De controler.

Discussie in 'Xbox Hardware' gestart door woolyonline, 15 sep 2005.

Topicstatus:
Niet open voor verdere reacties.
  1. woolyonline

woolyonline I will kill you!!

Leuk Bevonden:
    0
    Draadloze controler

Ik heb een paar vragen over controlers. Ik snap dat bij een controler met draad geen rompslomp is. Maar bij een draadloze, hoe zit dat, er is een rechargeable battery pack, en een play and charge kit. Maar hoe zit het nou, heeft de controler plek voor gewone batterijen, bijvoorbeel AA of AAA, en moet je deze vervangen, of is het een speciale accu die je moet opladen als je hem niet gebruikt. Ik snap dat een play en charge kit betekend dat je hem oplaad onder dat je speeld, met behulp van een draad, zodat je niet hoeft te stoppen met spelen. Maar is dan een rechargeable battery pack niet onnodig, of is dat dezelfde accu voor in je controler, die je kunt opladen in de tijd dat je met de ander speeld? Kan iemand hier de feiten voor op een rij zetten, zodat ik het beter snap, en weet wat ik bij mijn setje van €400 kan kopen om die draadloze te blijven gebruiken zonder te stoppen.

greetz wooly

edit:// ik heb al in een andere tread gelezen, maar snap er niet veel van

Dit zei iemand anders in die tread, maar ik snap niet, er stat dat je met de accu 25 uur kan spelen, maar er staat achter rechargeable battery pack, dat je hem nodig hebt om met een accu te spelen. Maar de pack van 400 euro heeft geen RBP. Moet je dus die RBP kopen?

Laatst bewerkt: 15 sep 2005
  2. rikkel

rikkel Umm Kulthum

Leuk Bevonden:
    1
    Heel vaak al gesteld;) En staan ook in de algemeene controller draad.

3. Fardo

Fardo Well-Known Member

Leuk Bevonden:
    224
  4. woolyonline

Leuk Bevonden:
    0
    Mensen, ik zeg toch in mijn beginpost , dat ik niets snap van wat in de andere treads staat, ik weet heus wel dat je eerst moet zoeken, vooral bij een onderwerp wat vaak aan de orde komt, maar ik snap het gewoon even niet meer, ben helemaal in de war. Somebody help me!!!

greetz wooly

5. woolyonline

Leuk Bevonden:
    0
    Als ik het nu goed snap, kun je bij de controler die je standaard krijgt batterijen in doen. Wil je op accu spelen moet je de battery pack kopen. Wil je ook nog spelen onder dat je oplaad, dan moet je ook nog de play and charge kit kopen.

greetz wooly

6. [2k]

[2k] XBW.nl VIP XBW.nl VIP

Leuk Bevonden:
    207
    Dan kan je in die andere thread toch gewoon je vraag stellen?
    Twee threads over de controllers is imo een beetje overbodig.
    En mochten ze je daar niet (goed) helpen, dan zullen ze dat hier ook niet doen.
    Deze sluit ik dan ook.

Topicstatus:
Niet open voor verdere reacties.

Deel Deze Pagina