1. Deze website gebruikt cookies. Door deze website verder te gebruiken, gaat u akkoord met ons gebruik van cookies. Leer Meer.

[PC] World of Warcraft [Deel 6]

Discussie in 'Games' gestart door Tco, 4 sep 2005.

Topicstatus:
Niet open voor verdere reacties.
  1. OniRyo

    OniRyo Active Member

    Berichten:
    3.269
    Leuk Bevonden:
    257
    Kan jij dan gewoon normaal inloggen? :eek:
    Want ik ben nu al zo'n 1/2 uur bezig om in te loggen maar ik ben er nog steeds niet in...
     
  2. the only ego

    the only ego linux hippie

    Berichten:
    1.655
    Leuk Bevonden:
    0
    na lang wachten op authentecating.Maar ik vrees dat de error in flexbar zit als dat zo is hoop ik snel op een nieuwe update.T zou flink balen zijn :mad:
     
  3. OniRyo

    OniRyo Active Member

    Berichten:
    3.269
    Leuk Bevonden:
    257
    mja ik heb 100x Connected gehad en dan gaat hij weer op Disconnected...
    terwijl iedereen gewoon in de servers zitten gewoon te spelen ik probeerde de server Stormreaver even en daar kwan ik gewoon in maar Warsong lukt weer niet:/
     
  4. Tco

    Tco The Chosen One

    Berichten:
    6.230
    Leuk Bevonden:
    1
    Ik gebruik gewoon wowtoc en al me mods doen ut goed :), ff 1 gedisabled omdat die wel errors gaf.
     
  5. Vinnie 78

    Vinnie 78 Vinnie vinyl

    Berichten:
    519
    Leuk Bevonden:
    0
    Ik word er ook steeds uitgegooid. De ene keer meteen of binnen 5 min. dan weer na een half uur. Er valt niet te spelen zo. Het is iets van de laatste paar dagen, maar ze moeten er echt iets aan gaan doen. :mad:
    Ik speel btw in de shadowmoon realm.
     
    Laatst bewerkt: 14 sep 2005
  6. Beyond The Grave

    Beyond The Grave Tasty Epic FailCake!

    Berichten:
    810
    Leuk Bevonden:
    0
    Kan het zo zijn dat het aan jou ligt?
     
  7. Vinnie 78

    Vinnie 78 Vinnie vinyl

    Berichten:
    519
    Leuk Bevonden:
    0
    Dat zou best kunnen 8), maar ik hoor van meer mensen dat ze er last van hebben. Heeft het misschien iets met de firewall te maken?
    Ik heb wel net gelezen dat je alleen de map hoeft te verwijderen waar je account naam bij staat. WTF map > account map > map waar je account naam bijstaat. Ik heb ff geprobeerd en het werkt weer prima. Nu maar hopen dat het disconnect probleem ook is opgelost.

    EDIT: Maar dat zien we morgen wel weer. (bedtijd, morgen 5 uur op).
     
    Laatst bewerkt: 14 sep 2005
  8. schijterwt

    schijterwt *-*

    Berichten:
    1.188
    Leuk Bevonden:
    616
    Dat gezeur met inloggen komt bij veel meer lui voor. Check t forum van wow-europe maar. Echt vreemd. Tip: druk als er "connected" staat op cancel. Dan kan je een andere server kiezen. Op een andere server kon ik wel gewoon spelen.

    Dit heeft niks met een firewall te maken, das bs.
     
  9. Beyond The Grave

    Beyond The Grave Tasty Epic FailCake!

    Berichten:
    810
    Leuk Bevonden:
    0
    Maar op een andere server hebben de mensen hun character niet, en daar gaat het bij de meeste mensen om :+
     
  10. Conquistador

    Conquistador XBW.nl VIP XBW.nl VIP

    Berichten:
    2.869
    Leuk Bevonden:
    5
    High priestress ging down :) was een eitje gewoon constant viper sting erop zetten toen het wegging, daarnaast ook nog 1 warlock met mana drain.

    Heb leuke pets erbij en mijn broken tooth kan nu stealth, ik zal ff de plaatjes posten van mijn pets en een met een pet en mijn UI.

    Edit: deze kwam ik tegen nadat ik net stealth had geleerd, natuurlijk meteen getamed. Copycat hier had ik je voor nodig maar een andere horde had het al gedaan voor zijn quest. Ik tamede hem had nog 30HP over toen ik hem had en toen kwam net de horde aancrossen die hem gesummoned had voor zijn quest dus ik was min of meer meteen dood ^_~.
    [​IMG]
    later post ik wel een plaatje van mij erbij geen tijd meer voor moet morgen stage lopen..

    Vervolgens een screenshot van broken tooth toen ik hem vong :) heb hem nog altijd.
    [​IMG]

    Hier nog een leuke speciale pet die nu nog low level is maar die ik zeker ga uppen omdat hij betere armour heeft dan een beertje.
    [​IMG]

    @ the only ego: je moet je buttons locken ik vond het nogal irritant als ze telkens verschoven :mad: ik gebruik ook flexbar vind het een can de beste mods die er circuleren voor je eigen buttons.
     
    Laatst bewerkt: 15 sep 2005
  11. the only ego

    the only ego linux hippie

    Berichten:
    1.655
    Leuk Bevonden:
    0
    jah weet ik con.Maar was nog druk bezig met links en rechst wat veranderen.Krijg jij nu ook een error ? als je een andere speler selecteert?. a nil value error zoals ze der wel meer zijn.Maar dit is iedere keer als je een andere speler selecteert stront iritant dus
     
  12. Conquistador

    Conquistador XBW.nl VIP XBW.nl VIP

    Berichten:
    2.869
    Leuk Bevonden:
    5
    nee ik heb voorlopig wowtoc gebruikt om het te laten werken, later ga ik wel alles zelf updaten, omdat dat toch beter werkt. Alleen de mod sites zijn nu volledig overspoeld.
     
  13. valley man

    valley man Active Member

    Berichten:
    167
    Leuk Bevonden:
    0
    Gisteren zul'gurub gedaan. Bij de eerste priestboss hadden we hem de 2e keer (als beste van de server _O_ , zelfs de uberguild daar deed er de 1e keer 3 whipes over) en de 2e priestboss (met vleermuizen) hebben we steeds net niet gehaald. :+
     
  14. Pim

    Pim XBW.nl VIP XBW.nl VIP

    Berichten:
    5.887
    Leuk Bevonden:
    76
    Waar ik op mijn andere pc enorme problemen hadf met binnenhalen van de patch, zit ik nu op mijn andere pc met 650kb/sec te downloaden. Toch rare boel hoor.

    Vandaag ga ik weer een of twee keer Uldaman doen. Hoop nog op wat goed spul, en anders is die xp ook wel handig. Ben alweer halverwege 45. De 46 wordt dus wel gehaald vandaag :)
     
  15. Olifunf

    Olifunf Runnin on Acid

    Berichten:
    328
    Leuk Bevonden:
    16
    Die nieuwe rp-pvp server hoe zit dat nou ik snap er niks van?? Moet je dan net zo serieus spelen als in rp servers alleen dan met pvp contested areas enzo??
     
  16. Xelif

    Xelif I'm born to be me

    Berichten:
    89
    Leuk Bevonden:
    0
    Gewoon een rp server waar je nu als alliance en horde tegen elkaar kan vechten
     
  17. Olifunf

    Olifunf Runnin on Acid

    Berichten:
    328
    Leuk Bevonden:
    16
    oke tnx. Ga ik dat denk ik toch maar doen hou wel van dat rp en als ik iets nutteloos tegen vrienden wil zeggen doe ik het wel in party chat of whisper.
     
  18. eprode

    eprode Active Member

    Berichten:
    500
    Leuk Bevonden:
    0
    hoe kan een hunter +pet stealth leren? :confused:
    en hoe komt het dat mijn upgrades nietgereset zijn na de patch? alles staat nog altijd hetzelfde (nog altijd rank 3 voor bepaalde aanval wil ik zeggen)
     
    Laatst bewerkt: 15 sep 2005
  19. Xibiz

    Xibiz Xibiz: Bitch!

    Berichten:
    31
    Leuk Bevonden:
    0
    Bedankt allemaal, ik heb het spel inmiddels geinstalleerd, nu heb ik alleen een vraag over eten, ik ben nu bijvoorbeeld een Dwarf Warrior, en als ik een Alliance gebouw binnenloop, en een tafel met eten zie staan, weet ik niet hoe ik kan gaan eten.
    Help me?
     
  20. greenbean

    greenbean Pow! ur dead!

    Berichten:
    266
    Leuk Bevonden:
    1
    dat is decoratie.
    om te eten moet je het voedsel in je quick bar slepen, ne op het corresponderende nummertje drukken. op stoelen zitten is voles mij om uit te rusten maar dat weet ik niet zeker.
     
Topicstatus:
Niet open voor verdere reacties.

Deel Deze Pagina