Net effies een uurtje de ntsc versie van die spel gespeeld en ik moet zeggen erg kewl! Nooit de dreamcast versie van het spel kunnen spelen dus dit is mijn eerste kennismaking met de serie en die kennismaking is een hele plezierige. Ik hoop voor iedereen met een pal xbox dat dit spel in europa gereleased gaat worden. Beeld is niet super (7.5) maar het geluid mag er zeker wezen (8.5), tot nu toe het idee dat je in een film mee speelt het ziet er allemaal erg cinematisch uit. Toppertje!
Het is inderdaad een zeer origineel en verslavend spel! Een van de beste die ik de laatste tijd ben tegen gekomen.
ik vind het ook geweldig ik moet nu die WUDU's vinden. maar bij de Zhungua barber shop ofzoiets moet ik er ook een krijgen. maar het lukt me steeds niet, je moet als hij je gaat scheren op A drukken. ik doe dat GELIJK als het er staat en dan is het blijkbaar toch niet goed!
Ben ook bij die wudu's. Moet naar die straatspelers toe in het golden shopping mall, daar zie ik ze ook wel maar kan niet met ze praten? Wat moet je daar doen?
het lijkt me zeker een topgame hoewel ik verder niks met de dreamcast of shenmeu heb, maar nu is de vraag: waneer komt hij naar nederland....?
Ja, maar dacht alleen 's avonds als ik het nog goed heb onthouden. Iig ligt er een gast in de shoppingmall op een gegeven moment (aan de rechterkant dacht ik).