slecht, zodat ik bij de eerste bocht laatste lig, en iedereen er voor me af schiet. Zo kom ik nog als eerste de bocht door *)
    Ik vind ze ook spuuglelijk, en van mij mogen ze ze weg halen, want ze helpen toch niet.

16. Gunther

Gunther ///M Power

Leuk Bevonden:
    0
    Die borden zouden eigenlijk weg moeten maar de borden die aangeven wat voor bocht er komt die moeten er wel zijn.

Zo'n bordje die links van de meest linkse auto staat. Een beetje vaag plaatje maar ik kon niets beters vinden. [​IMG]

Dus die bordjes in combinatie met de gebruikelijke 100 meter bordjes en dan heb je genoeg herkennings en referentiepunten. En je maakt de bocht de goede kant op.

17. Vigil

Vigil Active Member

Leuk Bevonden:
    18
    Mee eens, zo was het in DTM2 ook en dat werkte erg goed (na een tijdje ken je alle tracks wel uit je koppie). Hoop dat ze vooral de DTM-klasse/V8 supercars goed uitwerken, netzoals in DTM2. Dat zijn echt de klasses die ik nog steeds serieus speel, de rest kan mij niet echt boeien (super truck etc. is even leuk maar heb je snel gezien).

18. jponline

jponline Maxi!!!

Leuk Bevonden:
    0
    ik orienteerde me daar nooit op alsk eerlijk ben. gewoon goed de bocht inschatten, en na 5 rondjes ken je de meeste bochten al redelijk.

19. Vigil

Vigil Active Member

Leuk Bevonden:
    18
    Tijdens het spelen van DTM2 viel mij nu pas op dat die 'lelijke borden die gaming4ever aan wees' ook in deel 2 zitten. Rijd maar eens een paar rondjes DTM, je ziet ze zo.

20. [2k]

Leuk Bevonden:
    207
    Die 100m borden vind ik ook altijd wel prettig.
    Zeker aangezien ik niet elke baan eerst helemaal leer kennen en zodoende toch nog een beetje de bocht goed kan inschatten (qua snelheid / rempunt).

Deel Deze Pagina