ehm nee de 15de ... en hij moet nog verscheept worden naar nederland .. verwacht hem zaterdag in de winkel
Ik denk dat ik 'm ook maar eens ga halen. De enige winkel bij mij in de omgeving waar ze 'm hebben is volgens mij de Bruna, maar niet eens alle vestigingen hebben 'm (nouja, iig het OXM).
Ik heb zojuist een creditcard aangevraagd zodat ik me ook kan abboneren . Ze vroegen bij CC aanvragen ook om een bedrijfsnaam ??? Heb maar niks ingevuld. Maja, CC lijkt me altijd handig...
Famitsu Xbox Magazine niet langer onder ons Aangezien dede topic over het xbox magazine gaat post ik deze ook maar hier:
Dat vind ik niet meer dan logisch eigenlijk. Er komen nu toch vrij weinig games meer uit voor de xbox. Dus hebben ze vrij weinig om over te schrijven. Nu kunnen ze zich ook volledig richten op de Xbox 360. btw: Waar komt dat blad eigenlijk vandaan?
Was net even bij de AKO zo'n boekwinkel en daar lag het boekje al voor €12,- of zoiets was net iets meer maar weet niet meer wat. Heb hem niet gekocht want had er even geen geld voor (over). Stond wel iets op dat er 51 playeble demo's ofzo opzaten maar ja zal wel verkeerd gelezen hebben ofzoiets!