Waarom komen er steeds nieuwe appels bij? Dat moet toch ook een betekenis hebben.. De rijping van iets.. of gewoon de nadering naar de zero-countdown? En waarom verspringen die konijnen? Gerucht: De masterchief heeft in Halo 3 een pluizig konijnenpak aan..
ik denk misschien dat het komt omdat nou de release bekend is dus nou weten we 1 ding zeker over ander halve week word niet de release bekend gemaakt
de konijn heeft ook twee gaten kijk maar goed (rechter konijn) EDIT en de spaanse (halo tekst is verdwenen als je goed kijkt en n beetjuh inzoomd kun je erges aan de linker kant 360 zien staan
http://www.origenxbox.com/ Krijg je ook zo'n boom te zien, of het er iets mee te maken heeft, ik betwijfel het.
Ik vind dit echt lelijk man, waar slaat het op. Weer zo'n geheimzinnige site, waar je moet uitvogelen waar het over gaat. Volgens mij moet je thermal vision gebruiken, en dan komt er wat te staan, omdat de jpeg met warmte is bestraald greetz wooly
Volgens mij wil iemand met die site de origenxbox360.com site op de hak nemen...! VAN WIE IS DIE SITE EIGENLIJK? ( http://www.origenxbox.com )
deze site hoort niet bij origenxbox360.com .. dus gaarne ook hier nietover speculeren ... deze site is NIET van microsoft en is van een slimme verkoper
Deze klinkt niet slecht: the 360 and the revolution. Nintendo announced their new controller today. On the remote part of the controller, there is the A button, maybe Nintendo will be able to connect to MS live service. We already know that MS and Nintendo are using some of the same game companies, so mayby 360 owners and Nintendo owners will be able to play together on Live. Also, the new pics of the revo are all white hardware, maybe the larger rabbit is the 360, and small rabbit is the revo, and they are all around the tree(Live market place), what do you think?
Je ziet ook alle andere kleuren gewoon weer voorbij komen. Dus dat gaat weer nergens over. Ze moeten gewoon 1 kleur laten zien toch en wit is een algemene kleur niet iedereen zal zoals ik een felgroene of rode revolution kopen. Dit concept met die controller is natuurlijk wel super cool denk dat dit de nieuwe concurrent voor xbox en de ps3 word!