[PC] [E3 Nintendo] De Revolution.

Discussie in 'Games' gestart door rikkel, 17 mei 2005.

Topicstatus:
Niet open voor verdere reacties.
  1. Tim

    Tim Active Member

    Berichten:
    7.743
    Leuk Bevonden:
    1.942
    Vind zo een controller meer iets als gadget voor bepaalde games maar ik moet er niet aan denken om elk spel met zo een controller te spelen. Beetje relaxed in de bank zitten en dan gamen zit er dus niet echt meer in met zo een controller
     
  2. Metal Mark

    Metal Mark VIP Dino XBW.nl VIP

    Berichten:
    9.661
    Leuk Bevonden:
    454
    Damn ik wou het ook net posten over die controller. Fardo ook altijd :+. Maar tis wel een appart ding zeg, kan je een beetje met 2 controllers gaan bewegen, zo lijkt het tenmiste.
     
  3. Genassix

    Genassix Endless Challenge

    Berichten:
    847
    Leuk Bevonden:
    3
    Ik denk wel dat als Nintendo het goed aanpakt, dat ze hier iets unieks in handen hebben. Ikzelf heb het namelijk ook een beetje gehad met steeds dezelfde shit.

    Zo vind ik de Xbox360 een grote teleurstelling. Wat je krijgt is een wat kleinere, wittere, sterkere xbox dan je al hebt. That's it, controller is bijna hetzelfde, games zijn bijna hetzelfde noem maar op. Ik kan daar niet nou niet warm van worden. Hetzelfde met de ps3. (alleen heeft die de lelijkste controller ooit ;))
     
  4. Metal Mark

    Metal Mark VIP Dino XBW.nl VIP

    Berichten:
    9.661
    Leuk Bevonden:
    454
    Tsja die is misschien wel lelijk maar stel dat hij super lekker speelt dan maakt het toch niet uit of die lelijk is of wel.
     
  5. HanTheMan

    HanTheMan XBW.nl VIP XBW.nl VIP

    Berichten:
    2.536
    Leuk Bevonden:
    74
    Echt ge-wel-dig!! Ik ben al zo'n lange tijd flauw van telkens maar hetzelfde, dit is eindelijk weer een console waar ik echt zin in heb.
    Voor thirdparty (EA) games zal het idd lastig zijn te besturen, maar er zit niet voor niets een poort op om waarschijnlijk je GameCubeController op aan te sluiten, dus dat zal niet zo'n ramp worden.

    Anders heb je nog altijd de 360 en/of ps3.

    Controller doet me ook erg denken aan de Virtual Reality inputdevice "wand"
    [​IMG]
    Wordt al jaren als inputdevice gebruikt voor VRapplicaties zoals in Cave installaties etc.
     
  6. Shcaap

    Shcaap Liev Gastje

    Berichten:
    2.443
    Leuk Bevonden:
    4
    dat met die flash light lijkt me need
     
  7. Diego

    Diego Active Member

    Berichten:
    178
    Leuk Bevonden:
    0
    Wat een achterlijk apparaat weer zeg. Moest al dat gehype hier nou omheen. Natuurlijk heb je al die fanboys die het geweldig vinden, die zullen Nintendo nog aanbidden als ze een console in de vorm van een drol maken. Kom eens met dat hoofd uit die wolken enzo. Waarschijnlijk zullen Japanners dit ding weer eens omarmen, maar ik verwacht dat ze buiten Japan en buiten die geestelijk gestoorde Nintendo fanboys nu nog minder publiek gaan aanspreken.

    Geen 3rd party developer die hier z'n handen aan durft te branden, want een 3rd party game ontwikkelen voor een hele ander soort console is teveel werk en brengt teveel risico's met zich mee. Lees de berichten er maar op na. Oftewel, we krijgen weer dezelfde loze hoop Nintendo games, een prachtige Zelda, een geinige Mario, 20 Mario ripoffs (Party, Tennis, Golf, Kart, Baseball, Dildoslinging etc etc) en de zoveelste Pokémon, alleen dan met een 'revlutionaire' besturing. En oh oh oh, wat is Nintendo weer origineel en innovatief. Right, Nintendo blijft die kiddy reputatie hebben, gaat zich steeds verder vervreemden van een markt waar ze in de SNES tijden meester van waren. En een groot aantal wereldvreemde fanboys blijft ze gedachteloos achterna lopen.. Dream on.
     
  8. HanTheMan

    HanTheMan XBW.nl VIP XBW.nl VIP

    Berichten:
    2.536
    Leuk Bevonden:
    74
    Ik voel me aangesproken :+

    Even gewoon een vraag, ben jij er niet flauw van om telkens dezelfde game op de zelfde manier met je vingers in dezelfde positie, op dezelfde knoppen over en over en over te spelen?

    Het is net als een saai sexleven, elk ander wijf wat je neemt wordt misschien telkens lekkerder qua uiterlijk, maar het blijft dezelfde saaie missionaris houding.

    Sorry voor de rare vergelijking overigens *)
     
  9. CJIB-sponsor

    CJIB-sponsor Active Member

    Berichten:
    17
    Leuk Bevonden:
    0
    Ik ben benieuwd. Dit ding kan natuurlijk een ontzettende flop worden, maar als nintendo de zaken op een rijtje heeft.... ik hoop dat ze eindelijk eens een FPS gaan maken. Dat apperaat is domweg gemaakt voor shooters. Geen gefuck met zo'n gare Xbox controller in Halo of BF2, nee, gewoon mikken en schieten zoals eht hoort. Zou tijd worden!
    Maar goed, voor hetzelfde geld wordt het niks... afwachten maar.
     
  10. rikkel

    rikkel Umm Kulthum

    Berichten:
    2.699
    Leuk Bevonden:
    1
    Ik weet niet wat ik hiervan moet denken? Ik vind het TO-TAAAAAAAL niks. Echt drie keer crap. Dat is toch geen gamen meer. En het is totaal niet nuttig.
     
  11. Metal Mark

    Metal Mark VIP Dino XBW.nl VIP

    Berichten:
    9.661
    Leuk Bevonden:
    454
    Heb je der al mee gespeeld? Nee, dus hoe kan je daar nu al over gaan beslissen |:- Ga het eerst proberen en dan je mening der voor uiten dat het nix speelt of nix is.
     
  12. rikkel

    rikkel Umm Kulthum

    Berichten:
    2.699
    Leuk Bevonden:
    1

    En jij hebt er wel meegespeeld |:- Ik zeg dat het me niks lijkt en ik uit alleen mijn visie erop _0/ Als andere mensen het leuk vinden, boeiend. Ik vind het op TOTAAAAAAL niks slaan
     
  13. dahouseman

    dahouseman The cake is a lie!

    Berichten:
    1.026
    Leuk Bevonden:
    0
    die controler is echt idiaal om kwijt te rake zoals al mijn anders afstandsbedieningen :eek:
     
  14. Metal Mark

    Metal Mark VIP Dino XBW.nl VIP

    Berichten:
    9.661
    Leuk Bevonden:
    454
    Zeg ik dat dan?

    Je zegt dat het crap is, nou waarom is het crap dan? Tkan misschien wel super relaxt spelen. En tis misschien wel hardstikke vet om tegamen want je kan zelf een beetje schieten en met een zwaard spel (zelda) kun je een beweging maken naar links/rechts, mij lijkt wel hardstikke grappig om te proberen (als dat kan, ik zag een filmpje van een japanner die een zwaard achtige beweging maakte). En je laatste punt: het is totaal niet nuttig, nou het is wel nuttig want die 2 aangelinkte controllers dienen wel degelijk ergens voor.
     
    Laatst bewerkt: 16 sep 2005
  15. rikkel

    rikkel Umm Kulthum

    Berichten:
    2.699
    Leuk Bevonden:
    1

    Als ik al twee keer ik zeg, dan moet je het toch onderhand snappen


    Verder:

    Snap je het nu ;) Ik vind he totaal niks...
     
    Laatst bewerkt: 16 sep 2005
  16. Metal Mark

    Metal Mark VIP Dino XBW.nl VIP

    Berichten:
    9.661
    Leuk Bevonden:
    454
    Ik doel op de laatste 3 zinnen _0/

    *Altijd gezellig die discussies.

    Edit: haha tis al goed rikkel, laten we maar een HJtje pakken in de Pub :9. Wat ook weer een vrijheid van meningsuiting in NL :+
     
    Laatst bewerkt: 16 sep 2005
  17. Genassix

    Genassix Endless Challenge

    Berichten:
    847
    Leuk Bevonden:
    3
    Als ze het goed doen zorgt de revolution ervoor dat je misschien echt in het spel komt te zitten. Als je er echt goed mee zou kunnen zwaardvechten en schieten zou het misschien wel een dikke hit kunnen worden. Jarenlang op verschillende spelcomputers op hetzelfde B knopje drukken om een combo uit te voeren wordt ook wat saai vinden jullie niet? Ik wacht het iig af en ga hem een keer uitproberen wanneer hij uit is.

    Nintendo is iig wel de enige met de ballen om het roer eens helemaal om te gooien. Maarja of het iets gaat worden is een ander verhaal.
     
  18. JT Chinaski

    JT Chinaski Active Member

    Berichten:
    2.116
    Leuk Bevonden:
    2
    Als ik naast m'n X360 nog een console doe is dat de REv :D
     
  19. Robby Bobson

    Robby Bobson Die rapper.

    Berichten:
    2.117
    Leuk Bevonden:
    0
    Hmz, tis gedurfd, maar als ze er wat leuke games op gooien, zal ik er serieus overna gaan denken.

    Bij de revolution dacht ik altijd: stom ding, wordt niks, en ik koop em toch niet. Maar hierdoor is die mening wel drastisch veranderd.
     
  20. Danger

    Danger XBW Groentje

    Berichten:
    2.146
    Leuk Bevonden:
    0
    Ik vraag me af hoe dit speelt. Tis weer een heel ander idee maar of het een revolutie gaat worden weet ik niet.
     
Topicstatus:
Niet open voor verdere reacties.

Deel Deze Pagina