Heb nu net DirectX9.0c erop gezet, maar er gebeurt niets. Zelfde error nog Heb al gereboot. Dus ik denk dat ik even geluidskaart opnieuw installeer. Maar ik weet alleen dat ik een Soundblaster 5.1 L!VE kaart heb. Meer weet ik niet. Kan jij mij zeggen waar ik kan zien hoe ik mijn geluidskaart opnieuw installeer?(hiermee bedoel je neem ik aan nieuwste drivers downloaden?) En vertel dus even waar ik kan zien welke geluiidskaart ik heb
Ik weet niet of het de juiste beslissing is, maar via "systeemherstel" en dan gisteren, werkt alles weer!
Weet iemand een site waar ze ooit een directe vergelijking hebben gemaakt tussen de Pentium M en de AMD Turion? Ik wil namelijk een notebook aanschaffen, maar weet niet goed welke processor er nu beter is!
hey ik had nog een vraagje: ik heb 2X 256 mb DDR-SDRAM geheugen van Dane-Elec en ik wil 512 mb DDR-SDRAM erbij kopen kan ik dan ook een ander merk nemen zoals Kingston of Corsairs? b.v.d halo_fan
Ja, dat kan gewoon. Moet in principe geen problemen opleveren. Voor het beste resultaat kan je wel dezelfde nemen, maar noodzakelijk is dat absoluut niet.
Mij moederbord kan alleen 1,5 volt AGP videokaarten aan. Hoe moet ik dan weten of die Powercolor X800pro bij Alternate in me computer kan? b.v.d halo_fan (ik heb echt weinig verstand van computers )
Ik heb een P4 2.80 Ghz processor op een Socket 478 moederbord, ik wil een nieuwe moederbord gaan halen met PCI-E expres erop, kan er daarvoor een Socket 757 halen of moet ik me houden aan de 478?
Voor zover ik weet zijn er geen socket 478 moederbord met PCI-e, alleen socket 775 (niet 757). Waarom wil je trouwens zo graag een PCI-e slot?
nou, dan zul je ook een nieuwe processor moeten kopen omdat je socket 478 processor niet een in socket 775 mobo gaat.
Dan moet je weten welke versie AGP slot op je moederbord zit. Is dat een AGP 1.0, 2.0 of 3.0 slot? Dat kan je met dit tooltje controleren. Als je het programma`tje opstart, moet je op het tabblad mainboard klikken. Daar staat ergens welke versie het is. Op de site van Asus weten ze ook alleen maar te melden dat het een 1.5V slot is. Maar die zijn er in verschillende varianten.
kheb een probleem met mijn DFI lanparty mobo heb alles geinstalleerd alleen nu geeft mijn ethernet-controller een foutmelding. dus ik via apparaatbeheer proberen te installeren zegt hij dat de versie op mijn driver cd niet overeen komt.. help? tis een marvell yukon gigabyte ethernet 10/100/1000 base T adapter
Oke bedankt ik heb agp version 3.0 edit: Ik keek ook even bij mij memory en toen gaf die als frequency:133.3 mhz aan, is dat niet heel langzaam?
Als je AGP versie 3.0 hebt, dan zou je probleemloos een AGP 8x 1.5V videokaart aan kunnen sluiten. 133MHz is niet te langzaam hoor. Deze waarde moet je nog verdubbelen omdat het DDR geheugen is. Dus het is daadwerkelijk 266MHz.
oke dan weet ik dat ook weer nou dan ga ik waarschijnlijk die powercolor X800 pro kopen, deze ram geheugen http://www.alternate.nl/html/shop/productDetails.html?artno=I9IDU0&