1. Deze website gebruikt cookies. Door deze website verder te gebruiken, gaat u akkoord met ons gebruik van cookies. Leer Meer.

[PC] [E3 Nintendo] De Revolution.

Discussie in 'Games' gestart door rikkel, 17 mei 2005.

Topicstatus:
Niet open voor verdere reacties.
  1. HanTheMan

    HanTheMan XBW.nl VIP XBW.nl VIP

    Berichten:
    2.536
    Leuk Bevonden:
    74
    Als je die remote op zijn zijkant houdt is het gewoon een NES controller :) vandaar ook zeker de downloadable oldskool Games.
     
  2. Nicos

    Nicos Active Member

    Berichten:
    1.766
    Leuk Bevonden:
    0
    Ik vind het maar een rare controller, maar dat komt misschien omdat we de doorsnee controller gewend zijn. Het zou leuk kunnen uitpakken...
     
  3. Unhooked

    Unhooked Adrenaline driven

    Berichten:
    848
    Leuk Bevonden:
    0
    Ik denk bersoonlijk dat dit meer een gadget is dan een ware revolutie in de games industrie. Dit is net zoals een lightgun en eyetoy, leuk voor eventjes maar meer ook niet. Als ik ga gamen wil ik lekker lui op de bank kunnen liggen. Ik heb geen zin om na een dag hard werken als een idioot voor een tv te gaan staan zwaaien met zo'n controller. Net als nu bij de DS het geval is, zal deze feature door veel developers niet of slecht gebruikt worden.

    Al denk ik wel dat deze machine misschien wel naast mij 360 komt te staan, voor de 3 leuke games die er voor uitkomen. net als nu bij de Gamecube!
     
  4. Ravage

    Ravage Active Member

    Berichten:
    1.086
    Leuk Bevonden:
    0
    Vind het zelf ook meer een gadget, zoals de Eye-Toy, dansmatten, bongo's e.d.

    Ik geloof best dat de Revolution in Japan goed zal verkopen, maar in de erst vand e wereld(VS, Europa, Autralië) gaat ie denk ik heel hard onderuit, het grote publiek zal dit ding denk ik totaal laten liggen en een PS 3 of Xbox 360 kopen.

    En zoals ik al eerder zei, het is echt een gigantisch onhandig ding.
    Stel je voor: Je bent net in gevecht met een eindbaas in Mario 128 oid en dan gaat de telefoon, jij schrikt op, pakt de telefoon en de sensoren registreren dat en maak je hele vreemde acties in het spel.
    Hetzelfde als je gewoon ff achter je oor krabt oid.
    verdre kan je het niet lang volhouden om zelf alle acties uit te voeren met zo'n controller en moet je hem de hele tijd strak houden en ook heen en weer zwaaien en alles, dan krijg je echt ongeloooflijk pijn aan je armen na verloop van tijd lijkt mij.

    Nogmaals: Dappere zet van nintendo, maar ik laat hem liggen en met mij verwacht ik het overgrote deel van de gamers buiten Japan.
     
  5. marco007

    marco007 Licence to kill

    Berichten:
    143
    Leuk Bevonden:
    0
    Het Is Gewoon Een Echte Revolutie
     
  6. CJIB-sponsor

    CJIB-sponsor Active Member

    Berichten:
    17
    Leuk Bevonden:
    0
     
  7. Burnout Master

    Burnout Master Active Member

    Berichten:
    60
    Leuk Bevonden:
    0
    Fuck PS3 en Xbox 360, dit ding ownt alles!! Ik hoop wel dat nintendo dit keer een goeie marketing campagne opzet zodat het ook aanslaat bij de massa.
     
  8. Ravage

    Ravage Active Member

    Berichten:
    1.086
    Leuk Bevonden:
    0
    Nee, ik zeur dan als tijdens een potje Halo 2 net de telefoon gaat en dan pak ik hem snel en klem ik hem tussen m'n schouder en hoofd en game tegelijkertijd dan weer snel verder... ;)
     
  9. Ahara

    Ahara Guest

    Het lijkt mij een geweldig concept. Als N dit goed uitwerkt ben ik zeker bereid om met zo'n controller te gamen.

    Eindelijk weer eens iets nieuws en origineels. Ik heb nu al zin om een star wars spel te spellen met deze controller als lightsabre.

    Ahara
     
  10. rikkel

    rikkel Umm Kulthum

    Berichten:
    2.699
    Leuk Bevonden:
    1
    September 15, 2005 - Nintendo on Thursday unveiled the formerly top-secret controller mechanism for its next-generation console, codenamed Revolution. The device bucks the conventions of previous controllers in favor of an entirely new interface -- one that's destined to for good or bad separate the Big N from its competitors once and for all. Personally, we think this thing has a lot of potential and we can't wait to see what Nintendo does with it.


    Naturally, the big question on everybody's mind is, what exactly makes the Revolution controller so unique? Here's the answer. Revolution's controller is a slick, cleanly designed device that looks like a cross between a futuristic remote control and an Apple iPod. The unit is held in one hand. It interacts with included motion sensors (which are placed on the left and right sides of televisions) to become a virtual conductor, of sorts. It detects motions, angles, directions and depths in a realistic manner, offering more freedom and precision in games than ever before. Imagine sticking your hand in a 3D box and being able to input all of your movement in games and you've got the basic idea. The bottom of the controller features an expansion slot, by which a number of add-ons are possible. Nintendo demonstrated an analog stick, held the opposite hand, which is sure to help maker first-person shooters more intuitive than they have ever been before on any home console.
    Features at a glance:

    Die krijg je er dus niet standaard bij??
     
  11. Matrix

    Matrix Semi-Définie Positive XBW.nl VIP

    Berichten:
    7.643
    Leuk Bevonden:
    1.471
    Precies zoals Diego al zei. Ik denk dat er geen 3rd party zich hier aan gaat wagen. Dit wordt wéér iets totaal nieuws dat alleen door Nintendo zelf wordt gebruikt. Ik word er niet warm van. Leuke gadget, maar meer ook niet.
     
  12. Zeroine 83

    Zeroine 83 Active Member

    Berichten:
    6.129
    Leuk Bevonden:
    0
    Ik ben vrij conservatief van aard, ik hou niet van grote veranderingen/revoluties dus ook niet op het gebied van gamen :)
    Laat mij dan maar lekker "saai" een "gewone" controller in m'n handen hebben en "steeds dezelfde games met mooiere graphics" spelen op "steeds dezelfde manier" ;)
    Nee, tegen de Revolution zeg ik dan ook : Je bent voor mij de zwakste schakel ! Tot ziens ! _0/
     
    Laatst bewerkt: 16 sep 2005
  13. Modder-Eter

    Modder-Eter XBW.nl VIP XBW.nl VIP

    Berichten:
    21.477
    Leuk Bevonden:
    8.472
    mensen, mensen, verdiep je er eens verder in:

    "Eurogamer: How is the controller going to work with games that aren't designed specifically for the Revolution - multi-platform titles and so on?

    Jim Merrick: We're producing a classic-style expansion controller, based on traditional designs like the Gamecube controller. It's like a shell with a hole in the top into which you slot the freehand-style controller, and then you can play third-party ported games, and retro Nintendo games you've downloaded.

    So there's that option - but even while it's inserted into the classic-style shell, the freehand controller will still be able to sense positioning and so on, so there are more options too."

    Dus dan heb je een soort gamecube controller voor multiparty MET sense options. Dit ownt gewoon te hard
     
  14. The Stig

    The Stig www.snyggast.se

    Berichten:
    718
    Leuk Bevonden:
    0
    dit revolutionaire idee van de nieuwe controller spreekt mij dus echt wel ontettend aan, ls ze dit goed uitwerken met goede games, koop is na een tijd die revolution voor naast mijn xbox 360!
     
  15. Cees

    Cees Active Member

    Berichten:
    300
    Leuk Bevonden:
    0
    ik heb tog liever een egte controller in mijn handen het is mij en beetje TE revolutionair
     
  16. rikkel

    rikkel Umm Kulthum

    Berichten:
    2.699
    Leuk Bevonden:
    1
    Maar zien jullie jezelf acht een uur lang 'zwaaien' voor een tv? Ik weet het al te goed van me zelf dat ik dit idee niet goed vind. Een beetje zwaaien voor je tv:9 Dit had ik inderdaad niet zien aan komen...
     
  17. RobbertN

    RobbertN Banned

    Berichten:
    3.722
    Leuk Bevonden:
    0
    Controller Nintendo Revo

    [​IMG]
    Op deze controller kan je ook extra uitbreidingen aansluiten en ze heb al uh zoek wel plaatje, kijk zo kan het ook met de controller: [​IMG]

    En hier de overige kleurtjes

    [​IMG]

    En dan nog even het totaal:

    [​IMG]
     
  18. fllix313

    fllix313 Active Member

    Berichten:
    783
    Leuk Bevonden:
    16
    WOW die controller... het idee erachter vind ik opzich wel goed alleen ik denk niet dat het egt aanspreekt
     
  19. RobbertN

    RobbertN Banned

    Berichten:
    3.722
    Leuk Bevonden:
    0
    Draai hem om en je hebt een NES controller.
     
  20. De manier van besturen is inderdaad revolutionair. Dit is typisch iets wat later steeds meer gebruikt zal worden. Helemaal incombinatie met dat verloopstukje. De mogelijkheden zijn eindeloos. Een analoge d-pad was in den beginne ook iets vreemds. Als ik de mensne van de pesr die dit mochten testen moet geloven werkt het perfect. Ik heb hier wel vertrouwen in.
     
    Laatst bewerkt door een moderator: 16 sep 2005
Topicstatus:
Niet open voor verdere reacties.

Deel Deze Pagina