Ik kan me nog herrinneren dat de ps2 ooit ongeveer 1000 gulden of zoiets kostte dus de prijs vind ik nog redelijk 0k Maar ze hebben wel tactisch mooie datum gekozen..
ik moet hier van huilen GVD ik haat M$ Ik moest op Halo 2 1,5 jaar wachten eindelijk is het zover is het geoon crap....
Tja, je kan niet verwachten dat een game met een grote naam even afgeraffeld wordt. En dat ie misschien iets minder is dan verwacht, zorgde de game mij toch voor een hoop speelplezier, wat ik met andere games niet altijd haal.
Onderwerp: Xbox 360 lanceertitels bekend Datum: donderdag 15 september - Auteur: Z@3 Redrum - Tip een vriend - Views: 63 Microsoft heeft een lijstje uitgebracht met games die uitgebracht zullen worden bij de lancering van de Xbox 360 console. Bij de lancering kunnen we in totaal 7 games verwachten, enkele dagen later komen nog meer games: 10 december 2005 Ridge Racer 6 Frame City Killer Dead or Alive 4 Tom Clancy's Ghost Recon Advanced Warfighter [eM] -eNCHANT arM- Tetris The Grand Master Everyparty December 2005 Dynasty Warriors 4 Special Need for Speed: Most Wanted Wrestle Kingdom Januari 2006 NINETY NINE NIGHTS Project Gotham Racing 3 Far East of Eden - Ziria af komstig van evilgamers
Als Dead or Alive 4 hier ook een launchtitel wordt, is dat m'n eerste X360 game dan....want ik ga um wel gelijk bij de release kopen